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Advertising effects
64
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Government document
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Hochschulschrift
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Sammelwerk
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Bibliography included
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Advisory report
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Aufsatzsammlung
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Vogel, Harold L.
12
Sjurts, Insa
6
Anderson, Simon P.
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Coate, Stephen
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Olken, Benjamin A.
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Aman, Hiroyuki
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Beck, Hanno
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Cawson, Alan
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Holmes, Peter
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Johnson, Leland L.
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Kasuga, Norihiro
2
Locksley, Gareth
2
Markou, E.
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Moriyasu, Hiroshi
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Müller, Monica
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Müller-Bungart, Michael
2
Paulu, Burton
2
Widyatama, Rendra
2
Abdel-Sattar, Nesrine
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Albarran, Alan B.
1
Alén, Elisa
1
Arndt, Hans-Jochen
1
Arons, Leon
1
Atkin, David J.
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Babe, Robert E.
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Bauer, Helmut G.
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Beebe, Jack H.
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Beghin, John C.
1
Bekkali, Mukhtar
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Beltz, Cynthia A.
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Belényesi, Pál
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Berner, Walter
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Berns, Marc
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Besen, Stanley M.
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Bettancourt, Rolando
1
Bezawada, Ram
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Bischoff, Jürgen
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Bollapragada, Srinivas
1
Brownie, Barbara
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Bussieck, Michael
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Institution
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Großbritannien / Office of Communications
4
Hans-Bredow-Institut
4
Bayerische Landeszentrale für Neue Medien
3
Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung
3
UNESCO
3
Unabhängige Landesanstalt für das Rundfunkwesen
3
Arbeitsgruppe Kommunikationsforschung München
2
Kanada / Canadian Radio-Television and Telecommunications Commission
2
Kanada / Department of Supply and Services
2
National Bureau of Economic Research
2
Arbeitskreis Werbefernsehen der Deutschen Wirtschaft
1
British Broadcasting Corporation
1
Bureau of Economic and Business Research <Champaign, Ill.>
1
Central Treaty Organization
1
Direktorenkonferenz der Landesmedienanstalten
1
Dr. Steve-Holger Ludwig <Firma>
1
Economic Council of Canada
1
Europäische Gemeinschaften / Rat
1
Europäische Kommission / Statistisches Amt
1
Frankfurter Institut für Wirtschaftspolitische Forschung / Kronberger Kreis
1
Goldmedia GmbH Media Consulting & Research <Berlin>
1
Great Britain / Post Office
1
Grossbritannien / Central Office of Information / Reference Division
1
Industrie- und Handelskammer zu Lübeck
1
Institut für Integrationsforschung <Hamburg>
1
Kommission zur Ermittlung der Konzentration im Medienbereich
1
Medien-Rechtliches Symposium <1985, Hamburg>
1
National Radio Exhibition
1
SRG SSR Idée Suisse / Forschungsdienst
1
Schweden / Pressutredningen '94
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Schweden / Rådet för Mångfald inom Massmedierna
1
Schweden / Utredningen om Myndighet för Radio- och TV-Sändningar till Allmänheten
1
Stiftung Kieler Presse-Klub
1
Television Baltica <2, 1995, Kiel>
1
UNESCO / Department of Mass Communications
1
UNESCO / Division of Free Flow of Information
1
USA / Bureau of Labor Statistics
1
United Nations Educational, Scientific and Cultural Organisation
1
United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization
1
United Nations, Educational, Scientific and Cultural Organisation
1
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Europäische Hochschulschriften / 5
3
Reihe Arbeitspapiere des Instituts für Rundfunkökonomie an der Universität zu Köln
3
Schriftenreihe der Landesmedienanstalten
3
SpringerLink / Bücher
3
Statens offentliga utredningar : SOU
3
Bulletin / United States Department of Labor, Bureau of Labor Statistics
2
Discussion papers in economics and management / A / University of Reading, Department of Economics
2
Europäische Hochschulschriften / 40
2
International and comparative broadcasting
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NBER Working Paper
2
NBER working paper series
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R / Rand Corporation
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Report
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Schriftenreihe Neue Medien
2
Telecommunications policy : the international journal of digital economy, data sciences and new media
2
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
2
AEI studies
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American economic journal / Applied economics : a journal of the American Economic Association
1
Annual Marketing Research Conference : contributed papers, 1953
1
Applied economics
1
Arts and the market
1
BLM-Schriftenreihe
1
Beiträge zur Strukturforschung
1
Berlin im vereinten Deutschland
1
Brookings papers on economic activity / Microeconomics
1
Business history review
1
CIE discussion papers
1
Cat. No EC 22-63/1979
1
College of Business working papers
1
Comedia series
1
Crossmedia : wer bleibt auf der Strecke? ; Beiträge aus Wissenschaft und Praxis
1
DUV / Sozialwissenschaft
1
Die USA am Beginn der neunziger Jahre : Politik, Wirtschaft, Recht
1
Die Ökonomie des Sports in den Medien
1
Discussion paper / Centre for Economic Policy Research
1
Diskussionsbeiträge / Wissenschaftliches Institut für Kommunikationsdienste
1
Document / Commission des Communautées européennes
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Document / Commission of the European Communities
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Dokument / Kommission der Europäischen Gemeinschaften
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EIU special report
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Advertisers and American broadcasting : from institutional sponsorship to the creative revolution
Meyers, Cynthia B.
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Business history review
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2021
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,
pp. 447-481
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012705106
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2
Effektivität und Effizienz der Nutzung von Rundfunkfrequenzen in Deutschland : Studie im Auftrag des Bundesministeriums für Wirtschaft und Technologie (BMWi)
Goldhammer, Klaus
;
Schmid, Michael
;
Wichmann, Thorsten
; …
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003404805
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3
Revenue management with flexible products : models and methods for the broadcasting industry
Müller-Bungart, Michael
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003439068
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4
Crossmediale Verflechtungen als Herausforderung für die Konzentrationskontrolle : Bericht der Kommission zur Ermittlung der Konzentration im Medienbereich (KEK) über die Entwicklun...
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003442604
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5
Do
television
and radio destroy social capital? : evidence from Indonesian villages
Olken, Benjamin A.
- In:
American economic journal / Applied economics : a …
1
(
2009
)
4
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pp. 1-33
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6
Future trends of
television
Ludányi, Arnold
;
Belényesi, Pál
-
2011
Television
related attitudes are changing rapidly. How are the broadcasters, digital content makers and involved market …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009376411
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7
Investigating the demise of radio and
television
broadcasting
Luwen Wong Chuling
;
Chow Min Hua
;
Chua Jit Chee
- In:
Understanding the interactive digital media marketplace …
,
(pp. 392-405)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009412593
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The association of
television
and radio with reproductive behavior
Westoff, Charles F.
;
Koffman, Dawn A.
- In:
Population and development review
37
(
2011
)
4
,
pp. 749-759
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009419163
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9
Entertainment industry economics : a guide for financial analysis
Vogel, Harold L.
-
2011
-
8. ed.
prominent globally as well, in movies, music,
television
programming, advertising, broadcasting, cable, casino gambling and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008909704
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10
Das Legitimationsproblem des öffentlich-rechtlichen Rundfunks im Zeitalter der Medienkonvergenz
Müller, Philipp
- In:
Crossmedia : wer bleibt auf der Strecke? ; Beiträge …
,
(pp. 172-193)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008702241
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