Tempolimits und Grenzwerte : für eine evidenzbasierte verkehrspolitische Debatte
Alternative title: | Plea for evidence-based policy in the context of air pollution thresholds and speed limits |
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Year of publication: |
2019
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Authors: | Habla, Wolfgang ; Huwe, Vera ; Kesternich, Martin |
Published in: |
Wirtschaftsdienst : Zeitschrift für Wirtschaftspolitik. - Warsaw, Poland : Sciendo, ISSN 1613-978X, ZDB-ID 2079503-8. - Vol. 99.2019, 5, p. 330-334
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Subject: | Verkehrspolitik | Transport policy | Fahrgeschwindigkeit | Driving speed | Deutschland | Germany |
Type of publication: | Article |
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Type of publication (narrower categories): | Aufsatz in Zeitschrift ; Article in journal |
Language: | German |
Notes: | Zusammenfassung in englischer Sprache |
Other identifiers: | 10.1007/s10273-019-2452-6 [DOI] hdl:10419/206490 [Handle] |
Classification: | D62 - Externalities ; L91 - Transportation: General ; Q53 - Air Pollution; Water Pollution; Noise; Hazardous Waste; Solid Waste ; R48 - Government Pricing; Regulatory Policies |
Source: | ECONIS - Online Catalogue of the ZBW |
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