Wertmanagement - über die Zahlen hinaus : [erst eine umfassend veränderte Unternehmenskultur sichert den Erfolg]
Year of publication: |
2002
|
---|---|
Authors: | Haspeslagh, Philippe C. ; Noda, Tomo ; Boulos, Fares |
Published in: |
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten. - Hamburg : Manager-Magazin-Verl.-Ges., ISSN 0945-6570, ZDB-ID 1138095-0. - Vol. 24.2002, 1, p. 46-59
|
Subject: | Wertanalyse | Value analysis | Betriebliche Wertschöpfung | Value creation | Strategisches Management | Strategic management | Unternehmenswert | Firm value |
-
Allingham, Michael, (1983)
-
Gage, William Lionel, (1967)
-
Drivers of value creation-the role of value-based management and underlying institutions
Firk, Sebastian, (2016)
- More ...
-
Wertmanagement -- über die Zahlen hinaus
Haspeslagh, Philippe, (2002)
-
Haspeslagh, Philippe, (2001)
-
Strategy making as an iterated process of resource allocation
Noda, Tomo, (2005)
- More ...