Showing 1 - 10 of 11,598
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011504474
Alexander Sänn presents a functional method based on lead user method, preference measurement, and recommendations using collaborative filtering. The introduced method in this book stimulates input from internal and external sources, predicts basic customers’ acceptance, and evaluates this...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397476
Die Einführung innovativer Produkte, die die Bedürfnisse und Wünsche der Kunden befriedigen, ist für Unternehmen eine wichtige Komponente für Gewinnsteigerungen und den Ausbau von Marktanteilen. Da jedoch durch die fortschreitende Globalisierung eine Verkürzung der Produktlebenszyklen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013432030
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011458732
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012127061
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011746294
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011741090
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011861199
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011861241