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Undetermined
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Knuth, Ingo
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Strube, Mania
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Petzold, Thomas
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Berg, Nicola
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Schlüter, Sönke
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JMM : the international journal on media management
4
Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen Transformation
4
International journal of marketing : IJM ; formerly Der Markt
3
Medienwirtschaft : MW ; Zeitschrift für Medienmanagement und Medienökonomie ; Buch, Zeitung, Zeitschrift, Radio, Fernsehen, Online
3
Innovation der Persuasion : die Qualität der Werbe- und Markenkommunikation in neuen Medienwelten
1
International journal on media management : JMM
1
Journal of media business studies
1
Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement
1
Wert und Werte der Marketing-Kommunikation
1
Wertschöpfung durch Medien im Wandel
1
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ECONIS (ZBW)
17
OLC EcoSci
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1
Entering emerging media markets : analyzing the case of the Chinese magazine market
Strube, Mania
- In:
JMM : the international journal on media management
12
(
2010
)
3/4
,
pp. 183-204
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008823573
Saved in:
2
Development of transnational media management research from 1974 - 2009 : a propositional inventory
Strube, Mania
- In:
JMM : the international journal on media management
12
(
2010
)
3/4
,
pp. 115-140
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008823576
Saved in:
3
Wachstumsstrategien im deutschen Werbemarkt : eine inhaltsanalytische Betrachtung des Aufgabenspektrums von Mediaagenturen
Knuth, Ingo
- In:
Wertschöpfung durch Medien im Wandel
,
(pp. 185-207)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009669525
Saved in:
4
Market entry strategies of media agencies
Knuth, Ingo
- In:
International journal of marketing : IJM ; formerly Der …
52
(
2013
)
3/4
,
pp. 161-169
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010408089
Saved in:
5
Do additional services matter? : an empirical evaluation of opportunities to grow for media agencies
Knuth, Ingo
- In:
International journal of marketing : IJM ; formerly Der …
52
(
2013
)
3/4
,
pp. 149-159
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010408095
Saved in:
6
Die Qualität der Leistungserstellung von Mediaagenturen in Deutschland : ein Ranking
Knuth, Ingo
- In:
Wert und Werte der Marketing-Kommunikation
,
(pp. 35-54)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014567845
Saved in:
7
Verantwortungsvoll planen, gezielt wirken : Mediaplanung, Werbevermarktung und die Rolle der Marktforschung in einer funktionierenden Medienlandschaft
Knuth, Ingo
- In:
Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und …
71
(
2025
)
2
,
pp. 32-36
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015423100
Saved in:
8
Managing Headquarters-Subsidiary Relations From a Knowledge Perspective: Strategies for Transnational Media Companies
Strube, Mania
;
Berg, Nicola
- In:
JMM : the international journal on media management
13
(
2011
)
4
,
pp. 225-252
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009798706
Saved in:
9
Internationalisierungsstrategien deutscher Medienkonzerne
Sjurts, Insa
;
Strube, Mania
- In:
Medienwirtschaft : MW ; Zeitschrift für …
7
(
2010
)
2
,
pp. 12-22
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009853734
Saved in:
10
Internationalisierungsstrategien deutscher Medienkonzerne
Sjurts, Insa
;
Strube, Mania
- In:
Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen …
7
(
2010
)
2
,
pp. 12-22
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003983364
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