Showing 1 - 10 of 12
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011444041
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012587237
Grundlagen der identitätsbasierten Markenführung -- Strategisches Markenmanagement -- Operatives Markenmanagement -- Identitätsbasiertes Markencontrolling -- Identitätsbasierter Markenschutz -- Internationale identitätsbasierte Markenführung.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012627266
Grundlagen der identitätsbasierten Markenführung -- Strategisches Markenmanagement -- Operatives Markenmanagement -- Identitätsbasiertes Markencontrolling -- Identitätsbasierter Markenschutz -- Internationale identitätsbasierte Markenführung.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014634525
Mixture regression models are an important method for uncovering unobserved heterogeneity. A fundamental challenge in their application relates to the identification of the appropriate number of segments to retain from the data. Prior research has provided several simulation studies that compare...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013054847
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009787156
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003415512
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003403772
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003573330
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003573335