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Sammlung
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German
36
English
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Undetermined
1
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Schoder, Detlef
52
Fischbach, Kai
27
Gloor, Peter A.
10
Putzke, Johannes
5
Posegga, Oliver
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Madeja, Nils
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Müller, Günter
3
Nann, Stefan
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Oster, Daniel
3
Fischer-Preßler, Diana
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Grasmugg, Stefan L.
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Marx, Johannes
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Keil, Mark
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Kim, Taemie
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Institution
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Akademie für Technikfolgenabschätzung in Baden-Württemberg
1
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Journal of business economics : JBE
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Reihe Arbeitspapiere des Instituts für Rundfunkökonomie an der Universität zu Köln
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Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung
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Electronic markets : the international journal on networked business
2
Information systems and e-business management : ISeB
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Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen Transformation
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Wirtschaftsinformatik : WI ; Organ der Fachbereichs Wirtschaftsinformatik der Gesellschaft für Informatik e.V. und der Wissenschaftlichen Kommission Wirtschaftsinformatik im Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V.
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Enterprise information systems of the future : 6th IFIP WG 8.9 Working Conference, CONFENIS 2012, Ghent, Belgium, September 19 - 21, 2012; revised selected papers
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Mineable or messy? : assessing the quality of macro-level tourism information derived from social media
Tilly, Roman
;
Fischbach, Kai
;
Schoder, Detlef
- In:
Electronic markets : the international journal on …
25
(
2015
)
3
,
pp. 227-241
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011552979
Saved in:
2
Peer-to-peer-Netzwerke
Schoder, Detlef
;
Schmitt, Christian
;
Fischbach, Kai
- In:
Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für …
32
(
2003
)
10
,
pp. 1186-1191
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001802811
Saved in:
3
Die Bedeutung von Peer-to-Peer-Technologien für das Electronic Business
Schoder, Detlef
;
Fischbach, Kai
- In:
Handbuch Electronic Business : Informationstechnologien …
,
(pp. 99-116)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002976116
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4
Enterprise architecture management and its role in corporate strategic management
Simon, Daniel
;
Fischbach, Kai
;
Schoder, Detlef
- In:
Information systems and e-business management : ISeB
12
(
2014
)
1
,
pp. 5-42
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010250624
Saved in:
5
Informationssysteme für "Wicked Problems" : Forschung an der Schnittstelle von Social Media und Collective Intelligence
Schoder, Detlef
;
Putzke, Johannes
;
Metaxas, Panagiotis T.
; …
- In:
Wirtschaftsinformatik : WI ; Organ der Fachbereichs …
56
(
2014
)
1
,
pp. 3-9
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010251744
Saved in:
6
Co-authorship networks in electronic markets research
Fischbach, Kai
;
Putzke, Johannes
;
Schoder, Detlef
- In:
Electronic markets : the international journal on …
21
(
2011
)
1
,
pp. 19-40
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008937513
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7
Adoption of mass-customized newspapers : an augmented technology acceptance perspective
Putzke, Johannes
;
Schoder, Detlef
;
Fischbach, Kai
- In:
The journal of media economics
23
(
2010
)
3
,
pp. 143-164
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008823258
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8
Analyse informeller Kommunikationsnetzwerke am Beispiel einer Fallstudie
Fischbach, Kai
;
Schoder, Detlef
;
Gloor, Peter A.
- In:
Wirtschaftsinformatik : WI ; Organ der Fachbereichs …
51
(
2009
)
2
,
pp. 164-174
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003810601
Saved in:
9
Listen to your customers : insights into brand image using online consumer-generated product reviews
Gensler, Sonja
;
Völckner, Franziska
;
Egger, Marc
; …
- In:
International journal of electronic commerce : IJEC
20
(
2015/2016
)
1
,
pp. 112-141
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011413587
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10
Size does not matter - in the virtual world : comparing online social networking behaviour with business success of entrepreneurs
Gloor, Peter A.
;
Woerner, Stephanie L.
;
Schoder, Detlef
; …
- In:
International journal of entrepreneurial venturing
10
(
2018
)
4
,
pp. 435-455
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011971677
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