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Subject
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Confectionery 101 Süßwaren 100 Consumer behaviour 17 Deutschland 17 Germany 17 Konsumentenverhalten 17 International market 13 Internationaler Markt 13 Market analysis 12 Marktanalyse 12 Backwaren 10 Bakery product 10 Süßwarenindustrie 10 Confectionery industry 8 EU countries 8 EU-Staaten 8 Großbritannien 7 United Kingdom 7 Cocoa market 6 Fair trade 6 Fairer Handel 6 Kakaomarkt 6 Market research 6 Marktforschung 6 Food retailing 5 Kakao 5 Lebensmitteleinzelhandel 5 Schweiz 5 Switzerland 5 Theorie 5 Theory 5 USA 5 United States 5 Bio-Lebensmittel 4 Brand image 4 Brand management 4 Cocoa 4 Cocoa farming 4 Competitive strategy 4 France 4
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Online availability
All
Free 22 Undetermined 4
Type of publication
All
Book / Working Paper 56 Article 50 Journal 2
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal 33 Aufsatz in Zeitschrift 33 Graue Literatur 33 Non-commercial literature 33 Aufsatz im Buch 15 Book section 15 Thesis 11 Hochschulschrift 10 Amtsdruckschrift 6 Government document 6 Market information 6 Marktinformation 6 Arbeitspapier 5 Bibliografie enthalten 5 Bibliography included 5 Working Paper 5 Case study 3 Fallstudie 3 Interview 2 Article 1 Business report 1 Collection of articles of several authors 1 Conference paper 1 Fallstudiensammlung 1 Festschrift 1 Geschäftsbericht 1 Konferenzbeitrag 1 Mehrsprachiges Wörterbuch 1 No longer published / No longer aquired 1 Sammelwerk 1 Statistics 1 Statistik 1
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Language
All
English 56 German 41 French 5 Dutch 3 Italian 2 Hungarian 1 Lithuanian 1 Multiple languages 1 Polish 1 Spanish 1 Serbian 1 Swedish 1 Undetermined 1
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Author
All
Burger, Kees 2 Eriksson, Päivi 2 Guevara-Rivera, Edna 2 Hütz-Adams, Friedel 2 Melles, Annika 2 Mishra, Arul 2 Mishra, Himanshu 2 Osorno, Roberto Hinojosa 2 Perez-Ortiz, Humberto 2 Zaldivar-Carrillo, Victor 2 Aguillaume, Cécile 1 Ahmed, Zafar U. 1 Antoniades, Loukas 1 Araujo Bonjean, Catherine 1 Ascione, Elisa 1 Babula, Ronald Alexander 1 Balderjahn, Ingo 1 Bali, Parvinder S. 1 Barrientos, Stephanie 1 Bartkienė, Elena 1 Belka, Marek 1 Bemmaor, Albert C. 1 Bezawada, Ram 1 Blery, Evangelia K. 1 Bogomolova, Svetlana 1 Brison, Valérie 1 Brun, Jean-François 1 Buitoni, Bruno 1 Burbeckaitė, Laura 1 Camgoz, Selin Metin 1 Chrystal, Paul 1 Clarence-Smith, William G. 1 Collas, Thomas 1 Cooper, Joseph C. 1 Crombez, Christophe 1 Crott, Ralph 1 D'Silva, Bernadette 1 D'Silva, Stephen 1 Dass, Mayukh 1 Delbaere, Claudia 1
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Institution
All
Deutschland / Bundesministerium für Ernährung und Landwirtschaft 12 Association of the Chocolate, Biscuit and Confectionery Industries of the EEC 1 Association of the Sugar Products Industries of the EEC 1 Chocosuisse 1 Deutschland <Bundesrepublik> / Statistisches Bundesamt 1 F. Ahlgrens Tekniska Fabrik <Gävle> 1 Industrial Development Organization / Secretariat 1 Institut für Betriebswirtschaftliche Steuerlehre <Hamburg> 1 Interregional Consultation on the Food Processing Industry with Emphasis on Sugar Cane Processing <1, 1988, Havanna> 1 Lithuanian Veterinary Academy 1 RJR Nabisco, Inc. 1 Springer-Verlag GmbH 1 UNIDO 1 Universität Duisburg <1980-2002> 1 Université de Neuchâtel / Institut d'histoire 1 Vrije Universiteit Amsterdam / Economisch en Sociaal Instituut 1
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Published in...
All
Agrarexportfoerderung.de 10 Applied economics 2 Journal of advertising research 2 Journal of food products marketing 2 The journal of brand management : an international journal 2 www.bmel.de/export 2 A magyar élelmiszeripar története 1 Advanced studies in multi-criteria decision making 1 Agricultural economics : the journal of the International Association of Agricultural Economists 1 Arbeitsbericht / Institut für Agrarpolitik und Marktforschung der Justus-Liebig-Universität Giessen 1 Basler Beiträge zur Geschichtswissenschaft 1 Berichte aus der Betriebswirtschaft 1 British journal of management : BJM 1 Collection Histoire / Économie et société 1 Conjointanalyse : Methoden - Anwendungen - Praxisbeispiele 1 Cultural studies and anti-consumerism : a critical encounter 1 DBS business review 1 Data mining for design and marketing 1 Die Stars im Mittelstand : Führung und Umsetzung entscheiden 1 Discussion paper / Center for Economic Research, Tilburg University 1 Duisburger betriebswirtschaftliche Schriften 1 Eastern European economics 1 Econometric models in marketing 1 Economie & prévision : EP 1 Economie et statistique 1 EuroMed journal of business 1 European review of agricultural economics : ERAE 1 Fair trade : the challenges of transforming globalization 1 Food and wine events in Europe : a stakeholder approach 1 Gabler Edition Wissenschaft 1 Gabler Edition Wissenschaft / Kundenmanagement & Electronic Commerce 1 Helsingin Kauppakorkeakoulun julkaisuja / A 1 Herausforderungen der internationalen marktorientierten Unternehmensführung : Festschrift für Reinhard Hünerberg 1 IFLM-Arbeitsbericht 1 Innovationen : Voraussetzungen und Folgen - Antriebskräfte und Widerstände 1 International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications 1 International journal of consumer studies 1 Jahrbuch für Wirtschaftsgeschichte 1 Journal of Industrial Engineering and Management (JIEM) 1 Journal of consumer psychology : JCP : the official journal of the Society for Consumer Psychology 1
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Source
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ECONIS (ZBW) 104 BASE 1 EconStor 1 RePEc 1 USB Cologne (EcoSocSci) 1
Showing 1 - 50 of 108
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Dynamic simulation methodology for implementing circular economy: A new case study
Guevara-Rivera, Edna; Osorno, Roberto Hinojosa; … - In: Journal of Industrial Engineering and Management (JIEM) 14 (2021) 4, pp. 850-862
Purpose: Circular economy (CE) principles have evolved in response to natural resource depletion as a set of guidelines for eliminating the linear take-use-dispose model of product consumption. The consequences of shifting from a linear to a circular supply chain are difficult to visualize in...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013326267
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Dynamic simulation methodology for implementing circular economy : a new case study
Guevara-Rivera, Edna; Osorno, Roberto Hinojosa; … - In: Journal of industrial engineering and management : JIEM 14 (2021) 4, pp. 850-862
Purpose: Circular economy (CE) principles have evolved in response to natural resource depletion as a set of guidelines for eliminating the linear take-use-dispose model of product consumption. The consequences of shifting from a linear to a circular supply chain are difficult to visualize in...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012815023
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Der Markt für Süßwaren und Knabberartikel in Neuseeland : Marktstudie im Rahmen der Exportangebote für die Agrar- und Ernährungswirtschaft
Deutschland / Bundesministerium für Ernährung und … - 2020 - Stand: Dezember 2020
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Der Markt für Süßwaren und Knabberartikel in den Philippinen : Marktstudie im Rahmen der Exportangebote für die Agrar- und Ernährungswirtschaft
Deutschland / Bundesministerium für Ernährung und … - 2020 - Stand: Dezember 2020
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Der Markt für Süßwaren und Knabberartikel in Malaysia : Marktstudie im Rahmen der Exportangebote für die Agrar- und Ernährungswirtschaft
Deutschland / Bundesministerium für Ernährung und … - 2020 - Stand: Dezember 2020
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013358949
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Consumers' purchasing decisions for confectionery and savoury snack food items on and off promotion
McPoland, Aimee; Furey, Sinead; McLaughlin, Christopher - In: DBS business review 3 (2019), pp. 82-107
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012586630
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Der Markt für Süßwaren und Snacks in Italien : Marktstudie im Rahmen der Exportangebote für die Agrar- und Ernährungswirtschaft
Deutschland / Bundesministerium für Ernährung und … - 2018 - Stand: Februar 2018
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013361851
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Der Markt für Süßwaren in Russland : Marktstudie im Rahmen der Exportangebote für die Agrar- und Ernährungswirtschaft
Deutschland / Bundesministerium für Ernährung und … - 2018 - Stand: September 2018
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Der Markt für Süßwaren und Knabberartikel in Vietnam : Marktanalyse im Rahmen der Exportangebote für die Agrar- und Ernährungswirtschaft
Deutschland / Bundesministerium für Ernährung und … - 2017 - Stand: Oktober 2017
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Der Markt für Süßwaren und Knabberartikel in Japan : Marktanalyse im Rahmen der Exportangebote für die Agrar- und Ernährungswirtschaft
Deutschland / Bundesministerium für Ernährung und … - 2017 - Stand: Juni 2017
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Der Markt für Süßwaren und Knabberartikel in China : Marktanalyse im Rahmen der Exportangebote für die Agrar- und Ernährungswirtschaft
Deutschland / Bundesministerium für Ernährung und … - 2017 - Stand: März 2017
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Der Markt für Süßwaren und Knabberartikel in Thailand : Marktanalyse im Rahmen der Exportangebote für die Agrar- und Ernährungswirtschaft
Deutschland / Bundesministerium für Ernährung und … - 2017 - Stand: Oktober 2017
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013362578
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Der Markt für Süßwaren und Knabberartikel in Indonesien : Marktanalyse im Rahmen der Exportangebote für die Agrar- und Ernährungswirtschaft
Deutschland / Bundesministerium für Ernährung und … - 2017 - Stand: Oktober 2017
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013368652
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Evaluation and producers' attention to ratings in the chocolate confectionery markets
Collas, Thomas - In: Technology and creativity : production, mediation and …, (pp. 117-145). 2020
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012271880
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Using spatial decision models for rank ordering chocolates
Brison, Valérie; Delbaere, Claudia; Dewettinck, Koen; … - In: Advanced studies in multi-criteria decision making, (pp. 147-168). 2020
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012225386
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Der Markt für Süßwaren und Knabberartikel in Südkorea : Marktanalyse im Rahmen der Exportangebote für die Agrar- und Ernährungswirtschaft
Deutschland / Bundesministerium für Ernährung und … - 2016 - Stand: April 2016
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Der Markt für Süßwaren in Saudi-Arabien : Marktstudie im Rahmen der Exportangebote für die Agrar- und Ernährungswirtschaft
Deutschland / Bundesministerium für Ernährung und … - 2016 - Stand: August 2016
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Export potential of Russian food industry
Gončarov, V. D.; Rau, V. V. - In: Studies on Russian economic development : the official … 29 (2018) 5, pp. 544-550
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СОВРЕМЕННЫЕ ТЕНДЕНЦИИ В ПИЩЕВОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ РОССИИ
МИХАЙЛОВНА, МАРИНОВА ЛЮДМИЛА - In: ВЕСТНИК САРАТОВСКОГО … (2013) 3, pp. 79-82
В статье рассматриваются основные показатели современного состояния пищевой промышленности России. Определены последние тенденции и перспективы развития...
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Produkteinführung
Melles, Annika - 2017
Das Buch hilft Unternehmen bei der Planung einer Produktneueinführung. Dazu werden eine Reihe von Instrumenten aus der Betriebswirtschaft vorgestellt, mit deren Hilfe die Bearbeiterinnen und Bearbeiter der Case Study ein Unternehmen bei der Vorbereitung der Produkteinführung unterstützen...
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Produkteinführung
Melles, Annika - 2017
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Der Markt für Bio-Schokolade : eine ökonomische Analyse
Golder, Sandra - 2011
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Premium-Tafelschokolade in Österreich : Trends und Potential des E-Commerce
Sturm, Roland; Meixner, Oliver - 2010
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The Influence of Price Discount versus Bonus Pack on the Preference for Virtue and Vice Foods
Mishra, Arul - 2010
We find that consumers prefer bonus pack, as opposed to price discount, for virtue foods but prefer price discount, as opposed to bonus pack, for vice foods. Past research has shown that cēterīs paribus consumers prefer bonus pack to price discount. We propose that this preference does not...
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Eurochocolate : an instrument of valorization for Perugia and its territory
Torquati, Biancamaria; Santucci, Fabio Maria; Giacchè, … - In: Food and wine events in Europe : a stakeholder approach, (pp. 125-142). 2014
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010367439
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Wettbewerbsstrategien für Lebensmittel im Internet : eine empirische Analyse für Schokoladewaren
Grein, Theresa - 2014
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Why does popcorn cost so much at the movies? : an empirical analysis of metering price discrimination
Gil, Ricard (contributor); Hartmann, Wesley R. (contributor) - 2008
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Die Schokoladenseite des Tourismus
Lohmann, Martin; Mundt, Jörn W. - In: Kulturtourismus zu Beginn des 21. Jahrhunderts : …, (pp. 63-78). 2013
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Storm in a Milk-Cup : Oreo in India
Sarkar, Dev Narayan - In: The IUP journal of business strategy : IJBS 10 (2013) 1, pp. 31-45
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009756766
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Izvozni marketing konditorske industrije Srbije : empirijska studija ; koncern "Bambi Banat" a. d.
Sekulić, Dejan; Mandarić, Marija; Milićević, Snežana - In: Megatrend revija 10 (2013) 2, pp. 271-287
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010204261
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Optimizing the amount of entertainment in advertising : what's so funny about tracking reactions to humor?
Teixeira, Thales S.; Stipp, Horst - In: Journal of advertising research 53 (2013) 3, pp. 286-296
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010199588
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Self-regulatory strength amplification through selective information processing
Trudel, Remi; Murray, Kyle B. - In: Journal of consumer psychology : JCP : the official … 23 (2013) 1, pp. 61-73
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009719554
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Reasons for non-consideration of brands and the role of prior experience
Bogomolova, Svetlana; Millburn, Sandra - In: The journal of brand management : an international journal 19 (2011/12) 4, pp. 304-317
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009428109
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Comparative study on the consumption patterns of chocolates in northeast suburbs of Mumbai
D'Silva, Bernadette; D'Silva, Stephen; Trehan, Gautam - In: Managing cultural diversity, (pp. 19-29). 2012
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009739801
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Assessing brand vulnerability across product assortments
Kumar, Piyush; Dass, Mayukh - In: The journal of brand management : an international journal 19 (2011/12) 9, pp. 801-814
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009621236
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Die Nachfrage nach Fair-Trade-Produkten in Deutschland : eine empirische Untersuchung unter Berücksichtigung von Präferenzen für Bio-Produkte
Henseleit, Meike - In: Unternehmerische Landwirtschaft zwischen …, (pp. 137-149). 2012
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009625964
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Vom Kakaobaum bis zum Konsumenten : die Wertschöpfungskette von Schokolade
Hütz-Adams, Friedel - 2012
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Does country of brand origin (COBO) matter for the Lebanese consumers?
Ahmed, Zafar U.; Zbib, Imad J.; Sikander, Arif; … - In: EuroMed journal of business 7 (2012) 2, pp. 108-128
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009580888
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A comparative analysis of differential consumer response across supermarket and specialty store in the candy category
Kumar, Ashish; Trivedi, Minakshi; Bezawada, Ram; … - In: Journal of retailing and consumer services 19 (2012) 6, pp. 561-569
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009655508
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Cointegrated vector autoregression methods : an application to non-normally behaving data on selected US sugar-related markets
Babula, Ronald Alexander (contributor);  … - 2005
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Konditerijos gaminių ženklinimo pažeidimų analizė
Burbeckaitė, Laura - 2011
Tyrimo problema – Pasaulyje sparčiai daugėja alergiškų žmonių įvairiems maisto produktams, todėl labai svarbu, kad žmogus galėtų pasirinkti konditerijos gaminį pagal savo norus, galimybes, o svarbiausia – pagal savo sveikatos būklę.Darbo tikslas – nustatyti dažniausiai...
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Ghana: vom bitteren Kakao zur süßen Schokolade : der lange Weg von der Hand in den Mund
Hütz-Adams, Friedel - 2011
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Nachhaltiges Markenmanagement durch Cause related Marketing
Oloko, Shamsey - 2011
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Differences in brand perceptions for chocolate brands between italian and russian consumers
Trevisan, Italo; Neganova, Irina - In: Herausforderungen der internationalen marktorientierten …, (pp. 179-200). 2011
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10008842283
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Consuming the campesino : fair trade marketing between recognition and romantic commodification
Zick Varul, Matthias - In: Cultural studies and anti-consumerism : a critical encounter, (pp. 136-161). 2011
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009233479
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Resource advantage theory and fair trade social enterprises
Doherty, Bob - In: Journal of strategic marketing 19 (2011) 4, pp. 357-380
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009296540
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Chocolate : the British chocolate industry
Chrystal, Paul; Dickinson, Joe - 2011
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Estimating willingness-to-pay with choice-based conjoint analysis : can consumer characteristics explain variations in accuracy?
Sichtmann, Christina; Wilken, Robert; Diamantopoulos, … - In: British journal of management : BJM 22 (2011) 4, pp. 628-645
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009511987
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Dear Mr Chocolate : constructing a typology of contextualized chocolate consumption experiences through qualitative diary research
Zarantonello, Lia; Luomala, Harri T. - In: Qualitative market research : an international journal 14 (2011) 1, pp. 55-82
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10008858055
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The influence of price discount versus bonus pack on the preference for virtue and vice foods
Mishra, Arul; Mishra, Himanshu - In: Journal of marketing research : JMR 48 (2011) 1, pp. 196-206
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