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Article
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
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Aufsatz im Buch
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Book section
6
Arbeitspapier
5
Graue Literatur
5
Non-commercial literature
5
Working Paper
5
Collection of articles of several authors
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Conference proceedings
1
Konferenzschrift
1
Sammelwerk
1
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Language
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English
19
German
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Author
All
Pieters, Rik
16
Thelen, Eva M.
6
Botschen, Günther
5
Wedel, Michel
5
Zeelenberg, Marcel
3
Lans, Ralf van der
2
Antretter, Christoph
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Bagozzi, Richard P.
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Baumgartner, Hans
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Bijmolt, Tammo H. A.
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Esch, Franz-Rudolf
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Horen, Femke van
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Koll, Oliver
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Mairamhof, Gaby B.
1
Mühlbacher, Hans
1
Pieters, Constant
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Robben, Henry S.
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Stoss, Karl
1
Verbeke, Willem J. M. I.
1
Warlop, Luk
1
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Institution
All
Workshop für Dienstleistungsmarketing <2, 1993, Innsbruck>
1
Published in...
All
Discussion paper / Center for Economic Research, Tilburg University
3
Marketing science
3
Handelsforschung
2
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
2
Advances in services marketing
1
Gabler Management
1
Grundsatzfragen und Herausforderungen des Dienstleistungsmarketing
1
Journal of marketing research
1
Journal of marketing research : JMR
1
Journal of the American Statistical Association : JASA
1
Kyklos : international review for social sciences
1
Neue Aspekte des Dienstleistungsmarketing : Konzepte für Forschung und Praxis ; [aus den Beiträgen zum 7. Workshop Dienstleistungsmarketing in Bayreuth ... 1999]
1
New developments and approaches in consumer behavior research
1
Relationship marketing : gaining competitive advantage through customer satisfaction and customer retention
1
Rotterdams Instituut voor Bedrijfseconomische Studies : RIBES
1
The why of consumption : contemporary perspectives on consumer motives, goals and desires
1
Working paper / European Institute for Advanced Studies in Management
1
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1
Using means-end structures for benefit segmentation in a service industry
Botschen, Günther
- In:
Advances in services marketing
,
(pp. 155-180)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001297065
Saved in:
2
Hard versus soft laddering : implications for appropriate use
Botschen, Günther
- In:
New developments and approaches in consumer behavior …
,
(pp. 321-339)
.
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299786
Saved in:
3
Internationalization of encounter-based relationship strategies
Botschen, Günther
- In:
Relationship marketing : gaining competitive advantage …
,
(pp. 279-295)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001456730
Saved in:
4
Ein konzeptionelles Modell zum Suchverhalten von Kunden in Einzelhandelsunternehmen
Esch, Franz-Rudolf
- In:
Handelsforschung
12
(
1997
),
pp. 297-314
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001229926
Saved in:
5
Der Einfluß von Einkaufsmotiven auf die Einkaufsstättenbeurteilung : eine empirische Untersuchung am Beispiel des Möbeleinzelhandels
Gröppel-Klein, Andrea
- In:
Handelsforschung
13
(
1998
),
pp. 77-99
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001249984
Saved in:
6
Prozessorientierte Messung von Kundenzufriedenheit in hochintegrativen Geschäftsbeziehungen
Thelen, Eva M.
;
Koll, Oliver
;
Mühlbacher, Hans
- In:
Neue Aspekte des Dienstleistungsmarketing : Konzepte …
,
(pp. 155-172)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001562789
Saved in:
7
Dienstleistungsmarketing : eine Bestandsaufnahme ; Tagungsband zum 2. Workshop für Dienstleistungsmarketing, Innsbruck, Februar 1993
Thelen, Eva M.
(
ed.
);
Mairamhof, Gaby B.
(
contributor
)
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000349123
Saved in:
8
Identifikation von Kundenerwartungen an die Dienstleistungsqualität : Evaluierung attributorientierter Methoden
Botschen, Günther
(
contributor
)
- In:
Grundsatzfragen und Herausforderungen des …
,
(pp. 157-178)
.
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001295765
Saved in:
9
Strategische Geschäftseinheiten : Marktorientierung im Unternehmen organisieren
Botschen, Günther
;
Stoss, Karl
-
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014004871
Saved in:
10
Meaningful mediation analysis : plausible causal inference and informative communication
Pieters, Rik
- In:
Journal of consumer research : JCR ; an …
44
(
2017
)
3
,
pp. 692-716
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011755408
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