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Die Bedeutung der Mode für den...
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388
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Social web
182
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Marketingmanagement
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Aufsatz im Buch
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327
Hochschulschrift
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Aufsatzsammlung
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Graue Literatur
70
Non-commercial literature
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Collection of articles of several authors
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Sammelwerk
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Working Paper
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Arbeitspapier
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Case study
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Konferenzschrift
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Dissertation u.a. Prüfungsschriften
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Conference paper
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Konferenzbeitrag
9
Collection of articles written by one author
7
Sammlung
7
Bibliografie enthalten
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Bibliography included
5
Festschrift
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Lehrbuch
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Textbook
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Bibliografie
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Guidebook
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Interview
4
Market information
4
Marktinformation
4
Ratgeber
4
Amtsdruckschrift
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Bibliographie
3
Fallstudiensammlung
3
Government document
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Zeitung
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Article
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Einführung
2
Mehrbändiges Werk
2
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Author
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Choi, Tsan-Ming
47
Ko, Eunju
33
Henninger, Claudia E.
17
Guercini, Simone
13
Ozuem, Wilson
13
Shen, Bin
13
Bergler, Georg
12
Madsen, Dag Øivind
12
Jin, Byoungho
11
Muthu, Subramanian Senthilkannan
11
Merlo, Elisabetta
10
Moore, Christopher M.
10
Chow, Pui-Sze
9
Kim, Kyung Hoon
9
Perry, Patsy
9
Ryding, Daniella
9
Workman, Jane E.
9
Godart, Frédéric C.
8
Khare, Arpita
8
McColl, Julie
8
Ranfagni, Silvia
8
Vignali, Gianpaolo
8
Alevizou, Panayiota J.
7
Arrigo, Elisa
7
Aspers, Patrik
7
Barnes, Liz
7
Blazquez Cano, Marta
7
Easey, Mike
7
Goworek, Helen
7
Jain, Sheetal
7
Loureiro, Sandra Maria Correia
7
Mogaji, Emmanuel
7
Runfola, Andrea
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Bosah, Genevieve
6
Brooksworth, Frederica
6
Bug, Peter
6
Cantoni, Lorenzo
6
Cedrola, Elena
6
Choo, Ho Jung
6
Gutenberg, Erich
6
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Institution
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Rationalisierungs-Kuratorium der Deutschen Wirtschaft
4
Springer Malaysia Representative Office
4
Springer Fachmedien Wiesbaden
3
Universität Bern
3
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
3
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
2
Bundesverband des Deutschen Textil-Einzelhandels
2
Contactgroep Opvoering Productiviteit
2
Institut des Deutschen Textileinzelhandels <Köln>
2
OEEC
2
Skipsfartsøkonomisk Institutt ved Norges Handelshøyskole
2
Teaching Systems Corporation
2
Universität Basel
2
Vertriebsleiter-Konferenz der europäischen Industrie
2
...textil..e.V., Wissenschaft – Forschung – Bildung
1
1. Congresso internazionale sulla distribuzione = 1. International Distribution Congress, Milano, 7-10 ottobre 1956
1
10. Journée d'études de la distribution, organ, le 19.XI.1955
1
AB. Skånska Yllefabriken, [Kristianstad]
1
American Accounting Association / Committee to Prepare a Statement of Basic Accounting Theory
1
American Management Association
1
Antrittsrede an der Universität Zürich geh. am 20. 1. 1968
1
Axel Springer AG / Marketing Anzeigen
1
Baden-Badener Betriebsführergespräche <1955, Baden-Baden>
1
Bergdorf Goodman
1
Betriebswirtschaftliches Institut für Organisation und Automation <Köln>
1
Bundesverband der Deutschen Industrie
1
Bundesverband des Deutschen Lederwaren-Einzelhandels
1
Bundesverband des Deutschen Schuheinzelhandels
1
Bureau of Economic and Business Research. Washington State University
1
C.E.P.R. Discussion Papers
1
Center of Market Oriented Product and Production Management
1
Center of Market Oriented Product and Production Management <Mainz>
1
Centre de Création Industrielle
1
Centre for Sustainable Fashion
1
Climate Change Secretariat
1
Club dirigenti vendite Milano
1
Columbia University
1
Commission comptabilité et productivité
1
Commission de normalisation des comptabilités
1
Commonwealth Institute of Accountants
1
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Journal of fashion marketing and management
224
Journal of retailing and consumer services
78
Journal of business research : JBR
66
The accounting review : a publication of the American Accounting Association
53
Journal of global fashion marketing : JGfM
46
International journal of consumer studies
32
International journal of production economics
29
Journal of business economics : JBE
29
International journal of retail & distribution management
27
The international review of retail, distribution and consumer research
20
Business history
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Asia Pacific journal of marketing and logistics
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Cogent business & management
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SpringerLink / Bücher
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Wirtschaftsdienst : Zeitschrift für Wirtschaftspolitik
16
Young consumers : insight and ideas for responsible marketers
15
International journal of business and globalisation : IJBG
14
International journal of retail and distribution management
14
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
14
Management accounting
14
Voprosy ėkonomiki : ordena trudovogo krasnogo znameni ežemesjačnyj žurnal ; Vserossijskoe ėkonomičeskoe izdanie
14
Betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis : BFuP
13
Journal of accountancy
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Journal of global scholars of marketing science : bridging Asia and the world ; JGSMS
13
The journal of brand management : an international journal
13
Transportation research / E : an international journal
13
Psychology & marketing
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The journal of product & brand management
12
Qualitative market research : an international journal
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11
Technological forecasting & social change : an international journal
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Fashion Marketing in Emerging Economies Volume II : South American, Asian and African Perspectives
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Fashion marketing
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International journal of production research
10
Journal of Islamic marketing
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Journal of marketing
10
Springer Series in Fashion Business
10
Sustainability in fashion : a cradle to upcycle approach
10
The art of digital marketing for fashion and luxury brands : market spaces and marketplaces
10
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
9
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ECONIS (ZBW)
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USB Cologne (EcoSocSci)
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RePEc
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OLC EcoSci
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ArchiDok
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Erfolgreiche Betriebsführung im Textileinzelhandel
Witte, Irene Margarete
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1966
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2
Arbeitstechniken des guten Verkäufers
Haas, Kenneth Brooks
-
1967
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000542348
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3
Modern marketing : dynamics and management
Hepner, Harry Walker
-
1955
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000550766
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4
Branchenuntersuchung im Nahrungsmittelgrosshandel
Martin, Oskar
;
Maassen, Friedhelm
-
1957
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000511311
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5
Praxis des Europa-Marktes : das EWG-Kompendium für Industrie und Handel
Commer, Heinz
-
1962
-
1. Aufl
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000512029
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6
Der Mut zum Neuen am Markt von morgen
Gross, Herbert
-
1963
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000515909
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7
Neue Ideen in der Wirtschaft : Schlaglichter auf Wandlungen in Produktion, Vertrieb u. Unternehmensführung
Gross, Herbert
-
1960
-
1. - 6. Tsd.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000515910
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8
Merkmale zielstrebiger Vertriebstätigkeit : Ergebnisse aus d. Umfrage z. Rationalisierung d. industriellen Vertriebs
Jirasek, Johann
;
Lösenbeck, Hans-Dieter
-
1963
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000518380
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9
Der Absatz des sozialistischen Industriebetriebes : Stellung, Aufgaben und Organisation des Absatzes und der Absatzabteilung im sozialistischen Industriebetrieb
Model, Horst
-
1962
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000522131
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10
Der Haushalt-Grossgeräte-Markt von morgen : Ergebnisse einer Tagung der Neff-Werke, Bretten/Baden am 5./6. Okt. 1964 in Bretten
Neff, Alfred
(
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)
-
1965
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000522616
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