Nutzenorientierte Kundensegmentierung : eine Zwischenbilanz nach 35 Jahren
Year of publication: |
2003
|
---|---|
Authors: | Perrey, Jesko ; Hölscher, Ansgar |
Published in: |
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen. - Wiesbaden : Gabler/GWV-Fachverl., ISSN 0254-9697, ZDB-ID 614123-7. - Vol. 20.2003, 4, p. 8-11
|
Subject: | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Marktsegmentierung | Market segmentation |
-
Yavari, Zahra, (2016)
-
Developing customer-oriented service bundles : the case of Finnish public healthcare
Järvi, Henna, (2016)
-
Competing with customer returns policies
Chen, Jing, (2016)
- More ...
-
Die sechs goldenen Regeln der Segmentierung
Hölscher, Ansgar, (2008)
-
Die sechs goldenen Regeln der Segmentierung
Hölscher, Ansgar, (2008)
-
Hilca : a new conjoint procedure for an improved portrayal of purchase decisions on complex products
Wildner, Raimund, (2007)
- More ...