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Self-regulation and strategic...
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Florack, Arnd
10
Scarabis, Martin
6
Keller, J.
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Keller, Johannes
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Bowonder, B.
1
Brand, R.
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Büttner, Oliver B.
1
Cluzeau, T.
1
Gosejohann, Stefanie
1
Göritz, Anja S.
1
Hubert, Marco
1
Hubert, Mirja
1
Ineichen, Simon
1
Kahin, B.
1
Kenning, Peter
1
Linzmajer, Marc
1
Palcu, Johanna
1
Perinpanayagam, H.
1
Primosch, Ernst
1
Schneeweiss, W.
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Schneider, G.
1
Stanford, C.
1
Zaharias, R.
1
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Psychology & marketing
4
Journal of economic psychology : research in economic psychology and behavioral economics
2
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
2
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
2
IEEE transactions on reliability : R ; IEEE T R
1
Journal of orthopaedic research : official publ. of the Orthopaedic Research Society and the Bioelectric Repair and Growth Society
1
Logistik für Unternehmen : das Fachmagazin der internen und externen Logistik
1
Technological forecasting & social change : an international journal
1
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1
Self-regulation and strategic motivational orientations in economic contexts
Florack, Arnd
;
Keller, Johannes
- In:
Journal of economic psychology : research in economic …
38
(
2013
),
pp. 1-3
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010152951
Saved in:
2
Regulatory focus in economic contexts
Florack, Arnd
;
Keller, Johannes
;
Palcu, Johanna
- In:
Journal of economic psychology : research in economic …
38
(
2013
),
pp. 127-137
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010152963
Saved in:
3
Early cell adhesion events differ between osteoporotic and non-osteoporotic osteoblasts
Perinpanayagam, H.
;
Zaharias, R.
;
Stanford, C.
;
Brand, R.
; …
- In:
Journal of orthopaedic research : official publ. of the …
19
(
2001
)
6
,
pp. 993-1000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006898702
Saved in:
4
Public Access to the Internet
Bowonder, B.
;
Kahin, B.
;
Keller, J.
- In:
Technological forecasting & social change : an …
54
(
1997
)
2-3
,
pp. 291
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007825619
Saved in:
5
An Efficient Algorithm for Computing the Reliability of Consecutive-k-Out-Of-n:F Systems
Cluzeau, T.
;
Keller, J.
;
Schneeweiss, W.
- In:
IEEE transactions on reliability : R ; IEEE T R
57
(
2008
)
1
,
pp. 84-87
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007981531
Saved in:
6
Logistik-Management - Vendor Managed Inventory erhält Einzug in das Bestellwesen der Industrie
Keller, J.
- In:
Logistik für Unternehmen : das Fachmagazin der …
(
2006
)
3
,
pp. 58-59
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007019819
Saved in:
7
Shopping Orientation and Mindsets: How Motivation Influences Consumer Information Processing During Shopping
Büttner, Oliver B.
;
Florack, Arnd
;
Göritz, Anja S.
- In:
Psychology & marketing
30
(
2013
)
9
,
pp. 779-793
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010155063
Saved in:
8
Neural Correlates of Impulsive Buying Tendencies during Perception of Product Packaging
Hubert, Marco
;
Hubert, Mirja
;
Florack, Arnd
;
Linzmajer, Marc
- In:
Psychology & marketing
30
(
2013
)
10
,
pp. 861-873
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010175428
Saved in:
9
Dachmarken als Integration vielfaeltiger Markenpersoenlichkeiten : ein Modell zur Analyse komplexer Markenarchitekturen
Florack, Arnd
;
Scarabis, Martin
;
Ineichen, Simon
; …
- In:
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für …
50
(
2005
)
1-2(206)
,
pp. 8-13
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008116363
Saved in:
10
AUS DER FORSCHUNG - Was denkt der Konsument wirklich? Die Verlässlichkeit der Ergebnisse vieler traditioneller Methoden der kundenorientierten Markenanalyse ist aus verschiedenen Gründen oftmals gefährdet. Im vorliegenden Beitrag schlagen die Autoren vor, ergänzend innovative Ansätze zur Analyse des Marken- und Produktwissens der Kunden einzusetzen. Die Logik und Auswertung der Verfahren wird ...
Scarabis, Martin
;
Florack, Arnd
- In:
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und …
(
2003
)
6
,
pp. 30-35
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007103332
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