Open source software from commercial firms - tools, complements, and collective invention
Year of publication: |
2004
|
---|---|
Authors: | Henkel, Joachim |
Published in: |
Strategische Anreizsetzung im Unternehmen : [...III. Symposium zur ökonomischen Analyse der Unternehmung an der Humboldt-Universität Berlin im Oktober 2002...]. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 3-409-14280-0. - 2004, p. 1-23
|
Subject: | Softwareindustrie | Software industry | Unternehmensnetzwerk | Business network | Gemeinschaft | Community | Innovationsmanagement | Innovation management | Open Source | Open source |
-
Peng, Gang, (2013)
-
Beyond free software : an exploration of the business value of strategic open software
Morgan, Lorraine, (2014)
-
Dahlander, Linus, (2005)
- More ...
-
Familienunternehmen und Innovation : Untersuchungen auf Regionen-, Unternehmens-, und Patentebene
Spiegel, Frank, (2012)
-
The role of patents in venture capital financing an empirical analysis from different perspectives
Hoenig, Daniel, (2012)
-
The Risk-Return Paradox for Strategic Management: Disentangling True and Spurious Effects
Henkel, Joachim, (2007)
- More ...