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Hochschulschrift
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Arbeitspapier
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Book section
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Graue Literatur
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Ratgeber
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Thesis
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Working Paper
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Language
All
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9
German
7
Author
All
Geile, Andrea
2
Anthony, Christina I.
1
Arndt, Aaron D.
1
Barksdale, Hiram C.
1
Cowley, Elizabeth
1
Dahl, Darren W.
1
Duma, Fabio
1
Eszler, Erwin
1
Evanschitzky, Heiner
1
Goh, Jin X.
1
Hall, Judith A.
1
Hamwi, G. Alexander
1
Hwang, Jinsoo
1
Hyun, Sunghyup Sean
1
Illig, Randy
1
Johnson, Julie T.
1
Karande, Kiran
1
Khalsa, Mahan
1
Kim, Samuel Seongseop
1
Kumschier, Alexander
1
Lorberg, Daniel
1
Müller-Gensert, Edgar
1
Prykop, Catja
1
Ramarajan, Lakshmi
1
Riedel, Klaus
1
Robier, Johannes
1
Rothbard, Nancy P.
1
Rutherford, Brian N.
1
Sharma, Arun
1
Stockton, William
1
Tao, Kungpo
1
Verghis, Phil
1
Ward, Morgan K.
1
Wilk, Steffanie L.
1
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Institution
All
Redline Verlag
1
Published in...
All
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
2
SpringerLink / Bücher
2
Academy of Management journal : AMJ
1
Arbeitspapiere zum Tätigkeitsfeld Risikomanagement und Versicherung
1
European journal of marketing : EJM
1
Forum Marketing
1
Gabler Research / Forum Marketing
1
International journal of hospitality management
1
Journal of marketing theory and practice
1
Management for Professionals
1
Psychology & marketing
1
Schriften aus dem Institut für Angewandte Wirtschaftswissenschaften, Kooperations- und Weiterbildungspartner der Hochschule Niederrhein
1
Stakeholder im Fokus : Management-Ansätze für Messeveranstalter
1
The journal of personal selling & sales management : JPSSM
1
Wiener Beiträge zur betriebswirtschaftlichen Versicherungswissenschaft
1
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Source
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1
Kunden zum Erfolg verhelfen : dauerhafte Win-win-Situationen im Vertrieb
Khalsa, Mahan
;
Illig, Randy
;
Müller-Gensert, Edgar
-
2016
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011438019
Saved in:
2
Management der persönlichen Interaktion im Verkauf von Luxusgütern : eine Untersuchung am Beispiel von Schweizer Luxusuhren
Duma, Fabio
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011981981
Saved in:
3
Blueprinting für Messegesellschaften : zum systematischen Strukturieren und optimieren des Dienstleistungsprozesses "Messe" - mit Konzentration auf den Kundentyp "Aussteller"
Riedel, Klaus
- In:
Stakeholder im Fokus : Management-Ansätze für …
,
(pp. 219-256)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011614375
Saved in:
4
How angry customer complaints influence salesperson commitment to service quality
Tao, Kungpo
;
Karande, Kiran
;
Arndt, Aaron D.
- In:
Journal of marketing theory and practice
24
(
2016
)
3
,
pp. 265-282
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011532821
Saved in:
5
Discordant vs. harmonious selves : the effects of identity conflict and enhancement on sales performance in employee-customer interactions
Ramarajan, Lakshmi
;
Rothbard, Nancy P.
;
Wilk, Steffanie L.
- In:
Academy of Management journal : AMJ
60
(
2017
)
6
,
pp. 2208-2238
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011793712
Saved in:
6
The role of the sales employee in securing customer satisfaction
Evanschitzky, Heiner
;
Sharma, Arun
;
Prykop, Catja
- In:
European journal of marketing : EJM
46
(
2012
)
3/4
,
pp. 489-508
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009535669
Saved in:
7
The labor of lies : how lying for material rewards polarizes consumers' outcome satisfaction
Anthony, Christina I.
;
Cowley, Elizabeth
- In:
Journal of consumer research : JCR ; an …
39
(
2012/13
)
3
,
pp. 478-492
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009658072
Saved in:
8
Ideal versus actual number of sales calls : an application of disconfirmation theory
Hamwi, G. Alexander
;
Rutherford, Brian N.
;
Barksdale, …
- In:
The journal of personal selling & sales management : JPSSM
33
(
2013
)
3
,
pp. 307-318
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009776491
Saved in:
9
Erfolgsfaktoren und Relevanz des persönlichen Verkaufsgespräches : theoretische Analyse und empirische Untersuchung unter besonderer Berücksichtigung des stationären Bekleidungsein...
Lorberg, Daniel
-
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009752841
Saved in:
10
The role of server-patron mutual disclosure in the formation of rapport with and revisit intentions of patrons at full-service restaurants : the moderating roles of marital status...
Hwang, Jinsoo
;
Kim, Samuel Seongseop
;
Hyun, Sunghyup Sean
- In:
International journal of hospitality management
33
(
2013
),
pp. 64-75
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009746514
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