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Schlereth, Christian
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Skiera, Bernd
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Hoffmann, Alexander
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Barrot, Christian
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Figge, Stefan
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Fritz, Marcel
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Stepanchuk, Tanja
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Takac, Carsten
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Wolk, Agnieszka
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All
Bm : Bank und Markt ; Zeitschrift für Retailbanking
1
European journal of operational research : EJOR
1
International journal of electronic commerce : IJEC
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Journal of service research : JSR
1
Wirtschaftsinformatik : WI ; Organ der Fachbereichs Wirtschaftsinformatik der Gesellschaft für Informatik e.V. und der Wissenschaftlichen Kommission Wirtschaftsinformatik im Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V
1
Zeitschrift für Versicherungswesen : ZfV ; unabhängiges Fachorgan für d. Versicherungspraxis
1
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1
Optimal Product-Sampling Strategies in Social Networks: How Many and Whom to Target?
Schlereth, Christian
;
Barrot, Christian
;
Skiera, Bernd
; …
- In:
International journal of electronic commerce : IJEC
18
(
2013
)
1
,
pp. 45-72
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010183212
Saved in:
2
Measurement of consumer preferences for bucket pricing plans with different service attributes
Schlereth, Christian
;
Skiera, Bernd
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
29
(
2012
)
2
,
pp. 167-181
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009983812
Saved in:
3
Measuring Consumers' Preferences for Metered Pricing of Services
Schlereth, Christian
;
Skiera, Bernd
;
Wolk, Agnieszka
- In:
Journal of service research : JSR
14
(
2011
)
4
,
pp. 443-460
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009813172
Saved in:
4
Empirical Evaluation of Fair Use Flat Rate Strategies for Mobile Internet
Fritz, Marcel
;
Schlereth, Christian
;
Figge, Stefan
- In:
Wirtschaftsinformatik : WI ; Organ der Fachbereichs …
53
(
2011
)
5
,
pp. 257-267
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009288851
Saved in:
5
Optimization and analysis of the profitability of tariff structures with two-part tariffs
Schlereth, Christian
;
Stepanchuk, Tanja
;
Skiera, Bernd
- In:
European journal of operational research : EJOR
206
(
2010
)
3
,
pp. 691-702
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008407926
Saved in:
6
Innovationen im Versicherungsbereich: das Beispiel Großbritannien
Hoffmann, Alexander
- In:
Bm : Bank und Markt ; Zeitschrift für Retailbanking
38
(
2009
)
7
,
pp. 35-36
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008272859
Saved in:
7
Haftungsrisiken bei Plastikgeld : Neue Versicherung für Kreditkarten
Hoffmann, Alexander
- In:
Zeitschrift für Versicherungswesen : ZfV ; …
61
(
2010
)
6
,
pp. 186-187
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008403491
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