Showing 1 - 10 of 1,490
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000648254
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011582938
Dienstleistungsbeziehungen werden auch unter den heutigen Bedingungen in ihrer Mehrzahl durch das Verhalten der beteiligten Personen auf der Anbieter- und Nachfragerseite geprägt. Ob für die angebotene Dienstleistung eine Nachfrage entsteht, ob die Leistung zur Zufriedenheit des Kunden führt...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001778185
Ostensibly, customer service lies in the area of marketing and strategy, however Service-Ability is also about management and organizational behaviour, and the book ranges deeply into these areas to make its point. The scope of Marketing has changed in the last ten years and the books key...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009754058
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001461206
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003516945
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003359352
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004230621
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004594745
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014010034