Zur Validität von Conjoint-Analysen
Year of publication: |
1993
|
---|---|
Authors: | Müller-Hagedorn, Lothar |
Other Persons: | Sewing, Eva (contributor) ; Toporowski, Waldemar (contributor) |
Published in: |
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISSN 0341-2687, ZDB-ID 1086398-9. - Vol. 45.1993, 2, p. 123-148
|
Subject: | Marktforschung | Market research | Theorie | Theory | Conjoint-Analyse | Conjoint analysis |
-
Ebbes, Peter, (2015)
-
Understanding students' preferences higher educational institutions : a conjoint analysis approach
Singh, Rajdeep, (2016)
-
Gremlins in the data : identifying the information content of research subjects
Howell, John R., (2017)
- More ...
-
Zur Validität von Conjoint-Analysen
Müller-Hagedorn, Lothar, (1992)
-
Die Entwicklung der managementorientierten Handelswissenschaft : ein Überblick
Müller-Hagedorn, Lothar, (2007)
-
Theoretische Fundierung und praktische Relevanz der Handelsforschung
Schuckel, Marcus, (2007)
- More ...