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Aufsatz in Zeitschrift
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English
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German
1
Author
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Sarstedt, Marko
4
Diamantopoulos, Adamantios
2
Fuchs, Christoph
2
Höck, Michael
2
Wilczynski, Petra
2
Ringle, Christian M
1
Ringle, Christian M.
1
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Die Betriebswirtschaft : DBW
Journal of business research : JBR
56
Proceedings of the Hamburg International Conference of Logistics (HICL)
41
Journal of international marketing
24
Journal of the Academy of Marketing Science
21
Long range planning : LRP ; international journal of strategic management
16
European Journal of Marketing
15
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
14
European journal of marketing : EJM
13
Industrielles Management : Arbeitspapier
13
Journal of Business Research
13
International Marketing Review
12
International marketing review
12
Industrial Management & Data Systems
10
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
10
Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung
9
Journal of Marketing Analytics
9
Journal of business economics : JBE
9
Arbeitspapier
8
European journal of marketing
8
Journal of marketing analytics : JMA
8
Measurement and research methods in international marketing
8
Journal of strategic marketing
7
Marketing : ZFP ; journal of research and management
7
SpringerLink / Bücher
7
AMS review : official publication of the Academy of Marketing Science
6
Beiträge zur Controlling-Forschung
6
British journal of management : BJM
6
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
6
Journal of Product & Brand Management
6
Journal of marketing management : MM
6
Journal of marketing theory and practice
6
Organizational research methods : ORM
6
Psychometrika
6
The journal of brand management : an international journal
6
Universität Hamburg - Institut für Industriebetriebslehre und Organisation - Arbeitsbereich Industrielles Management - Arbeitspapiere
6
European Business Review
5
Journal of International Business Studies
5
Journal of international business studies : JIBS ; a publication of the Academy of International Business and the Western Business School
5
Management information systems : mis quarterly
5
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ECONIS (ZBW)
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1
Einfluss der internen Qualität auf die Servicequalität und Kundenzufriedenheit : eine explorative Analyse von Unternehmensberatungsprojekten
Höck, Michael
;
Ringle, Christian M.
;
Sarstedt, Marko
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
71
(
2011
)
6
,
pp. 577-597
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009382928
Saved in:
2
More for less? : a comparison of single-item and multi-item measures
Sarstedt, Marko
;
Wilczynski, Petra
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
69
(
2009
)
2
,
pp. 211-227
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003821634
Saved in:
3
Using single-item measures for construct measurement in management research
Fuchs, Christoph
;
Diamantopoulos, Adamantios
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
69
(
2009
)
2
,
pp. 195-210
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008238690
Saved in:
4
Using single-item measures for construct measurement in management research : conceptual issues and application guidelines
Fuchs, Christoph
;
Diamantopoulos, Adamantios
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
69
(
2009
)
2
,
pp. 195-210
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003821630
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5
Einfluss der internen Qualität auf die Servicequalität und Kundenzufriedenheit
Höck, Michael
;
Ringle, Christian M
;
Sarstedt, Marko
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
71
(
2011
)
6
,
pp. 577-577
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009808867
Saved in:
6
More for Less? A Comparison of Single-Item and Multi-Item Measures
Sarstedt, Marko
;
Wilczynski, Petra
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
69
(
2009
)
2
,
pp. 211-228
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008238689
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