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The key objective of this multi-method, exploratory study was to investigate advertising and marketing practices in online social media (OSM) from the perspective of consumer behaviour and consumer protection. It aimed to identify and assess commercial practices in the context of OSM that could...
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"This book explores media influence on consumers in a globalized world. It also analyzes popular culture, media, and consumption in disciplines such as sociology, communication, social work, business and international relations"--
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Angesichts der enormen Investitionen, die zur Einführung innovativer Medientechnologien benötigt werden, ist die Produktentwicklung entsprechender Innovationen mit hohen finanziellen Risiken verbunden. Knut Schlohmann entwickelt auf Basis umfassender empirischer Erhebungen ein Modell zur...
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English language version of the questionnaire for the 3rd European Quality of Life Survey which was carried out in 2011-2012. It was used as the source questionnaire for the translation of the 38 language versions for the 34 countries where the survey took place.
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"Das Institut für Arbeitsmarkt- und Berufsforschung (IAB) hat in 2006 eine Studie im Niedrigeinkommensbereich als Haushaltspanel aufgesetzt (PASS - Panel Arbeitsmarkt und soziale Sicherung), die eine neue Datengrundlage für die Funktionsweise und Folgen des neuen Sozialsystems SGB II in...
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