Zum Erfordernis der Bestandsorientierung in der integrierten Raum- und Verkehrspolitik
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Stein, Axel |
Published in: |
Vierteljahrshefte zur Wirtschaftsforschung. - Berlin : Duncker & Humblot, ISSN 1861-1559. - Vol. 79.2010, 2, p. 113-126
|
Publisher: |
Berlin : Duncker & Humblot |
Subject: | Suburbanisierung | Öffentlicher Nahverkehr | Nachhaltigkeit | Regionale Verkehrspolitik | Kommunalplanung | Dresden (Region) | Public transport | settlement system | sustainability |
Type of publication: | Article |
---|---|
Type of publication (narrower categories): | Article |
Language: | German |
Other identifiers: | 10.3790/vjh.79.2.113 [DOI] 817333398 [GVK] hdl:10419/99604 [Handle] RePEc:diw:diwvjh:79-2-7 [RePEc] |
Classification: | R42 - Government and Private Investment Analysis ; R58 - Regional Development Policy |
Source: |
-
Zum Erfordernis der Bestandsorientierung in der integrierten Raum- und Verkehrspolitik
Stein, Axel, (2010)
-
Zum Erfordernis der Bestandsorientierung in der integrierten Raum- und Verkehrspolitik
Stein, Axel, (2010)
-
Zum Erfordernis der Bestandsorientierung in der integrierten Raum- und Verkehrspolitik
Stein, Axel, (2010)
- More ...
-
Zum Erfordernis der Bestandsorientierung in der integrierten Raum- und Verkehrspolitik
Stein, Axel, (2010)
-
The Significance of Distance in Innovation Biographies—The Case of Law Firms
Stein, Axel, (2014)
-
Rural Strategies for Coping with the Spatial Unevenness in the Knowledge Society
Stein, Axel, (2014)
- More ...