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Buchhandel 606 Book trade 280 Deutschland 183 Germany 100 Druckwerk 92 Bibliographie 80 Buch 80 Buchverlag 58 Book publishing 55 E-Business 52 E-business 52 Katalog 51 USA 49 Book 45 E-commerce 40 Online-Handel 40 United States 38 Frankreich 34 Zeitschrift 33 France 29 Großbritannien 25 Verlag 25 Geschichte 23 Adressbuch 22 Consumer behaviour 22 Electronic Commerce 22 Internet 22 Konsumentenverhalten 22 Verzeichnis 21 Marketing 19 Preisbindung 19 Theorie 18 Theory 18 Beziehungsmarketing 17 Bibliografie 17 Relationship marketing 17 Schweiz 17 Buchhändler 16 Amazon.com Inc. 15 Aufsatzsammlung 15
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Online availability
All
Free 21 Undetermined 4
Type of publication
All
Book / Working Paper 318 Journal 164 Article 126
Type of publication (narrower categories)
All
Bibliographie 97 Article in journal 74 Aufsatz in Zeitschriften 74 Graue Literatur 60 Non-commercial literature 60 Article in book 53 Aufsatz im Buch 53 Hochschulschrift 36 Dissertation 34 Thesis 34 No longer published / No longer aquired 30 Bibliografie 26 Katalog 26 Arbeitspapier 20 Working Paper 20 Case study 16 Collection of articles of several authors 16 Fallstudie 16 Sammelwerk 16 Directory 15 Adressbuch 12 Amtsdruckschrift 12 Government document 12 Aufsatzsammlung 11 Lexikon, fachgebunden (kein Formschlagwort) 6 Market information 6 Marktinformation 6 Bibliographie enthalten 5 Bibliography included 5 Dissertation u.a. Prüfungsschriften 5 Kongress 5 Quelle 5 Congress report 4 Kongressschrift 4 Advisory report 3 Company information 3 Firmeninformation 3 Gutachten 3 Statistik 3 Zeitung 3
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Language
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German 290 English 156 Undetermined 59 French 41 Russian 14 Czech 12 Spanish 11 Hungarian 7 Italian 7 Dutch 5 Norwegian 4 Danish 3 Slovak 3 Latin 2 Polish 2 Swedish 2 Turkish 2 Modern Greek (1453-) 1 Finnish 1 Hebrew 1 Icelandic 1 Lithuanian 1 Serbian 1
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Persons
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Hiller, Helmut 9 Riehm, Ulrich 5 Strauß, Wolfgang 5 Aguzzoni, Luca 4 Argentesi, Elena 4 Blömeke, Eva 4 Ciari, Lorenzo 4 Clement, Michel 4 Duso, Tomaso 4 Franzen, Hans 4 Menz, Gerhard 4 Olbrich, Wilhelm 4 Rouet, François 4 Schrape, Jan-Felix 4 Tognoni, Massimo 4 Becker, Jürgen 3 Clay, Karen 3 Filson, Darren 3 Franke, Nikolaus 3 Grundmann, Herbert 3 Krishnan, Ramayya 3 Perthes, Friedrich Christoph 3 Stainer, Peter 3 Weitzel, Günter 3 Wolff, Eric 3 Archambault, Edith 2 Bezos, Jeffrey 2 Bücher, Karl 2 Cahart, Patrice 2 Chakrabarti, Rajesh 2 Chevalier, Judith A. 2 Chiou, Jyh-shen 2 Effen, Ingrid 2 Ehrmann, Thomas 2 Fielding, David 2 Fischer, Gustav 2 Frank, Björn 2 Fullerton, Ronald A. 2 Görz, Nicole 2 Haas, Florian 2
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Institutions
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Börsenverein des Deutschen Buchhandels 10 Národní Knihovna <Prag> 4 Vsesojuznaja knižnaja palata 4 Börsenverein der Deutschen Buchhändler 3 Börsenverein des Deutschen Buchhandels / Historische Kommission 3 Frankfurter Buchmesse 3 Rossijskaja knižnaja palata 3 Universitetsbiblioteket i Oslo 3 Associazione Italiana Editori 2 Betriebswirtschaftliche Beratungsstelle für den Einzelhandel <Köln> 2 Bibliyografya Enstitüsü <Ankara> 2 British Museum 2 British National Bibliography Ltd / Council 2 Cercle de la Librairie 2 Frankreich / Ministère de la Culture et de la Communication 2 Instituto Nacional del Libro Español <Madrid> 2 International Publishers Congress 2 Nasjonalbiblioteket <Oslo> 2 Schweizerische Landesbibliothek 2 Sowjetunion / Komitet po Delam Izdatel'stv, Poligrafii i Knižnoj Torgovli 2 African Council on Communication Education 1 Akademie für Technikfolgenabschätzung in Baden-Württemberg 1 Arbeitsausschuss für den Bayerischen Buchhandel 1 Association pour le Développement et la Diffusion de l'Économie de la Culture 1 Australien / Department of Industry, Science and Resources 1 Bet ha-sefarim ha-leʾumi ṿe-ha-universiṭaʾi ha-ʿivri <Jerusalem> 1 Bibliografický Ústav <Bratislava> 1 Biblioteca Nacional de España 1 Bibliothèque Nationale de Luxembourg 1 British Library 1 Buchhandlung Gustav Fock <Leipzig> 1 Buchhändler-Vereinigung <Frankfurt, Main> 1 Bundesverband der Deutschen Versandbuchhändler 1 Bundesverband der Deutschen Volksbanken und Raiffeisenbanken 1 Bureau d'Information et de Liaison pour l'Exportation <Paris> 1 Bureau d'Informations et de Prévisions Économiques <Neuilly-sur-Seine> 1 Börsenverein der Deutschen Buchhändler / Adressbücher-Redaktion 1 Börsenverein des Deutschen Buchhandels / Abteilung Marktforschung 1 Centre for International Business Studies <Edmonton, Alberta> 1 Cercle Belge de la Librairie, de l'Imprimerie et de Toutes les Professions qui s'y Rattachent 1
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Cahiers de l'économie du livre 6 Ökonomie der Buchindustrie : Herausforderungen in der Buchbranche erfolgreich managen 6 Ifo-Schnelldienst 5 The journal of industrial economics 4 The journal of media economics 4 Working paper 4 Beiträge zur Medienökonomie 3 Industries culturelles 3 Jahresgabe / Carl-Winter-Universitätsverlag Heidelberg 3 Journal of marketing 3 Betriebswirtschaftliche Forschungsergebnisse 2 Buchhandel der Zukunft : aus der Wissenschaft für die Praxis 2 Collection des rapports officiels 2 Communication industry in Nigeria : the crisis of publications 2 Der Handel im Informationszeitalter : Konzepte, Instrumente, Umsetzung ; Klaus Barth zum 65. Geburtstag 2 Grundwissen Buchhandel - Verlage 2 Guía bibliográfica de libros disponibles en español 2 Information systems research : ISR : an information systems journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences 2 International journal of retail & distribution management 2 Journal of cultural economics 2 Journal of historical research in marketing 2 Journal of management information systems : JMIS 2 Les études de La Documentation Française 2 Library of the written word 2 Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences 2 Medienwirtschaft : MW ; Zeitschrift für Medienmanagement und Medienökonomie ; Buch, Zeitung, Zeitschrift, Radio, Fernsehen, Online 2 Notes et études documentaires : Secrétariat Général du Gouvernement 2 Probleme des Verlagsgeschäfts : Beiträge zur Entwicklung des Literaturmarktes 2 Reihe "Medienmarketing in der Praxis" 2 Studien zur Medienwirtschaft 2 Stuttgarter Beiträge zur Organisations- und Innovationssoziologie : SOI discussion paper 2 The international review of retail, distribution and consumer research 2 WEITERBILDUNG IM BUCHHANDEL 2 Werkstatt des Buches 2 Working paper series 2 (Bibliothèque technique) 1 (Kleine Bücherei d. Ges. f. Dt.-Sowjet. Freundschaft 1 175 Jahre Bertelsmann : eine Zukunftsgeschichte ; [1835 - 2010] 1 ACRL publications in librarianship 1 AKEP-Themen aus Forschung und Praxis 1
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Sources
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ECONIS (ZBW) 546 USB Cologne (EcoSocSci) 61 RePEc 1
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The impact of omnivorism on consumer choice: the case of the book market
Demina, Ekaterina S.; Ozhegov, Evgeniy M. - 2017
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Historical networks in the book trade
Feely, Catherine (ed.); Hinks, John (ed.) - 2017
Introduction. Beyond metaphor: a personal view of historical networks in the book trade / John Hinks -- Book trade networks and community contexts / John Feather -- Revealing and mapping networks: potential opportunities and pitfalls for book trade history / Steve Conway -- History, histories...
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Le livre, le droit et le faux : essai sur l'édition juridique et la contrefaçon au Siècle des Lumières
Évrard, Sébastien - 2017
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Resistance strategies in distribution channels : a view from the French book trade
Poirel, Carole; Paché, Gilles - In: Society and business review 12 (2017) 2, pp. 152-174
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Amazon and Alibaba : competition in a dynamic environment
Chang, Wei-Lun; Allen, Thomas J. - In: Internetworked world : 15th Workshop on e-Business, WeB …, (pp. 29-53). 2017
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Monopoly Power in the Eighteenth Century British Book Trade:
Fielding, David; Rogers, Shef - Department of Economics, School of Business - 2014
In conventional wisdom, the reform of British copyright law during the eighteenth century brought an end to the monopoly on the sale of books held by the Stationers’ Company, and the resulting competition was one of the driving forces behind the expansion of British book production during...
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Amazon ist kein Monopolist : Wettbewerb
Haucap, Justus - In: Wirtschaftsdienst : Zeitschrift für Wirtschaftspolitik 94 (2014) 9, pp. 608
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Buchhandel : der Umbruch steht noch bevor
Egeln, Jürgen; Gottschalk, Sandra - In: Junge Unternehmen : Fakten, Analysen, Perspektiven 14 (2014) 2, pp. 3-4
Deutsche Ladenbuchhändler müssen sich schon seit Jahren den Herausforderungen des zunehmenden Online-Handels mit Büchern stellen. Hierbei mildert die deutsche Buchpreisbindung die Probleme für die Ladenbuchhändler allerdings ab. Die echte Herausforderung steht diesen noch bevor: Der...
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Monopoly power in the eighteenth century British book trade
Fielding, David; Rogers, Shef - 2014
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Wettbewerbspolitische Aspekte des "Amazon-Falls" : Analyse der ökonomischen Auswirkungen horizontaler und vertikaler Beschränkungen unter Berücksichtigung der Charakteristika von O...
Köhler, Karoline H. - 2016
Selten hat ein wettbewerbspolitischer Fall so viel Interesse und Kontroversen hervorgerufen wie der E-Book-Fall rund um Amazon, bei dem führende Verlage und große Unternehmen wie Apple involviert sind. Doch dieser spiegelt nur eine von vielen unternehmerischen Vorgehensweisen Amazons wider....
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Revolutions in book publishing : the effects of digital innovation on the industry
Ramrattan, Lall; Szenberg, Michael - 2016 - First edition
"Not since Gutenberg printed his first Bible has the book industry undergone such rapid and widespread change. The last two decades have wrought major transformation on every aspect of the industry, with firms vying to keep pace with the creation and application of new digital technology....
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Foundations of marketing practice : a history of book marketing in Germany
Fullerton, Ronald A. - 2016
Introduction : the role of marketing in the growth of the German book markets, 1815-1890 -- Separate, distinct, both sluggish : the German book markets at the close of the Napoleonic Wars, 1815-1820 -- The regular book market explodes, 1820-1843 -- Engines of growth : dynamic and entrepreneurial...
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Marketing‐Konzeption zur Rückgewinnung ausgewählter Einzelhandelskunden : ein Relationship Management‐Ansatz am Beispiel des deutschen Buchhandels
Geiß, Michael R. - 2016
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El comercio del libro entre los Países Bajos y España durante los siglos XVI y XVII
Sánchez del Barrio, Antonio (ed.) - Fundación Museo de las Ferias; Nederlandse …; … - 2016
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Fabriquer le livre au Maroc
Cohen, Anouk - 2016
En 2000, la production marocaine de livres atteint en un an l'équivalent de ce qui a été publié auparavant en près d'un siècle. Ce dynamisme atteste d'un secteur en mutation, reflet d'une libéralisation politique commencée au milieu des années 1990, qui est allée de pair avec une...
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Ex post merger evaluation in the U.K. retail market for books
Aguzzoni, Luca; Argentesi, Elena; Ciari, Lorenzo; Duso, … - In: The journal of industrial economics 64 (2016) 1, pp. 170-200
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Enjeux & développements de l'impression à la demande
Mathieu, Émilie; Patissier, Juliette - 2016
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Ex-post merger evaluation in the UK retail market for books
Aguzzoni, Luca (contributor); Argentesi, Elena (contributor) - 2013
This paper empirically evaluates the price effects of the merger of two major book retail chains in the UK: Waterstone's and Ottakar's. We employ differences-in-differences techniques and use a rich dataset containing monthly scanner data information on a sample of 200 books sold in 60 stores in...
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Ex-post merger evaluation in the UK retail market for books
Aguzzoni, Luca (contributor); Argentesi, Elena (contributor) - 2013
This paper empirically evaluates the price effects of the merger of two major book retail chains in the UK: Waterstone's and Ottakar's. We employ differences-in-differences techniques and use a rich dataset containing monthly scanner data information on a sample of 200 books sold in 60 stores in...
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Ex-post merger evaluation in the UK retail market for books : conference paper
Aguzzoni, Luca (contributor); Argentesi, Elena (contributor) - 2013
This paper empirically evaluates the effects of a merger between the two largest book retail chains in the UK. We build an original dataset of book titles with data on the prices at the store level and at the national level. We then apply difference-in-differences techniques to assess the impact...
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E-books : developments and policy considerations
2012
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Publishers' international ISBN directory
International ISBN Agency; Internationale … - Berlin : de Gruyter Saur; München : Saur; Berlin : …; … - Ed. 16=10.1989/90(1989) - 32=26.2005/06(2005); …
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Le livre
Collard, Fabienne; Goethals, Christophe; Wunderle, Marcus - 2015
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Internet competition and e-books : challenging the competition policy acquis?
Vezzoso, Simonetta - In: Competition on the internet : [... conference titled …, (pp. 25-40). 2015
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Books & Bookster : die Zukunft des Buches und der Buchbranche
Schmitz-Kuhl, Martin - 2015 - Print-Auflage: 1000 Stück
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Vermarktungsstrategien für das Buch im multimedialen Raum : eine interdisziplinäre Untersuchung
Kaufmann, Vincent (contributor) - 2015
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E-books : a tale of digital disruption
Gilbert, Richard J. - In: The journal of economic perspectives : EP : a journal … 29 (2015) 3, pp. 165-184
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Der Wandel des Buchhandels durch Digitalisierung und Internet
Schrape, Jan-Felix - 2011
Das Internet und die Digitalisierung stellen den Buchsektor seit Mitte der 1990er Jahre vor große Herausforderungen. Dabei lassen sich mit dem Online-Buchhandel, digitalen Zusatzprodukten und dem Auftreten marktfähiger Technologie-Sets zur Substitution des gedruckten Buches drei...
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Knižnaja letopis' <Moskva> : gosudarstvennyj bibliografičeskij ukazatel' Rossijskoj Federacii
Moskva; Petrograd - 11.1917,9/10 - 14.1920; 24.1930 - 46.1952; 1953 - 1977; …
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Vers la fin des librairies?
Chabault, Vincent - 2014
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Amazon : das Buch als Beute
Leisegang, Daniel - 2014 - 1. Aufl.
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Factors affecting electronic service brand equity
Yıldız, Salih; Kurtuldu, Hüseyin Sabri - In: Transcultural marketing for incremental and radical …, (pp. 434-492). 2014
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Structural market changes and strategic adaptation along the value chain : theoretical perspectives and empirical evidence
Schmale, Carl Hendrik - 2010
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The strategic importance of data mining analysis for customer-centric marketing strategies
Veglio, Valerio - In: Customer-centric marketing strategies : tools for …, (pp. 126-148). 2013
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Zwischen Kontinuität und Bruch : der Wandel des deutschen Buchhandels
Schrape, Jan-Felix - In: Internet, Mobile Devices und die Transformation der …, (pp. 121-145). 2013
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Examining chain bookshops in the context of "third place"
Laing, Audrey; Royle, Jo - In: International journal of retail & distribution management 41 (2013) 1, pp. 27-44
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The failure of pre-purchase disclosure to protect franchisees of a franchisor in administration
Buchan, Jenny - In: Network governance : alliances, cooperatives and …, (pp. 313-334). 2013
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Online-Shopping bei Konsumgütern : ein empirischer Branchenvergleich zur Erklärung von Kaufabsicht und Aufpreisbereitschaft
Huber, Frank; Lenzen, Johann Michael; Schönrock, Bianca; … - 2013 - 1. Auflage
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Organizational adaptation to discontinuous technological change : the effects of family influence and organizational identity
Kammerlander, Nadine - 2013
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More than words : the influence of affective content and linguistic style matches in online reviews on conversion rates
Ludwig, Stephan (contributor); Ruyter, Ko de (contributor);  … - In: Journal of marketing 77 (2013) 1, pp. 87-103
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Evaluating operational efficiency of a bookshop chain in Turkey and identifying efficiency drivers
Uyar, Ali (contributor); Bayyurt, Nizamettin (contributor);  … - In: International journal of retail & distribution management 41 (2013) 5, pp. 331-347
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The network value of products
Oestreicher-Singer, Gal (contributor);  … - In: Journal of marketing 77 (2013) 3, pp. 1-14
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Electronic word-of-mouth (eWOM) and its influence on book purchasing decisions : a study of the Anobii Digital Bookshelf
Lin, Angela; Foster, Jonathan - In: Consumer information systems and relationship …, (pp. 156-172). 2013
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Book industry business, concentration, Internet and social media of management and marketing
Faustino, Paulo - In: Handbook of social media management : value chain and …, (pp. 87-123). 2013
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Are books different? : die Auswirkungen des Falls der Buchpreisbindung in Großbritannien 1995 - 2006
Caliendo, Carolin - 2013
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The book trade in the Italian Renaissance
Nuovo, Angela - 2013
The commercial network of The Company of Venice -- The development of commercial networks -- Press runs -- Warehouses -- Marks and branches -- The book privilege system -- Distribution -- Fairs -- Retail sales : distribution inside and outside of bookshops -- Shop inventories -- Managing a bookshop
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Entwicklung innovativer Personalisierungsfunktionen für den Onlineshop von buch.ch
Alioski, Adrian; Leimstoll, Uwe - 2008
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Adreßbuch für den deutschsprachigen Buchhandel : Buchhandelsadreßbuch für die Bundesrepublik Deutschland : Adreßbuch des österreichischen Buchhandels : Schweizer Buchhandel-Adreßbu...
Buchhändler-Vereinigung <Frankfurt, Main> - Frankfurt, M : MVB Marketing- und Verlagsservice des …; … - 1954 - 2012/13(2012)
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Indian books in print : a bibliography of Indian books publ. up to ... in English language
Delhi : IBB - 1955/67(1969); 2.1972 - 24.2012; damit Ersch. eingest
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Advertising, literature and print culture in Ireland, 1891-1922
Strachan, John; Nally, Claire - 2012
Introduction -- Advertising in Ireland 1850-1914. Prologue -- the Irish advertising scene from the 1850s to the 1880s; Advertising and the nation in the Irish revival -- Print culture. The Shan van vocht (1896-1899) and The leader (1900-1936): national identity in advertising; The Sinn féin...
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