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Das Buch gibt eine systematische und praxisnahe Einführung in Grundlagen der Marktforschung im Zeitalter der Digitalisierung. Aufgabe ist es, dem Marketing-Management relevante Informationen zur Entscheidungsunterstützung bereitzustellen. Diskutiert und eingeordnet werden neben traditionellen...
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Deckblatt -- Titelseite -- Impressum -- Geleitwort der Herausgeber -- Vorwort zur vierten Auflage -- Inhaltsverzeichnis -- 1 Die Aufgaben der Marktforschung im betrieblichen Informations- und Entscheidungssystem -- 1.1 Begriffliche Abgrenzung der Marktforschung -- 1.2 Aufgaben der Marktforschung...
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In this paper the requirements for an ALN simulation environment are analysed, as needed in the CATNETS Project. A number of grid and general purpose simulators are evaluated regarding the identified requirements for simulating economical resource allocation mechanisms in ALNs. Subsequently a...
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The Internet of Services is a term used to describe open global computing infrastructures in which an increasing number of services is made available to users through the Internet. Due to the openness, from the users point, the quality of the services o ffered can vary a lot and users have to...
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