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Graue Literatur
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Aufsatz in Zeitschrift
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Aufsatz im Buch
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Book section
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Non-commercial literature
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Arbeitspapier
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Working Paper
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Lehrbuch
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Bibliografie enthalten
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Hochschulschrift
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Textbook
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Thesis
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Aufsatzsammlung
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Case study
2
Fallstudie
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Festschrift
2
Collection of articles of several authors
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Dissertation u.a. Prüfungsschriften
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Sammelwerk
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Language
All
English
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German
3
Author
All
Büschken, Joachim
8
Backhaus, Klaus
1
Blümm, Christian
1
Erlenkämper, Stephan
1
Published in...
All
Diskussionsbeiträge der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät Ingolstadt / Katholische Universität Eichstätt
4
Diskussionsbeiträge der Katholischen Universität Eichstätt, Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät Ingolstadt
3
Projektberichte aus dem Betriebswirtschaftlichen Institut für Anlagen und Systemtechnologien
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
8
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1
-
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1
Wirkung von Reputation zur Reduktion von Qualitätsunsicherheit
Büschken, Joachim
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001416288
Saved in:
2
Leapfrogging and profit maximizing new product preannouncement timing
Büschken, Joachim
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001578838
Saved in:
3
Performance of efficiency measurement models : a study of brand advertising efficiency in the German car industry
Büschken, Joachim
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001740953
Saved in:
4
Determinants of brand advertising inefficiency : evidence from the German car market
Büschken, Joachim
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001740955
Saved in:
5
Reputation networks and "loose linkages" between reputation and quality
Büschken, Joachim
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013408873
Saved in:
6
Der Markt für die automatische Identifikation und Verwiegung von Hausmüllgefäßen : eine explorative Studie von Nachfrage- und Anbieterstrukturen
Backhaus, Klaus
;
Büschken, Joachim
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000873489
Saved in:
7
Bidding to win : the dynamics of late bidding in online auctions and auction price
Büschken, Joachim
;
Erlenkämper, Stephan
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003815313
Saved in:
8
Zur Rolle von implizitem Wissen im Innovationsprozeß
Büschken, Joachim
;
Blümm, Christian
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013408867
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