Souvenirs : Destinationsmarketing & Design ; ein Beitrag aus der angewandten Forschung
| Year of publication: |
2011
|
|---|---|
| Authors: | Nyffenegger, Franziska ; Steffen, Dagmar ; Taufer, Barbara ; Wydler, Christoph |
| Published in: |
Innovationen in Tourismus und Freizeit : Hypes, Trends und Entwicklungen. - Berlin : Erich Schmidt, ISBN 3-503-13098-5. - 2011, p. 153-165
|
| Subject: | Tourismusmarketing | Tourism marketing | Werbeträger | Advertising media | Haushaltsausstattung | Household equipment | Produktgestaltung | Product design | Destinationsmanagement | Destination management | Schweiz | Switzerland |
-
Antecedents and consequences of souvenir authenticity
Li, Xiangping, (2021)
-
Exploring tourists' purchase intention of food-related souvenirs
Chen, Chun, (2022)
-
Kuhnhenn, Ulrike, (2012)
- More ...
-
Partizipative touristische Inwertsetzung des immateriellen Kulturerbes
Taufer, Barbara, (2012)
-
Souvenirs „made in Switzerland“ : Eine Nachfrageanalyse in der Destination Graubünden
Taufer, Barbara, (2016)
-
Steffen, Dagmar, (1996)
- More ...