Stammkunden-Management : Strategien zur Umsatzsteigerung
Year of publication: |
1992
|
---|---|
Authors: | Lasko, Wolf W. |
Publisher: |
Wiesbaden : Gabler |
Subject: | Kundenmanagement | Verkaufstechnik |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Mehr Profit im Vertrieb : sieben Schritte zur schlagkräftigen Verkaufsorganisation
Koinecke, Jürgen, (1996)
-
The challenger customer : selling to the hidden influencer who can multiply your results
Adamson, Brent, (2015)
-
Achieving cross-selling effectiveness in business-to-business markets
Lee, You-Cheong, (2017)
- More ...
-
Charisma : mehr Erfolg durch persönliche Ausstrahlung
Lasko, Wolf W., (1994)
-
Strategie - Umsetzung - Profit : so setzen Sie Ihre Vertriebsstrategien in der Tagespraxis um!
Lasko, Wolf W., (2018)
-
International sales steering by result framing : how to ensure your sales results on a global level
Lasko, Wolf W., (2015)
- More ...