Showing 1 - 10 of 179
Münster: Inst. für Wirtschaftsinformatik, 2003 - Arbeitsberichte des Instituts für Wirtschaftsinformatik ; 97
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009454850
Der vorliegende Bericht systematisiert verschiedene Formen des Prosuming und erarbeitet einen Klassifikationsrahmen speziell für die computergestützte Konfiguration digitaler Produkte. Innovative Telekommunikationsdienstleistungen wie unified messaging oder locationbased services sind...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010309274
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003427305
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009550404
Der vorliegende Bericht systematisiert verschiedene Formen des Prosuming und erarbeitet einen Klassifikationsrahmen speziell für die computergestützte Konfiguration digitaler Produkte. Innovative Telekommunikationsdienstleistungen wie unified messaging oder locationbased services sind...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010985338
Electronic communication media and electronic commerce have become substantial components of economic interaction. Buyers and consumers are increasingly integrated in processes of product and service specification. More and more coordination processes are conducted digitally or partly automated....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009451177
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003961313
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003625647
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012311946