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Shopping-Center-Handbuch : Development, Management, Marketing
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Penang into the 21st century : outlook and strategies of Malaysia's growth centre towards vision 2020
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Emerging research on Islamic marketing and tourism in the global economy
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Innovative Konzepte für das Marketing von Agrarprodukten und Nahrungsmitteln
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Interdisciplinary public finance, business and economics studies ; Volume 6
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Internationalisierung des Einzelhandels : Unternehmensstrategien und Anpassungsmechanismen
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Kulturgeographie der Stadt
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Lived experiences of public consumption : encounters with value in marketplaces on five continents
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Mobile electronic commerce : foundations, development, and applications
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Multi-channel marketing, branding and retail design : new challenges and opportunities
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Qualitative Marktforschung : Konzepte - Methoden - Analysen
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Regionale Entwicklung in Lateinamerika
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Reinventing management strategies : the design for future ; issues in marketing and finance
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Retail Geography
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Geschäftszentren in Herten
Meschede, Winfried
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1985
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001308075
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2
Gefährdung des Oberzentrums Bremen durch Umlandzentren? : e. sozialgeograph. Unters. d. Konsumentenverhaltens im Jahre 1981
Heineberg, Heinz
- In:
Kundenverhalten im System konkurrierender Zentren : …
,
(pp. 1-75)
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1985
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001308076
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Perspektiven der Shopping-Center
Falk, Bernd
- In:
Distribution im Aufbruch : Bestandsaufnahme und Perspektiven
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(pp. 1083-1099)
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1999
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Die Privatisierung des öffentlichen Raumes in nordamerikanischen Städten
Hahn, Barbara
- In:
Stadt und Wirtschaftsraum : [Festschrift anläßlich …
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1996
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Große Einkaufs- und Freizeitzentren in Santafé de Bogotá (Kolumbien)
Müller, Jan
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Regionale Entwicklung in Lateinamerika
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1996
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Growing concept in retailing: shopping malls in Istanbul betweeen 2004-2014
Zeytinoğlu, Filiz Çakır
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Uydacı, Mert
;
Akay, Ebru …
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Special topics in economics & management
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Offline vs. online quality dimension : the relationship between shopping mall quality dimensions and customer loyalty
Silvestri, Cecilia
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Rapiti, Eleonora
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Piccarozzi, Michela
- In:
Strategies and tools for managing connected consumers
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Big store design and marketing effects : non-Western, new-build shopping malls and implications for the re-enchantment of consumption
Roberts, Graham H.
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Pratiques et espaces de chalandise renouvelés en France : commerce et sociétés de consommation
Gasnier, Arnaud
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La spécifité des galeries marchandes et l'ajout de complexité dans le partage entre espace privé et espace public : commerce et ville intérieure
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,
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