Vergleichende Bewertung der Kompetenzentwicklung der betrieblichen Praxisprojekte aus dem Programmbereich Lernen im Prozess der Arbeit
Year of publication: |
2003-10-01
|
---|---|
Authors: | Hardwig, Thomas |
Published in: | |
Publisher: |
Arbeitsgemeinschaft Qualifikations-Entwicklungs-Management |
Subject: | Organisatorisches Lernen | organizational learning | Erfahrungsorientiertes Lernen | Arbeitsprozess |
Extent: | 5 p. application/pdf |
---|---|
Type of publication: | Article |
Language: | German |
Notes: | Link führt nicht direkt zum Aufsatz. Dieser beginnt auf Seite 8. |
Classification: | In-plant training and further education ; Personnel management, Personnel planning and Personnel development ; Individual Articles ; Germany. General Resources |
Source: | USB Cologne (business full texts) |
-
Pedler, Mike, (2011)
-
Transfer von Erfahrungen : ein Beitrag zur Leistungssteigerung in projektorientierten Organisationen
Humpl, Bernd, (2004)
-
Overcoming dangerous learning : The role of critical reflection in cross-cultural interactions
Berthoin Antal, Ariane, (2004)
- More ...
-
Software-supported collaboration in small- and medium-sized enterprises
Hardwig, Thomas, (2019)
-
Der KompetenzentwicklungsDIALOG als ein Beitrag zum betrieblichen Wissensmanagement
Hardwig, Thomas, (2002)
-
Kompetenzorientiertes Personalmanagement als Grundlage wirtschaftlichen Erfolgs
Reuther, Ursula, (2004)
- More ...