EconBiz - Find Economic Literature
    • Logout
    • Change account settings
  • EN 
    • DE
    • ES
    • FR
  • A-Z
  • Beta
  • About EconBiz
  • News
  • Thesaurus (STW)
  • Research Skills
  • Help
  • EN 
    • DE
    • ES
    • FR
  •  My account 
    • Logout
    • Change account settings
  • Login
EconBiz - Find Economic Literature
Publications Events
Search options
Advanced Search history
My EconBiz
Favorites Loans Reservations Fines
    You are here:
  • Home
  • Search: subject_exact:"Außenhandelsvertretung"
Narrow search

Narrow search

Year of publication
Subject
All
Handelsvertretung 246 Trade intermediation 246 Deutschland 75 Germany 75 Theorie 67 Theory 67 USA 21 United States 21 Distribution channel 19 Vertriebsweg 19 Agency theory 17 Prinzipal-Agent-Theorie 17 Franchising 15 Direct marketing 13 Direktmarketing 13 Transaction costs 13 Transaktionskosten 13 Vertrieb 13 China 12 Physical distribution 12 Compensation system 11 Handelsvertreter 11 Vergütungssystem 11 Estimation 10 Lieferantenmanagement 10 Schätzung 10 Supplier relationship management 10 Großhandel 9 Wholesale trade 9 Salespeople 8 Verkaufspersonal 8 Betriebsvergleich 7 EU countries 7 EU-Staaten 7 Interfirm comparison 7 Selling 7 Verkauf 7 Außendienst 6 Consumer behaviour 6 Economic history 6
more ... less ...
Online availability
All
Free 13 Undetermined 4
Type of publication
All
Book / Working Paper 135 Article 108 Journal 4
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal 89 Aufsatz in Zeitschrift 89 Graue Literatur 57 Non-commercial literature 57 Hochschulschrift 34 Thesis 33 Arbeitspapier 31 Working Paper 31 Bibliografie enthalten 23 Bibliography included 23 Amtsdruckschrift 18 Aufsatz im Buch 18 Book section 18 Government document 18 Gesetz 11 Law 11 Collection of articles of several authors 6 Sammelwerk 6 Handbook 5 Handbuch 5 Ratgeber 4 Advisory report 3 Glossar enthalten 3 Glossary included 3 Guidebook 3 Gutachten 3 Lehrbuch 3 Statistics 2 Statistik 2 Adressbuch 1 CD-ROM 1 CD-ROM, DVD 1 Case study 1 Conference proceedings 1 Country report 1 Directory 1 Diskette 1 Fallstudie 1 Floppy disk 1 Forschungsbericht 1
more ... less ...
Language
All
German 145 English 98 French 5 Italian 2 Polish 2 Afrikaans 1 Danish 1 Hungarian 1 Spanish 1 Swedish 1 Undetermined 1
more ... less ...
Author
All
Krafft, Manfred 11 Albers, Sönke 10 Kaapke, Andreas 4 Krüger, Hilmar 4 Wirtz, Klaus 4 Cohen, Daniel 3 Futrell, Charles M. 3 Raff, Horst 3 Rossfeld, Roman 3 Schmitt, Nicolas 3 Schulte, Karl-Werner 3 Allcott, Hunt 2 Dimitrov, Miroslav 2 Eberst, Gabriele 2 Feenstra, Robert C. 2 Ferrantino, Michael Joseph 2 Freund, Werner 2 Gavish, Bezalel 2 Haase, Knut 2 Hackett, Steven Curtis 2 Hanson, Gordon H. 2 Lachner, Josef 2 Lin, Songhua 2 Liu, Xuepeng 2 Mazzoleni, Roberto 2 Mindach, Christel 2 N'Guessan, Tchétché 2 Nerdinger, Friedemann W. 2 Oyer, Paul E. 2 Paffhausen, Andreas 2 Peng, Mike W. 2 Pichtchoulov, Grigori 2 Rauch, James E. 2 Richter, Knut 2 Rösgen-Feier, Dagmar 2 Schmitz-Hübsch, Egon 2 Shi, Huimin 2 Sierksma, Gerard 2 Vogel, Louis 2 Walter, Achim 2
more ... less ...
Institution
All
Bundesstelle für Außenhandelsinformation <Köln> 9 International Chamber of Commerce 2 Bundesagentur für Außenwirtschaft 1 Bundesanzeiger Verlag GmbH 1 Bundesverband der Deutschen Volksbanken und Raiffeisenbanken 1 Centralvereinigung Deutscher Handelsvertreter- und Handelsmakler-Verbände 1 Centralvereinigung Deutscher Wirtschaftsverbände für Handelsvermittlung und Vertrieb 1 Christian-Albrechts-Universität zu Kiel / Institut für Volkswirtschaftslehre 1 Danmark / Arbejdsgruppen om Handelsagenter 1 Deutsch-Algerische Industrie- und Handelskammer 1 Deutschland 1 Deutschland / Statistisches Bundesamt 1 Europäische Kommission 1 Europäische Union / Harmonisierungsamt für den Binnenmarkt (Marken, Muster und Modelle) 1 Forschungsstelle für den Handel Berlin 1 Fraunhofer-Institut für Arbeitswirtschaft und Organisation 1 Idee Suisse - Schweizerische Gesellschaft für Ideenmanagement und Vorschlagswesen 1 Ifo-Institut für Wirtschaftsforschung 1 Institut Mensch und Arbeit <München> 1 Rödl & Partner 1 Schweden / Kommissionslagskommittén 1 Suhrkamp Verlag 1 Südafrika / Central Statistical Service 1 Ungarn / Kereskedelmi Minisztérium 1 Universität St. Gallen 1 Université Panthéon-Assas 1 Waidring Conference on Agency, Franchising and Distributorship <3, 1989, Waidring> 1 Wirtschaftskammer Österreich / Abteilung für Außenwirtschaft 1
more ... less ...
Published in...
All
Manuskripte aus den Instituten für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel 10 Ausländisches Wirtschafts- und Steuerrecht / A : AWSt 8 Mitteilungen des Instituts für Handelsforschung an der Universität zu Köln 8 Wirtschaft und Recht in Osteuropa : WiRO ; Zeitschrift zur Rechts- und Wirtschaftsentwicklung in den Staaten Mittel- und Osteuropas 4 Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc. 4 Zeitschrift für Unternehmensgeschichte 4 Berichte aus der Betriebswirtschaft 3 Gabler Edition Wissenschaft 3 Ifo-Studien zu Handels- und Dienstleistungsfragen 3 Journal of international business studies : JIBS ; an official journal of the Academy of International Business 3 Arbeitspapiere / FOWI : Verein zur Förderung des Forschungsinstitutes für Mittel- und Osteuropäisches Wirtschaftsrecht 2 Betriebs-Berater : BB ; Recht, Wirtschaft, Steuern 2 Einkaufen und Investieren in China 2 Europäische Hochschulschriften / 2 2 Europäische Hochschulschriften / 5 2 Hagener Arbeiten zur Organisationspsychologie 2 Handel im Fokus : aus dem Instituts für Handelsforschung an der Universität zu Köln 2 ICC publication 2 IFM-Materialien 2 Journal of business economics : JBE 2 Journal of economic behavior & organization : JEBO 2 Journal of international marketing 2 Journal of world business : JWB 2 Memorandum from (the) Institute of Economic Research, Faculty of Economics, University of Groningen 2 Neue betriebswirtschaftliche Forschung : Nbf 2 Recht der internationalen Wirtschaft : RIW ; Betriebs-Berater international 2 Wirtschaft und Statistik : WISTA 2 (1998). - XI, 346 S. : graph. Darst. - Enth. 18 Beitr. 1 Acta Universitatis Wratislaviensis / Prawo 1 Advances in applied microeconomics : a research annual 1 Advances in business marketing : a research annual 1 Advances in economic analysis & policy 1 Agricultural finance review 1 Agricultural history : a publication of the Agricultural History Society 1 Annual Bank Conference on Development Economics in Europe Proceedings : 1999 - 2000 ; [Conference Governance, Equity and Global Markets ; Conference Development Thinking at the Millennium] 1 Arbeitspapier / Forschungsinstitut für Mittel- und Osteuropäisches Wirtschaftsrecht / Forschungsinstitut für Mittel- und Osteuropäisches Wirtschaftsrecht 1 Ausgewählte Studien des ECC-Handel 1 Aussenwirtschaft-Nachrichten 1 BJIR : an international journal of employment relations 1 Betaenkning 1
more ... less ...
Source
All
ECONIS (ZBW) 247
Showing 1 - 50 of 247
Cover Image
Handbuch internationales Handelsvertreterrecht : Wettbewerbsvorteil auf ausländischen Märkten
Rödl & Partner - 2019 - 3. Auflage
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011775856
Saved in:
Cover Image
Transithandel : Geld- und Warenströme im globalen Kapitalismus
Haller, Lea - 2019 - Erste Auflage, Originalausgabe
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011928880
Saved in:
Cover Image
Sales force deployment by mathematical programming
Haase, Knut - 2016
The sales force deployment problem is considered which arises in many selling organizations. As a solution a novel mixed-integer formulation is introduced which is specifically characterized by an infinite number of variables. A column generation approach is proposed to obtain upper and lower...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011734913
Saved in:
Cover Image
Optimales Verhältnis zwischen Festgehalt und erfolgsabhängiger Entlohnung bei Verkaufsaußendienstmitarbeitern
Albers, Sönke - 2016
Als wichtigstes Instrument zur Motivation von Verkaufsaußendienstmitarbeitern (VADM) werden finanzielle Anreize angesehen (Ford/Walker/Churchill, 1985). Deshalb wird der Ausarbeitung von effektiven Entlohnungsplänen seit jeher in der Praxis hohe Bedeutung beigemessen und viel Zeit gewidmet....
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011735868
Saved in:
Cover Image
Zur relativen Aussagekraft und Eignung von Ansätzen der Neuen Institutionenlehre für die Absatzformwahl sowie die Entlohnung von Verkaufsaußendienstmitarbeitern
Albers, Sönke; Krafft, Manfred - 2016
Lange Zeit wurde die Wahl zwischen den Absatzformen des Handelsvertreters und des festangestellten Reisenden als ein Problem der damit verbundenen Entlohnungskosten angesehen. Handelsvertreter erhalten nämlich für ihre Tätigkeit in der Regel ausschließlich eine Provision proportional zum...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011735925
Saved in:
Cover Image
Steuerungssysteme für den Verkaufsaußendienst
Albers, Sönke; Krafft, Manfred - 2016
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011738599
Saved in:
Cover Image
Handelsvertreter oder Reisende? : eine Überprüfung von Hypothesen der Neuen Institutionenlehre zur Absatzformwahl
Krafft, Manfred - 2016
In der jüngsten Vergangenheit wird der Effizienz und Effektivität von Funktionen, die von Unternehmen selbst wahrgenommen werden, erhöhte Aufmerksamkeit geschenkt. Während diese Diskussion bisher auf den Bereich der Beschaffung und Produktion beschränkt war, wird neuerdings im Rahmen von...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011743625
Saved in:
Cover Image
An empirical investigation of the antecedents of salesforce control systems
Krafft, Manfred - 2016
11 hypotheses from agency theory, transaction cost analysis, and Ouchi's theoretical approach on the impact of environmental, Company and salespeople characteristics on the design of salesforce control systems (outcome- vs. behavior-based) are summarized and tested on a data set of 270 German...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011745184
Saved in:
Cover Image
VR-Branchen special / 53
Bundesverband der Deutschen Volksbanken und Raiffeisenbanken - Wiesbaden : Dt. Genossenschafts-Verl. - 2010,Nov.-November 2018 ; damit Erscheinen eingestellt
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10008906946
Saved in:
Cover Image
Chinese middlemen in Hong Kong's colonial economy, 1830-1890
Abe, Kaori - 2018
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011669710
Saved in:
Cover Image
Tax evasion through trade intermediation : evidence from Chinese exporters
Liu, Xuepeng; Shi, Huimin; Ferrantino, Michael Joseph - 2015
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010513376
Saved in:
Cover Image
H&V-Journal : Wirtschaftsmagazin für Handelsvermittlung und Vertrieb ; offizielles Organ der Centralvereinigung Deutscher Wirtschaftsverbände für Handelsvermittlung und Vertrieb (C...
Centralvereinigung Deutscher Wirtschaftsverbände für … - Wiesbaden : Gabler, Springer Fachmedien Wiesbaden; … - 41.1989 - 57.2005; [58.]2006,1; 58.2006,2-69. Jahrgang, …
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10000486994
Saved in:
Cover Image
The role of sales agents in information disclosure : evidence from a field experiment
Allcott, Hunt; Sweeney, Richard L. - In: Management science : journal of the Institute for … 63 (2017) 1, pp. 21-39
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011646279
Saved in:
Cover Image
Payment choice in international trade : theory and evidence from cross-country firm level data
Hoefele, Andreas; Schmidt-Eisenlohr, Tim; Yu, Zhihong - 2013 - This version: July 2013, First version: April 2012
When trading, firms choose between different payment contracts. As shown theoretically in Schmidt-Eisenlohr (forthcoming), this allows firms in international trade to optimally trade-off differences in financing costs and enforcement across countries. This paper provides evidence from a large...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009773440
Saved in:
Cover Image
Droit des agents commerciaux
Vogel, Louis; Vogel, Joseph - 2016
L'ouvrage expose, dans une perspective comparative, l'ensemble des règles européennes et françaises applicables en la matière : agence commerciale et droit de la concurrence, harmonisation européenne, critères du contrat d'agence, fin du contrat
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011583945
Saved in:
Cover Image
Tax evasion through trade intermediation : evidence from Chinese exporters
Liu, Xuepeng; Shi, Huimin; Ferrantino, Michael Joseph - In: International review of economics & finance : IREF 42 (2016), pp. 518-535
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011625262
Saved in:
Cover Image
From commercial travellers to sales representatives : the evolution of the sales profession in Britain, 1930s to 1960s
Rossfeld, Roman - In: Zeitschrift für Unternehmensgeschichte 59 (2014) 2, pp. 179-195
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010419517
Saved in:
Cover Image
"Kundschaft ist kein Erbgut" : Handelsreisende im Spiegel der modernen Ratgeberliteratur, 1880 bis 1960
Rossfeld, Roman - In: Zeitschrift für Unternehmensgeschichte 59 (2014) 2, pp. 154-178
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010419519
Saved in:
Cover Image
Travelling salesmen as agents of modernity in France (18th to 20th centuries)
Bartolomei, Arnaud; Lemercier, Claire - In: Zeitschrift für Unternehmensgeschichte 59 (2014) 2, pp. 135-153
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010419521
Saved in:
Cover Image
Handelsreisende - travelling salesman - voyageurs de commerce : eine Einführung
Rossfeld, Roman - In: Zeitschrift für Unternehmensgeschichte 59 (2014) 2, pp. 129-134
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010419522
Saved in:
Cover Image
The impatient salesperson and the delegation of pricing authority
Lazear, Edward P. - 2014
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010421622
Saved in:
Cover Image
Attitudes and beliefs regarding direct-to-consumer advertising of pharmaceutical drugs : an exploratory comparison of physicians and pharmaceutical sales representatives
Schulz, Steven A.; Broekemier, Gregory M.; Burkink, Tim J. - In: Health marketing quarterly 31 (2014) 3, pp. 279-291
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010489669
Saved in:
Cover Image
Information disclosure through agents : evidence from a field experiment
Allcott, Hunt; Sweeney, Richard J. - 2014
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010356800
Saved in:
Cover Image
Fundamentals of selling : customers for life through service
Futrell, Charles M. - 2014 - Thirteenth edition
"Fundamentals of Selling, 13e trains readers on a detailed, yet broad, step-by-step selling process that is universal in nature. Numerous sales personnel in the industry today have commented on how this market-leading textbook reflects what they do on sales calls with prospects and customers....
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009765419
Saved in:
Cover Image
Relationship configurations in the apparel supply chain
Chen, Ivy S. N.; Fung, Patrick K. O. - In: The journal of business & industrial marketing 28 (2013) 4, pp. 303-316
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009747480
Saved in:
Cover Image
The sales lead black hole : on sales reps' follow-up of marketing leads
Sabnis, Gaurav; Chatterjee, Sharmila C.; Grewal, Rajdeep; … - In: Journal of marketing 77 (2013) 1, pp. 52-67
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009725660
Saved in:
Cover Image
The new new thing : the microconsignment model of social innovation
Smith, Brett R.; Van Kirk, Greg; Kayne, Joseph A. - 2013
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009729441
Saved in:
Cover Image
Rechtliche Grundlagen
Schulte, Karl-Werner (contributor) - 2013 - 3., aktualisierte und erw. Aufl.
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010196278
Saved in:
Cover Image
Vertriebsrecht : eine marketingorientierte Analyse im betrieblichen Anwendungszusammenhang
Zerres, Thomas - 2013 - 1. Aufl.
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010188759
Saved in:
Cover Image
Trust brokers : traveling grocery salesmen and confidence in nineteenth-century trade
Spellman, Susan V. - In: Enterprise & society : the international journal of … 13 (2012) 2, pp. 276-312
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009570731
Saved in:
Cover Image
Linkage between perceived external prestige and emotional labor : mediation effect of organizational identification among pharmaceutical representatives in India
Mishra, Sushanta Kumar; Bhatnagar, Deepti; D'Cruz, Premilla - In: Journal of world business : JWB 47 (2012) 2, pp. 204-212
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009517197
Saved in:
Cover Image
The impact of general sales agents on the air cargo industry
Hosie, Peter J.; Lim, Ming K.; Chng, Marcus - In: International journal of logistics systems and management 13 (2012) 3, pp. 393-416
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010193043
Saved in:
Cover Image
The role of independent intermediaries : the case of small and medium-sized exporters
Koed Madsen, Tage; Moen, Øystein; Hammervold, Randi - In: International business review : the official journal of … 21 (2012) 4, pp. 535-546
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009557746
Saved in:
Cover Image
Les agents commerciaux en Europe : échec de l'harmonisation?
Vogel, Louis (ed.) - Université Panthéon-Assas - 2012
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011779930
Saved in:
Cover Image
Fundamentals of selling : customers for life through service
Futrell, Charles M. - 2011 - 12th ed
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009010908
Saved in:
Cover Image
Testing differential mediation effects of sub-dimensions of political skills in linking proactive personality to employee performance
Shi, Junqi; Chen, Zhuo; Zhou, Le - In: Journal of business and psychology 26 (2011) 3, pp. 359-369
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009301996
Saved in:
Cover Image
The effect of personal relationship and consultative task behaviors on buyer perceptions of salesperson trust, expertise, and loyalty
Newell, Stephen J.; Belonax, Joseph J.; McCardle, Michael W. - In: Journal of marketing theory and practice 19 (2011) 3, pp. 307-316
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009243283
Saved in:
Cover Image
Economic effects of mobile technologies on operations of sales agents
Pichtchoulov, Grigori (contributor);  … - 2005
In the presented paper we introduce an approach to assess particular economic effects which may arise with bringing mobile technologies into the field of sales and distribution. The research problem posed here comprises quite a special case where sales operations of a company are carried by its...
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003088950
Saved in:
Cover Image
Branchen special / 53
Wiesbaden : Dt. Genossenschafts-Verl. - Nachgewiesen 1994 - 2010,Mai
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10000547235
Saved in:
Cover Image
Internationales Business Development : die Fallstudie eines Automobilzulieferers
Nekić, Lucija - 2010
Inhaltsverzeichnis Abbildungsverzeichnis VI Abkürzungsverzeichnis VII 1 Einleitung 1 1.1 Relevanz...
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003966682
Saved in:
Cover Image
Facts and figures on intermediated trade
Blum, Bernardo Soares; Claro, Sebastian; Horstmann, … - In: The American economic review 100 (2010) 2, pp. 419-423
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10008748152
Saved in:
Cover Image
Is market orientation affected by the size and diversity of customer networks?
Ellis, Paul D. - In: Management international review : mir ; journal of … 50 (2010) 3, pp. 325-345
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003977280
Saved in:
Cover Image
Vertriebsverträge und Due Diligence
Petsche, Alexander; Lager, Marc - 2010
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003990916
Saved in:
Cover Image
Quantitative Evaluierung von Multi-Level Marketingsystemen
Lorenz, Marina; Mazzoni, Thomas - 2010
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003947358
Saved in:
Cover Image
Encouraging extra-role behavior in a channel context : the role of economic-, social-, and justice-based sharedness mechanisms
Ling-yee, Li - In: Industrial marketing management : the international … 39 (2010) 2, pp. 195-201
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003956046
Saved in:
Cover Image
Organisationales Commitment im Direktvertrieb unter Berücksichtigung der emotionalen Bindung an den Beruf des Direktverkäufers
Schommers, Rolf Christian - 2010 - 1. Aufl.
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10008648629
Saved in:
Cover Image
Exclusive dealing and common agency in international markets
Raff, Horst (contributor); Schmitt, Nicolas (contributor) - 2004 - [Elektronische Ressource]
This paper investigates the contractual choice between exclusive dealing and common agency in a simple international oligopoly model where products are sold through intermediaries. We find that when trade barriers are high domestic firms tend to adopt exclusive dealing contracts, whereas trade...
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10002468849
Saved in:
Cover Image
Forming business customer communities in a pharmaceutical firm : towards a framework of challenges
Erat, Pablo (contributor) - 2004 - [Elektronische Ressource]
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10002196158
Saved in:
Cover Image
An exploratory study of the make-or-buy decisions in pharmaceutical sales
Rogers, Beth - In: Journal of medical marketing 9 (2009) 1, pp. 11-20
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003843599
Saved in:
Cover Image
Strukturelle Umsetzung des Chinaeinkaufs
Kracht, Jürgen; Müller, Thaddäus - In: Einkaufen und Investieren in China, (pp. 217-221). 2009
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003860366
Saved in:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Next
Questions? Chat with us

Questions? Chat with us

Loading...
 Searching for statistics or facts?
  • Sitemap
  • Contact us
  • Imprint
  • Privacy

Loading...