Online first? : multi-channel programming strategies of German commercial free-to-air broadcasting companies
Year of publication: |
2021
|
---|---|
Authors: | Telkmann, Verena |
Published in: |
International journal on media management : JMM. - Philadelphia, Pa. : Routledge, Taylor & Francis Group, ISSN 1424-1250, ZDB-ID 2020935-6. - Vol. 23.2021, 1/2, p. 117-146
|
Subject: | Fernsehsender | Television industry | Fernsehprogramm | Television programme | Rundfunkpolitik | Broadcasting policy | Deutschland | Germany |
-
Pay-TV versus Free-TV : ein Regulierungsproblem?
Kruse, Jörn, (2002)
-
(1997)
-
Kraidy, Marwan M., (2009)
- More ...
-
Wirkung von Live-Chats in Online-Shops auf die Kaufentscheidung
Telkmann, Verena, (2017)
-
Servicequalität der Telefonhotlines von Lebensmittelherstellern
Kalka, Regine, (2017)
-
Wirkung von Live-Chats in Online-Shops auf die Kaufentscheidung
Telkmann, Verena, (2017)
- More ...