Showing 1 - 10 of 239
Um Serviceorientierung und Effizienz gleichermaßen zu verbessern, reorganisierenimmer mehr Unternehmen den telefonischen Kontakt mitihren KundInnen. Gleichzeitig erweitern bzw. verlagern sie ihr Dienstleistungsangebot.Dies geschieht häufig durch die Gründung so genannter„Call Center“...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005840646
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001693768
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004783375
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005857138
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005857139
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005857140
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005856856
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005857011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005857053
Services to private households are often regarded as having a great deal of employment potentialin Germany. Even in the discussion on more employment through promoting low wagejobs these services are one of the focuses. Up to now, however, there are only few regularjobs in this field and their...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005857190