Satisfaction in the context of customer co-production : a behavioral involvement perspective
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Hunt, David M. ; Geiger-Oneto, Stephanie ; Varca, Philip E. |
Published in: |
Journal of consumer behaviour : an international research review. - Chichester : Wiley, ISSN 1472-0817, ZDB-ID 2194377-1. - Vol. 11.2012, 5, p. 347-356
|
Subject: | Landwirtschaftliche Betriebsform | Farming system | Direktmarketing | Direct marketing | Kundenzufriedenheit | Customer satisfaction | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | USA | United States |
-
Malliari, Lila, (2017)
-
Kommunikationsqualität in persönlichen Kundenbeziehungen : Konzeptualisierung und empirische Prüfung
Frommeyer, Astrid, (2005)
-
Bedingungen und Folgen der Kundenorientierung im persönlichen Verkauf
Horsmann, Claes, (2005)
- More ...
-
A review of five versions of "Theory Z" : does Z have a future?
Hunt, David M., (1989)
-
Strategic management: Kenya : a book of cases
Hunt, David M., (1988)
-
Peterson, Mark, (2010)
- More ...