Nudging im Eventkontext : eine vergleichende Analyse von Musikfestivals
Year of publication: |
2020
|
---|---|
Authors: | Bär, Sören ; Korrmann, Laura |
Published in: |
Events und Messen im digitalen Zeitalter : aktueller Stand und Perspektiven. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 978-3-658-31774-4. - 2020, p. 129-157
|
Subject: | Großveranstaltung | Big event | Nudge |
Type of publication: | Article |
---|---|
Type of publication (narrower categories): | Konferenzbeitrag ; Conference paper ; Aufsatz im Buch ; Book section |
Language: | German |
Other identifiers: | 10.1007/978-3-658-31775-1_7 [DOI] |
Source: | ECONIS - Online Catalogue of the ZBW |
-
Bauer, Matthias Johannes, (2022)
-
Are sports events necessarily black holes for public finances? : the case of Milan-Cortina 2026
Borg, Jan van der, (2021)
-
Cultural entrepreneurship and the Banff Television Festival
Acheson, A. L. Keith, (1997)
- More ...
-
Bär, Sören, (2023)
-
Flashmob Marketing : inszenierte Blitz-Events als Instrumente der emotionalen Markenkommunikation
Bär, Sören, (2012)
-
Crossmediale Verknüpfung von Kommunikationskanälen : Wirkungen differenzierter Printverweise
Bär, Sören, (2012)
- More ...