Success factors for retention marketing in Swiss private banking with special consideration of German high net worth individuals
Year of publication: |
2006
|
---|---|
Authors: | Fischer, Nadine |
Published in: |
International Customer Behaviour and Retailing Research : 2nd CIRCLE conference proceedings. - Hamburg : Kovač, ISBN 3-8300-2194-1. - 2006, p. 162-172
|
Subject: | Privatkundengeschäft | Personal banking | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Bankmarketing | Bank marketing | Anlageberatung | Financial advisors | Private Banking | Private banking | Erfolgsfaktor | Success factor | Deutschland | Germany | Schweizerisch | Swiss |
-
Financial planning im private banking : kundenorientierte Gestaltung einer Beratungsdienstleistung
Tilmes, Rolf, (2015)
-
Financial planning im Private banking : kundenorientierte Gestaltung einer Beratungsdienstleistung
Tilmes, Rolf, (2000)
-
Strategische Produktgestaltung : Ansatz zur marktorientierten Gestaltung profitabler Produkte
Schmidt-Gallas, Dirk, (2003)
- More ...
-
Stark im Scheitern - Motivation nach Misserfolgen : Motivationsförderung im Arbeitskontext
Fischer, Nadine, (2021)
-
Fischer, Nadine, (2019)
-
Lizenzierungsstrukturen bei der nationalen und multiterritorialen Online-Verwertung von Musikwerken
Fischer, Nadine, (2011)
- More ...