Overview of business models for Web 2.0 communities
Year of publication: |
2006
|
---|---|
Authors: | Hoegg, Roman ; Martignoni, Robert ; Meckel, Miriam ; Stanoevska-Slabeva, Katarina |
Published in: |
Virtuelle Organisation und Neue Medien 2006 : Workshop GeNeMe 2006 Gemeinschaften in Neuen Medien ; TU Dresden, 28./29.09.2006. - Dresden : TUDpress, ISBN 3-938863-77-3. - 2006, p. 33-49
|
Subject: | Social Web | Social web | Geschäftsmodell | Business model | Electronic Commerce | E-commerce | Welt | World |
-
Digital entrepreneurship : definitions, business models, and network externalities
Steininger, Dennis M., (2016)
-
Online-Gemeinschaften als Geschäftsmodell : eine Analyse aus sozio-ökonomischer Perspektive
Hummel, Johannes, (2005)
-
Chen, Te Fu, (2011)
- More ...
-
The influence of social capital on information diffusion in Twitter's interest-based social networks
Plotkowiak, Thomas, (2014)
-
Firm use and consumer acceptance of mobile apps for mobile marketing purposes
Wozniak, Thomas, (2013)
-
Einsatzmöglichkeiten von Blogs in der Unternehmenskommunikation
Fleck, Matthes, (2008)
- More ...