//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Qualitative Marktforschung : Konzepte - Methoden - Analysen"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Causality in social media reco...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Measurement
3
Messung
3
Theorie
3
Theory
3
Automotive services industry
2
Customer satisfaction
2
Deutschland
2
Germany
2
Kfz-Gewerbe
2
Kundenzufriedenheit
2
Qualitative Methode
2
Qualitative method
2
Dienstleistungsqualität
1
Service quality
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Article
3
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
3
Book section
3
Language
All
German
3
Author
All
Gelbrich, Katja
3
Leuteritz, Anja
2
Wünschmann, Stefan
2
Published in...
All
Qualitative Marktforschung : Konzepte - Methoden - Analysen
Ilmenauer Schriften zur Betriebswirtschaftslehre
25
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
9
Journal of business research : JBR
6
Journal of service research : JSR
6
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
5
Journal of retailing
5
Journal of service research
4
Dresdner Beiträge zur Betriebswirtschaftslehre
3
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
3
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
3
Journal of service management
3
Journal of the Academy of Marketing Science
3
Schriftenreihe der Industrie- und Handelskammer zu Düsseldorf
3
Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
3
Vahlens Kurzlehrbücher
3
Gabler Edition Wissenschaft
2
Internationalisierung deutscher Unternehmen : Strategien, Instrumente und Konzepte für den Mittelstand
2
Journal of euromarketing
2
Journal of promotion management : JPM
2
Journal of retailing and consumer services
2
Psychology & marketing
2
Schriftenreihe der C. Rudolf Poensgen-Stiftung e.V
2
The journal of services marketing
2
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen
2
A collection of theses on Korean studies
1
Aktuelle Beiträge zur Dienstleistungsforschung : [im März 2012 fand an der Technischen Universität Kaiserslautern der 16. Workshop Dienstleistungsmarketing statt, der vom Lehrstuhl für Marketing ausgerichtet wurde]
1
Aktuelle Forschungsfragen im Dienstleistungsmarketing : [Workshop Dienstleistungsmarketing 2008]
1
Business ethics quarterly : the journal of the Society for Business Ethics
1
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung
1
Dienstleistungsmanagement und Social Media : Potenziale, Strategien und Instrumente
1
Distribution im Aufbruch : Bestandsaufnahme und Perspektiven
1
Emotionen, Markt und Moral
1
Erdgeschichtliche und landeskundliche Abhandlungen aus Schwaben und Franken
1
European Journal of Marketing
1
Fernuniversität Hagen - Douglas-Stiftungslehrstuhl Dienstleistungsmanagement - Publikationen
1
Focus Dienstleistungsmarketing
1
Fundierung des Marketing : verhaltenswissenschaftliche Erkenntnisse als Grundlage einer angewandten Marketingforschung ; [... Festschrift für Günter Silberer...]
1
Gabler Edition Wissenschaft / Focus Dienstleistungsmarketing
1
Gabler Research
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
3
Showing
1
-
3
of
3
Sort
Relevance
Date (newest first)
Date (oldest first)
1
Blueprinting, sequentielle Ereignismethode und Critical Incident Technique : drei Methoden zur qualitativen Messung von Dienstleitungsqualität
Gelbrich, Katja
- In:
Qualitative Marktforschung : Konzepte - Methoden - Analysen
,
(pp. 617-633)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003827424
Saved in:
2
Ein Mixed-Method-Ansatz zur Zufriedenheitsmessung : dargestellt am Beispiel des Automobilkaufs
Gelbrich, Katja
;
Wünschmann, Stefan
;
Leuteritz, Anja
- In:
Qualitative Marktforschung : Konzepte - Methoden - Analysen
,
(pp. 903-927)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003827463
Saved in:
3
Ein Mixed-Method-Ansatz zur Zufriedenheitsmessung : dargestellt am Beispiel des Automobilkaufs
Gelbrich, Katja
;
Wünschmann, Stefan
;
Leuteritz, Anja
- In:
Qualitative Marktforschung : Konzepte - Methoden - Analysen
,
(pp. 903-927)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003485684
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->