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Adoption and Impact of Mobile-...
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Hochschulschrift
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Thesis
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Aufsatzsammlung
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Case study
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Fallstudie
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Collection of articles of several authors
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Collection of articles written by one author
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Graue Literatur
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Handbook
1
Handbuch
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Lehrbuch
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Sammelwerk
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Sammlung
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Textbook
1
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Language
All
German
19
English
17
Author
All
Pousttchi, Key
33
Wiedemann, Dietmar G.
8
Hufenbach, Yvonne
3
Thurnher, Bettina
3
Turowski, Klaus
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Becker, Frank
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Becker, Laura
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Gleiß, Alexander
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Goeke, Laura
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Palka, Wolfgang
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Wiedemann, Dietmar Georg
2
Bick, Markus
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Dehnert, Maik
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Gleiss, Alexander
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Gronau, Norbert
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Gründer, Torsten
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Haunstetter, Tobias
1
Kohlhagen, Marco
1
Kramer, Frederick
1
Kreyer, Nina
1
Marx Gómez, Jorge Carlos
1
Moormann, Jürgen
1
Müller, Bernhard
1
Schiessler, Max
1
Sonnenberg, Christian
1
Thomas, Anke
1
Vollmayr, Bernd
1
Vom Brocke, Jan
1
Wiedemann, Dietmar
1
Wiedemann, Dietmar G..
1
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Institution
All
IGI Global
1
Universität Potsdam
1
Published in...
All
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
3
Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung
2
Electronic markets : the international journal on networked business
2
Handbook of research on mobile marketing management
2
Mobile und ubiquitäre Informationssysteme - Technologien, Prozesse, Marktfähigkeit : proceedings zur 3. Konferenz Mobile und Ubiquitäre Informationssysteme (MMS 2008), 26. - 28. Februar 2008, München, Germany
2
Advances in e-business research series (AEBR)
1
Banking and information technology : BIT ; a strategic report for top management
1
Die Bank
1
E-commerce and web technologies : third international conference, EC-Web 2002 Aix-en-Provence, France, September 2 - 6, 2002 [held in conjunction with the DEXA 02] ; proceedings
1
Electronic markets : EM ; the international journal of electronic commerce and business media
1
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : [Strategien, Konzepte und Instrumente]
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
Handbuch E-Money, E-Payment & M-Payment : mit 18 Tabellen
1
Handbuch Praxis Mobiles Internet : Analysen - Konzepte - Best Practice
1
Information systems and e-business management : ISeB
1
International journal of electronic business
1
International journal of electronic commerce : IJEC
1
Journal of electronic commerce in organizations : the international journal of electronic commerce in modern organizations ; an official publication of the Information Resources Management Association
1
Mobile and ubiquitous commerce : advanced E-business methods
1
Perspektiven des Mobile Business : Wissenschaft und Praxis im Dialog
1
Premier reference source
1
RFID in operations and supply chain management : research and applications
1
Schriften zu Kooperations- und Mediensystemen
1
The Second International Conference on Mobile Business : m>Business 2003 ; [Die Konferenz "m>Business" fand vom 23. bis 24. Juni 2003 in Wien statt]
1
Wirtschaftsinformatik : WI ; Organ der Fachbereichs Wirtschaftsinformatik der Gesellschaft für Informatik e.V. und der Wissenschaftlichen Kommission Wirtschaftsinformatik im Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V.
1
Wissenschaft und Recht
1
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Source
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ECONIS (ZBW)
RePEc
30
BASE
27
OLC EcoSci
6
USB Cologne (EcoSocSci)
3
EconStor
1
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1
The role of RFID within mobile-integrated business processes
Thurnher, Bettina
- In:
RFID in operations and supply chain management : …
,
(pp. 303-313)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003605226
Saved in:
2
Adoption and impact of mobile applications in the IT service domain : results from a controlled usability experiment and a family of case studies
Thurnher, Bettina
-
2008
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003792007
Saved in:
3
Wertorientierte Gestaltung von Unternehmensarchitekturen
Vom Brocke, Jan
;
Sonnenberg, Christian
;
Thurnher, Bettina
; …
- In:
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
45
(
2008
)
262
,
pp. 78-88
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003746964
Saved in:
4
Conditions for acceptance and usage of mobile payment procedures
Pousttchi, Key
- In:
The Second International Conference on Mobile Business …
,
(pp. 201-210)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003625737
Saved in:
5
Mobile Payment 2014
Pousttchi, Key
- In:
Handbuch Praxis Mobiles Internet : Analysen - Konzepte …
,
(pp. 353-367)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010519567
Saved in:
6
Politik unter den Rahmenbedingungen der Digitalisierung - Problemstellungen und Handlungsfelder
Pousttchi, Key
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011874367
Saved in:
7
Mobile Commerce : Grundlagen und Techniken ; mit 9 Tabellen
Turowski, Klaus
;
Pousttchi, Key
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001742903
Saved in:
8
Mobile Payment in Deutschland : szenarienübergreifendes Referenzmodell für mobile Bezahlvorgänge
Pousttchi, Key
-
2005
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002509264
Saved in:
9
Mobile marketing management : marketing objectives, campaign types and implementation techniques
Pousttchi, Key
;
Wiedemann, Dietmar G.
- In:
Handbook of research on mobile marketing management
,
(pp. 1-9)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003919335
Saved in:
10
Analyzing the forwarding behavior in mobile viral marketing : an empirical study
Wiedemann, Dietmar G.
;
Haunstetter, Tobias
;
Pousttchi, Key
- In:
Handbook of research on mobile marketing management
,
(pp. 381-400)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003919392
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