Understanding information seeking behaviour in financial advisory
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Nussbaumer, Philipp ; Slembek, Ingrid ; Lueg, Christopher ; Mogicato, Ralph ; Schwabe, Gerhard |
Published in: |
Information: Droge, Ware oder Commons? : Wertschöpfungs- und Transformationsprozesse auf den Informationsmärkten ; Proceedings des 11. Internationalen Symposiums für Informationswissenschaft (ISI 2009), Konstanz, 1. - 3. April 2009. - Boizenburg : vwh Verlag Werner Hülsbusch, Fachverlag für Medientechnik und -wirtschaft, ISBN 978-3-940317-43-8. - 2009, p. 131-146
|
Subject: | Finanzdienstleistung | Financial services | Electronic Banking | Electronic banking | Informationsverhalten | Information behaviour | Anlageberatung | Financial advisors | Individualismus | Individualism |
-
Buhl, Hans Ulrich, (2000)
-
Predictive financial place : die neue Klasse der Direktbanken
Volkmann, David, (2011)
-
Steck, Werner, (2003)
- More ...
-
Designing for Cost Transparency in Investment Advisory Service Encounters
Nussbaumer, Philipp, (2012)
-
Designing for Cost Transparency in Investment Advisory Service Encounters
Nussbaumer, Philipp, (2012)
-
Design für Kostentransparenz in Anlageberatungsgesprächen
Nussbaumer, Philipp, (2012)
- More ...