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Bibliografie
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Meffert, Heribert
28
Diller, Hermann
6
Backhaus, Klaus
5
Bilgin, Mehmet Huseyin
5
Danis, Hakan
5
Engelhardt, Werner Hans
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Fließ, Sabine
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Allen, Juliann
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American Marketing Association
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European Society for Opinion and Marketing Research
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Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
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Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
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Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
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German American Conference on Industrial Marketing <1984, Mainz>
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Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
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SpringerLink / Bücher
12
Arbeitspapiere / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung e. V.
11
Fokus Dienstleistungsmarketing
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Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapier
10
Series / American Marketing Association
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Marketing theory and applications
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Proceedings series / American Marketing Association
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Springer eBook Collection / Business and Economics
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VDI-Berichte
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Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
6
Marketingforschung aktuell
6
Schriftenreihe des Lehrstuhls für Marketing, Universität Dortmund
6
Springer eBook Collection
6
Bericht der GfK-Tagung : vom ...
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ESOMAR publication series
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Educators' conference proceedings
4
Global business & economics anthology
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Journal of marketing management : MM
4
AMA educators' proceedings
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Arbeitstagung / Forum Bürowirtschaft, BBW
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Developments in marketing science: proceedings of the Academy of Marketing Science
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Eurasian studies in business and economics
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Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation
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GDI-Schriften / Gottlieb-Duttweiler-Institut
3
Gabler-Edition Wissenschaft / Focus Dienstleistungsmarketing
3
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Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapiere
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Agrarspectrum : Schriftenreihe des Dachverbandes Wissenschaftlicher Gesellschaften der Agrar-, Forst-, Ernährungs-, Veterinär- und Umweltforschung e.V.
2
Arbeitsbericht / Institut für Unternehmungsführung und Unternehmensforschung
2
Arbeitspapier
2
Basis
2
Beiträge zur Rundfunkökonomie
2
Campus Forschung
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Selling modernity : advertising in twentieth-century Germany
Swett, Pamela E.
(
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Wiesen, S. Jonathan
(
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2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003433275
Saved in:
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5th International Scientific Conference Management in the Function of Increasing the Tourism Consumption : Opatija, Croatia, 4th may 2006
Radišić, Franjo
(
contributor
)
-
International Scientific Conference Management in the …
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003439168
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3
Predprinimatelʹstvo v Belarusi: opyt stanovlenija i perspektivy razvitija : materialy VI Meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferencii, g. Minsk, 15 aprelja 2009 g. ; v dvuch častj...
Cybovskij, V. L.
(
contributor
)
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003933136
Saved in:
4
Mechanizmy ustojčivogo razvitija innovacionnych socialʹno-ėkonomičeskich sistem : materialy IV Meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferencii, Bobrujsk, 2 aprelja 2009 goda
Gavrilenko, V. N.
(
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2009
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5
Ernest Dichter and motivation research : new perspectives on the making of post-war consumer culture ; [papers and discussions at the First International Conference on Ernest Dicht...
Schwarzkopf, Stefan
(
ed.
);
Gries, Rainer
(
contributor
); …
-
2010
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1. publ.
address questions of the transatlantic transfer of the cultures and institutions of consumption and
marketing
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Persistent link: https://www.econbiz.de/10008651345
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6
European integration - new challenges for the Romanian economy 5th edition : abstract of the 5th edition of the International conference; 29 - 30 May 2009, Oradea, Romania; organiz...
Pop, Nicolae
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contributor
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Proceedings of the 19th Annual Conference on
Marketing
and Business Strategies for Central & Eastern Europe : December 1-3, 2011
Springer, Reiner
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contributor
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Conference on Marketing and Business Strategies for …
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2011
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NIMM MICH! : alternative Absatzwege für Ökobetriebe ; 7. - 11. Dezember 2010 ; Dokumentationsband [18. Witzenhäuser Konferenz]
Gräff, Axel
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2011
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Auf dem Weg zur globalen Hochschule - Internationales
Marketing
für morgen : Tagungsband zum 5. GATE-Germany
Marketing
-Kongress am 7. und 8. Juli 2011 im Wissenschaftszentrum Berli...
Borgwardt, Angela
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2012
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1. Aufl.
Der Tagungsband dokumentiert die Konferenzbeiträge des 5.
Marketing
-Kongresses von GATE-Germany. Im Mittelpunkt standen …
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New challenges for tourism promotion : tackling high competition and multimedia changes ; [This book reports on outcomes of the 61st conference of AIEST which took place from 28th...
Keller, Peter
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