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Type of publication (narrower categories)
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Dissertation u.a. Prüfungsschriften
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Konferenzschrift
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Wörterbuch
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Language
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German
29
English
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Undetermined
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Author
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Helm, Roland
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Dowling, Michael J.
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Institution
All
IECER <4, 2006, Regensburg>
1
Universität Jena
1
Published in...
All
Jenaer Schriften zur Wirtschaftswissenschaft : Arbeits- und Diskussionspapiere der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät der Friedrich-Schiller-Universität Jena
25
Jena research papers in business and economics : working and discussion paper series School of Economics and Business Administration Friedrich Schiller University Jena
12
International journal of entrepreneurship and small business
4
UTB
2
Betriebswirtschaftliche Abhandlungen
1
Interne Studien / Konrad-Adenauer-Stiftung, Bereich Forschung und Beratung
1
Reihe: Marketing
1
Research paper / Department of Employment
1
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Source
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97
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1
Licensing as a commercialisation strategy for German biotechnology firms
Dowling, Michael J.
;
Helm, Roland
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004884402
Saved in:
2
International orientation, marketing mix and the performance of international firms : an empirical analysis
Kraft, Patricia
;
Dowling, Michael J.
;
Helm, Roland
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004890068
Saved in:
3
Strategic investments in innovation : the telecommunications equipment industry, 1975 - 1986
Dowling, Michael J.
-
1992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004157377
Saved in:
4
Internationale Markteintrittsstrategien : Einflußfaktoren auf die Wahl der optimalen Form des Markteintritts in Exportmärkte
Helm, Roland
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004317291
Saved in:
5
Planung und Vermarktung von Innovationen : die Präferenz von Konsumenten für verschiedene Innovationsumfänge unter Berücksichtigung des optimalen Simulationsniveaus und marktbezogener Einflussfaktoren
Helm, Roland
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004667320
Saved in:
6
Informationslücken im Entscheidungsprozess und Marktinformationen : Fehlerquellen in empirischen Studien und Konsequenzen für die Ableitung von Entscheidungen
Helm, Roland
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004444457
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7
Export market entry strategy and success : conceptual framework and empirical examination
Helm, Roland
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004447068
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8
Interdisciplinary research in entrepreneurship in Europe
Dowling, Michael J.
(
contributor
)
- In:
International journal of entrepreneurship and small business
15,1
(
2012
)
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009557367
Saved in:
9
Innovation durch Informationstechnologie
Dowling, Michael J.
(
contributor
); …
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004346566
Saved in:
10
Employee participation : practice and attitudes in north-west manufacturing industry
Dowling, Michael J.
(
contributor
)
-
1981
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004721092
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