Social attribution of value - the case of electronic engagement platforms
Year of publication: |
[2018]
|
---|---|
Authors: | Kleinaltenkamp, Michael ; Löbler, Helge ; Eßer, Benedikt ; Fennert, Nick |
Published in: |
Die informatisierte Service-Ökonomie : Veränderungen im privaten und öffentlichen Sektor. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 978-3-658-21527-9. - 2018, p. 93-112
|
Subject: | value-in-use | Social Web | Social web | Scoring-Modell | Scoring model | Netzwerkökonomik | Network economics |
-
Empirical research on the impact of network externalities on online loyalty in B2B platforms
Li, Li, (2015)
-
Competition in two-sided platform markets with direct network effect
Hyun, Jungsik, (2016)
-
Ke, Dan, (2016)
- More ...
-
Die Entstehung von Bedeutung imKommunikationsprozess aus sozialkonstruktionistischer Sicht
Löbler, Helge, (2007)
-
Markgraf, Daniel, (2007)
-
DAS NEUE PARADIGMADER KO-KREATION
Löbler, Helge, (2007)
- More ...