Theory of constraints handbook
| Year of publication: |
2010
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|---|---|
| Other Persons: | Cox, James F. (contributor) ; Schleier, John G. (contributor) |
| Publisher: |
New York [u.a.] : McGraw-Hill |
| Subject: | Management | Qualitätskontrolle | Marketing | Theory of constraints (Management) |
| Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
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Exzellenz im Dienstleistungsmarketing : Fallstudien zur Kundenorientierung
Bruhn, Manfred, (2002)
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Qualitäts- und Werbestrategien bei Qualitätsunsicherheit der Konsumenten
Ringbeck, Jürgen, (1986)
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Reorganisations- und Qualitätsprozesse : interne und externe Kommunikation als Erfolgsfaktoren
(1997)
- More ...
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Theory of constraints for personal productivity/dilemmas
Cox, James F., (2010)
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A tutorial on project management from a theory of constraints perspective
Blackstone, John H., (2009)
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Theory of constraints handbook
Cox, James F., (2010)
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