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1
Handbuch
1
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Language
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German
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Author
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Helm, Roland
13
Steiner, Michael
10
Scholl, Armin
4
Manthey, Laura
3
Szelig, Antonia
3
Fischer, Lars-Johann
1
Gierl, Heribert
1
Huber, Frank
1
Mark, Antje
1
Sattler, Henrik
1
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All
Jenaer Schriften zur Wirtschaftswissenschaft : Arbeits- und Diskussionspapiere der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät der Friedrich-Schiller-Universität Jena
4
Jena research papers in business and economics : working and discussion paper series School of Economics and Business Administration Friedrich Schiller University Jena
3
Distribution im Aufbruch : Bestandsaufnahme und Perspektiven
1
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
Operations research proceedings 2002 : selected papers of the International Conference on Operations Research (SOR 2002) : Klagenfurt, September 2 - 5, 2002
1
Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft
1
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ECONIS (ZBW)
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1
Preisgarantien als Marketinginstrument des Handels
Gierl, Heribert
;
Helm, Roland
- In:
Distribution im Aufbruch : Bestandsaufnahme und Perspektiven
,
(pp. 823-842)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001363852
Saved in:
2
Qualitätskontrolle und Qualitätssignale in der Wirtschaftsprüfung : eine empirische Evaluierung des Nutzens für Mandanten
Helm, Roland
;
Mark, Antje
;
Fischer, Lars-Johann
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001774555
Saved in:
3
Empirical evaluation of preference elicitation techniques from marketing and decision analysis
Helm, Roland
;
Manthey, Laura
;
Scholl, Armin
;
Steiner, …
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001743112
Saved in:
4
Preference measurement with conjoint analysis and AHP : an empirical comparison
Helm, Roland
;
Manthey, Laura
;
Scholl, Armin
;
Steiner, …
- In:
Operations research proceedings 2002 : selected papers …
,
(pp. 517-524)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001752058
Saved in:
5
A comparative empirical study on common methods for measuring preferences
Helm, Roland
;
Steiner, Michael
;
Scholl, Armin
;
Manthey, …
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002230631
Saved in:
6
Preference management and unacceptable attribute levels
Steiner, Michael
;
Helm, Roland
;
Szelig, Antonia
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009157648
Saved in:
7
Identifying unacceptable attribute levels in preference measurement : assessing the methodological differences between and relative performance of common methods
Steiner, Michael
;
Helm, Roland
;
Szelig, Antonia
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
34
(
2012
)
2
,
pp. 110-123
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009554427
Saved in:
8
Verwendung verschiedener Eigenschaftsarten in der Conjoint-Analyse : Meta-Studie, Diskussion und Empfehlungen
Helm, Roland
;
Steiner, Michael
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
53
(
2007
)
1
,
pp. 76-98
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003457831
Saved in:
9
Zur Berücksichtigung von Unsicherheit bei der Präferenzmessung
Helm, Roland
;
Scholl, Armin
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003541924
Saved in:
10
EVAS - a new method for the customer-oriented selection of an Evoked-Set based Attribute-Set for preference measurement
Steiner, Michael
;
Helm, Roland
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003507838
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