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Dienstleistungsmanagement 1,436 Service management 1,411 Dienstleistung 242 Deutschland 236 Germany 233 Beziehungsmarketing 219 Relationship marketing 217 Theorie 216 Theory 215 Dienstleistungsqualität 205 Service quality 203 USA 178 United States 177 Dienstleistungssektor 176 Management 163 Service industry 163 Services 101 Dienstleistungsmarketing 95 Services marketing 95 Kundenzufriedenheit 93 Customer satisfaction 91 Kundenintegration 91 Customer service 87 Kundenservice 87 Hotel industry 84 Hotellerie 84 Customer integration 82 Bundling strategy 78 Leistungsbündel 78 Prozessmanagement 71 Dienstleistungsbetrieb 68 Business process management 66 Krankenhaus 59 Hospital 56 Qualitätsmanagement 55 Strategisches Management 55 Betriebliche Wertschöpfung 52 Innovation 52 Consumer behaviour 51 Konsumentenverhalten 51
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Online availability
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Undetermined 215 Free 65
Type of publication
All
Article 835 Book / Working Paper 566 Journal 35
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal 463 Aufsatz in Zeitschrift 463 Aufsatz im Buch 372 Book section 372 Collection of articles of several authors 152 Sammelwerk 152 Hochschulschrift 142 Thesis 118 Lehrbuch 84 Textbook 79 Graue Literatur 76 Non-commercial literature 76 Aufsatzsammlung 72 Case study 58 Fallstudie 58 Working Paper 44 Arbeitspapier 42 Bibliografie enthalten 39 Bibliography included 39 Handbook 33 Handbuch 33 Konferenzschrift 26 Conference proceedings 22 Forschungsbericht 9 Festschrift 6 Bibliografie 5 Glossar enthalten 5 Glossary included 5 Guidebook 5 Ratgeber 5 Collection of articles written by one author 4 Reprint 4 Sammlung 4 Fallstudiensammlung 3 Amtsdruckschrift 2 Commentary 2 Conference paper 2 Einführung 2 Government document 2 Kommentar 2
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Language
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English 778 German 657 French 5 Italian 2 Polish 2 Swedish 2 Multiple languages 1 Dutch 1 Russian 1 Ukrainian 1
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Author
All
Bruhn, Manfred 48 Hadwich, Karsten 24 Corsten, Hans 19 Roth, Stefan 12 Haller, Sabine 11 Woratschek, Herbert 11 Gössinger, Ralf 9 Pepels, Werner 9 Stauss, Bernd 9 Burr, Wolfgang 8 Spath, Dieter 8 Edvardsson, Bo 7 Fließ, Sabine 7 Gebauer, Heiko 7 Johnston, Robert 7 Bieger, Thomas 6 Fitzsimmons, James A. 6 Angelis, Jannis 5 Clark, Graham 5 Fitzsimmons, Mona J. 5 Freiling, Jörg 5 Ganz, Walter 5 Gardini, Marco A. 5 Hänssler, Karl Heinz 5 Jääskeläinen, Aki 5 Kowalkowski, Christian 5 Laihonen, Harri 5 Lingnau, Volker 5 Parry, Glenn 5 Subramony, Mahesh 5 Svensson, Göran 5 Aflaki, Sam 4 Benkenstein, Martin 4 Bryson, John R. 4 Cater-Steel, Aileen 4 Fisk, Raymond P. 4 Gleich, Ronald 4 Grönroos, Christian 4 Gustafsson, Anders 4 Harvey, Jean 4
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Institution
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Springer Fachmedien Wiesbaden 16 Universität Kaiserslautern / Lehrstuhl für Produktionswirtschaft 5 Springer-Verlag GmbH 4 Springer Gabler <Firma> 3 Verlag Dr. Kovač 3 Verlag Franz Vahlen 3 Books on Demand GmbH <Norderstedt> 2 De Gruyter Oldenbourg 2 Deutschland / Bundesministerium für Bildung und Forschung 2 Dienstleistungskolloquium <3, 2005, Kaiserslautern> 2 Duncker & Humblot 2 Technische Universität Kaiserslautern / Lehrstuhl für Unternehmensrechnung und Controlling 2 Universität Ulm 2 Österreich / Bundesministerium für Verkehr, Innovation und Technologie 2 Association of European Chambers of Commerce and Industry 1 Berliner Wissenschafts-Verlag 1 Brandenburgische Technische Universität Cottbus-Senftenberg 1 Capgemini S.A., Paris 1 Center for Economic Research <Tilburg> 1 Center for Urban & Real Estate Management <Zürich> 1 Deutsches Institut für Normung 1 Deutschland / Bundesministerium für Bildung, Wissenschaft und Forschung 1 Dienstleistungskolloquium <1, 2003, Kaiserslautern> 1 Dienstleistungskolloquium <10, 2010, Stuttgart-Hohenheim> 1 Dienstleistungskolloquium <2, 2004, Kaiserslautern> 1 Dienstleistungskolloquium <5, 2006, Kaiserslautern> 1 Dienstleistungstagung <6, 2006, Berlin> 1 Dienstleistungstagung <8, 2010, Berlin> 1 Dpunkt.Verlag <Heidelberg> 1 Duale Hochschule Baden-Württemberg Stuttgart 1 Erich-Gutenberg-Arbeitsgemeinschaft Köln 1 Fachhochschulbibliothek Münster 1 Hochschul-Informations-System GmbH 1 ICServ <5., 2017, Wien> 1 IESS <1., 2010, Genf> 1 IESS <3., 2012, Genf> 1 IESS <4, 2013, Porto> 1 IESS <5., 2014, Genf> 1 Institut für Management und Tourismus 1 Institut für Wirtschaftsinformatik <Sankt Gallen> 1
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Journal of service management 28 International journal of hospitality management 27 Forum Dienstleistungsmanagement 20 Tourism management : research, policies, practice 17 International journal of contemporary hospitality management 14 Global cases on hospitality industry 13 Competition in higher education branding and marketing : national and global perspectives 12 Journal of service research : JSR 12 Service Value als Werttreiber : Konzepte, Messung und Steuerung 12 Springer eBook Collection 12 International journal of services and operations management 11 Journal of retailing and consumer services 10 Managing service quality : MSQ ; an international journal 10 The Sage handbook of hospitality management 10 The journal of services marketing 10 Gabler Edition Wissenschaft 9 International journal of quality and service sciences 9 International journal of services technology and management 9 Journal of hospitality marketing & management 9 Lehrbuch 9 International journal of operations & production management : IJOPM ; the official journal of the European Operations Management Association, EUROMA 8 Research 8 Wissenschaft & Praxis 8 Controlling von Dienstleistungen : [die wichtigsten Instrumente und Kennzahlen ; Praxisbeispiele aus unterschiedlichen Branchen ; eigenständige und produktbegleitende Dienstleistungen im Vergleich] 7 International journal of information systems in the service sector : IJISSS ; an official publication of the Information Resources Management Association 7 Kundenintegration : Forum Dienstleistungsmanagement 7 Schriften zum Produktionsmanagement 7 Schriftenreihe innovatives Dienstleistungsmanagement 7 Cornell hospitality quarterly : CQ 6 Handbook of service science ; [Vol. 1] 6 Handbuch Hospitality Management : Managementkonzepte, Wettbewerbskontext, Unternehmenspraxis 6 Harvard business review : HBR 6 Krankenhausmanagement : Strategien, Konzepte, Methoden 6 Public management review 6 Service science, management and engineering : education for the 21st Century 6 Total quality management & business excellence : an official journal of the European Society for Organisational Excellence 6 Die Betriebswirtschaft : DBW 5 Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB) 5 Faculty & research / Insead : working paper series 5 Gabler Edition Wissenschaft / Focus Dienstleistungsmarketing 5
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ECONIS (ZBW) 1,417 OLC EcoSci 10 USB Cologne (business full texts) 4 EconStor 3 ArchiDok 2
Showing 1 - 50 of 1,436
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Applications and implications of service robots in hospitality
Tuomi, Aarni; Tussyadiah, Iis P.; Stienmetz, Jason - In: The Cornell hospitality quarterly 62 (2021) 2, pp. 232-247
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Achieving service recovery through service innovation : the critical role of employee empowerment
Al-Ababneh, Mukhles M.; Masadeh, Mousa A.; Al-Sabi, Samer M. - In: Enlightening tourism : ET ; a pathmaking journal 11 (2021) 1, pp. 40-88
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012583799
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Harmless flirtations or co-creation? : exploring flirtatious encounters in hospitable experiences
Gibbs, Darryl; Haven-Tang, Clare; Ritchie, Caroline - In: Tourism and hospitality research : THR 21 (2021) 4, pp. 473-486
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012660636
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DESERV IT : a method for devolving service tasks in IT services
Baer, Florian; Sandkuhl, Kurt; Leyer, Michael; Lantow, … - In: Business & information systems engineering 63 (2021) 4, pp. 419-439
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012599819
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Service failure and complaints management in higher education institutions
Msosa, Steven Kayambazinthu - In: International Journal of Research in Business and … 10 (2021) 3, pp. 514-521
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The Palgrave Handbook of Service Management
Edvardsson, Bo (ed.); Tronvoll, Bård (ed.) - 2022
Part 1: Perspectives on Service Management -- Chapter 1: Overview of the Book -- Chapter 2: Framing and Defining Service Management -- Chapter 3: Service Management: Evolution, Current Challenges, and Opportunities -- Chapter 4: Service Management – Scope, Challenges, and Future Developments...
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Case study of sustainable service design in the hospitality industry
Chen, Yi-An; Chen, Chun Liang - In: Chinese management studies 16 (2022) 1, pp. 162-196
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Erfolgreiche Wege zur Service Excellence : von Service-Champions das 1 x 1 exzellenter Services erfahren
Gouthier, Matthias (ed.) - 2022 - 1. Auflage
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"Explain, but make no excuses" : service recovery after public service failures
Döring, Matthias - In: Public management review 24 (2022) 5, pp. 799-817
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How well designed is your servicescape?
Nair, K. Unnikrishnan; Kumar, Deepak S.; Purani, Keyoor - In: Marketing intelligence & planning 40 (2022) 3, pp. 388-407
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013172970
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Optimal structure of experiential services : review and extensions
Roels, Guillaume - 2019
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Wohlbefinden als neue Erfolgsgröße im Dienstleistungsmanagement : eine Analyse von Kunden- und Mitarbeiterwohlbefinden im Dienstleistungskontext
Falter, Mareike - 2019
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Business model evolution of customer care services
Majava, Jukka; Isoherranen, Ville - In: Journal of industrial engineering and management : JIEM 12 (2019) 1, pp. 1-12
Purpose: Servitization is a rising trend as companies look for new revenue streams. This paper presents a study of customer care business model evolution in the smartphone industry. The paper identifies key changes in the business models during recent years and their implications for companies...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012002374
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Managing health services : tight integration or loose coupling?
Vähätalo, Mervi; Kallio, Tomi J. - In: Nordic journal of business : NJB 68 (2019) 4, pp. 5-24
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012305123
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The role of ICT solutions in servitisation in Korean firms
Yoon, Yong; Kim, Youn Sung - In: Key challenges and opportunities for quality, …, (pp. 129-142). 2021
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012506160
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Geschäftsmodelle - Serviceinnovationen - Implementierung
Bruhn, Manfred (ed.); Hadwich, Karsten (ed.) - 2021
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Einsatzfelder - Akzeptanz - Kundeninteraktionen
Bruhn, Manfred (ed.); Hadwich, Karsten (ed.) - 2021
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Service-profit chain : literature review and recommendations for future research within the restaurant industry
Lambert, Abbie; Clinton, Suzanne; Tyner, Lee - In: International journal of human resources development … 21 (2021) 1, pp. 35-53
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012514337
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Managing eperiential co-creations in cooperative networks : learnings from tourism
Bieger, Thomas; Laesser, Christian - In: Die Unternehmung : Swiss journal of business research … 75 (2021) 1, pp. 1-10
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012522536
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Komplexität von Kaufentscheidungenim touristischen Kontext : Erkenntnisse für andere Dienstleistungsdomänen
Laesser, Christian; Bieger, Thomas - In: Die Unternehmung : Swiss journal of business research … 75 (2021) 1, pp. 43-60
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012522566
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Antezedenzien und Konsequenzen von angebotsseitig ausgelöstem Engagement : die Beziehung von Destinationen und Zweitwohnungsbesitzenden
Klumbies, Aristid - In: Die Unternehmung : Swiss journal of business research … 75 (2021) 1, pp. 96-116
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012522588
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Künstliche Intelligenz im Dienstleistungsmanagement : Band 1: Geschäftsmodelle - Serviceinnovationen - Implementierung
Bruhn, Manfred (ed.); Hadwich, Karsten (ed.) - 2021
Künstliche Intelligenz im Dienstleistungsmanagement - Anwendungen, Einsatzbereiche und Herangehensweisen -- Entwicklung von KI-basierten Geschäftsmodellen -- Dienstleistungsinnovationen durch KI -- Implementierung der KI im Dienstleistungskontext -- Branchenspezifische Besonderheiten der KI im...
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Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012585280
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Künstliche Intelligenz im Dienstleistungsmanagement : Band 2: Einsatzfelder - Akzeptanz - Kundeninteraktionen
Bruhn, Manfred (ed.); Hadwich, Karsten (ed.) - 2021
Künstliche Intelligenz im Dienstleistungsmanagement – Anwendungen, Einsatzbereiche und Herangehensweisen -- Einsatzfelder der KI im Dienstleistungsmanagement -- Vertrauen und Akzeptanz in KI-basierte Dienstleistungen -- Gestaltung von Kundeninteraktion im KI-Kontext -- Serviceteil.
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The effects of service climate and internal service quality on frontline hotel employees' service-oriented behaviors
Lin, Meizhen; Ling, Qian; Liu, Yanling; Hu, Rong - In: International journal of hospitality management 97 (2021), pp. 1-10
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012820015
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Hospitality services in the post COVID-19 era : are we ready for high-tech and no touch service delivery in smart hotels?
Chen, Shu-Hsiang; Tzeng, Shian-Yang; Tham, Aaron; Chu, … - In: Journal of hospitality marketing & management 30 (2021) 8, pp. 905-928
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012649558
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AI-chatbots on the services frontline addressing the challenges and opportunities of agency
Chong, Terrence; Yu, Ting; Keeling, Debbie Isobel; … - In: Journal of retailing and consumer services 63 (2021), pp. 1-10
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012666027
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Service research priorities : managing and delivering service in turbulent times
Ostrom, Amy L.; Field, Joy M.; Fotheringham, Darima; … - In: Journal of service research 24 (2021) 3, pp. 329-353
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012592938
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New realities in services : challenges and opportunities
Mandal, Pratap Chandra - In: International journal of services and operations … 39 (2021) 3, pp. 438-450
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012595483
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Linking servicescape and customer engagement : an investigation in the hotel context
Li, Shuhao - In: International journal of hospitality management 94 (2021), pp. 1-9
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Value co-creation and co-destruction : considerations of spa servicescapes
Buxton, Louise; Michopoulou, Eleni - In: Tourism planning & development 18 (2021) 2, pp. 210-225
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Central activities of solution portfolio management
Hakanen, Taru; Jähi, Markus - 2021
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012503730
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Management in der Hotellerie und Gastronomie : betriebswirtschaftliche Grundlagen
Hänssler, Karl Heinz (ed.) - 2021 - 10., überarbeitete und erweiterte Auflage
In diesem Buch wird betriebswirtschaftliches Wissen für die erfolgreiche Führung von Hotels und Gaststättenbetrieben praxisnah und anhand vieler Beispiele aufgezeigt. Dazu gehören neben Überlegungen zu grundlegenden Themen - wie dem Standort und dem Marktkonzept von Hotels, zu Betriebsarten...
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Examining the consequences of customer-oriented deviance in retail
Mortimer, Gary; Fazal-e-Hasan, Syed; Strebel, Judi - In: Journal of retailing and consumer services 58 (2021), pp. 1-14
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012431571
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Gelingendes Management : Handbuch für Organisationen der Bildung, Beratung und sozialen Dienstleistung : mit 46 Managementinstrumenten aus der systemischen Beratungspraxis
Dehn, Claudia; Zech, Rainer - 2021
Mit diesem Band lenken Rainer Zech und Claudia Dehn die Aufmerksamkeit auf einen oft vernachlässigten Aspekt der Arbeit von Organisationen. Mithilfe der Kategorie des gelingenden Managements geben sie Hilfestellung für einen ganzheitlichen organisationalen Erfolg, der den Blick auf die...
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Service operations management
Johnston, Robert; Shulver, Michael; Slack, Nigel; … - 2021 - Fifth edition
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Configuring and pricing smart coproductive services
Sivakumar, S; Mahadevan, B. - In: European journal of operational research : EJOR 294 (2021) 2, pp. 779-789
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Designing service excellence : people and technology
Hunt, Brian; Ivergård, Toni - 2021
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A commentary on "the role of services in the future"
Cronin, J. J. - In: Journal of marketing theory and practice : JMTP 29 (2021) 1, pp. 23-36
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Customer Care Management : Fachbuch Dienstleister Management & Outsourcing von Contact Center Dienstleistungen
Lamnek, Uwe - 2021 - 2. Auflage
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Führung im Dienstleistungskontext : eine Betrachtung aus Unternehmens-, Mitarbeiter- und Kundenperspektive
Popp, Marion Claudia Helma - 2018
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Customer service management in Africa : a strategic and operational perspective
Hinson, Robert (ed.); Adeola, Ogechi (ed.);  … - 2020
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Service Management : Theory and Practice
Bryson, John R.; Sundbo, Jon; Fuglsang, Lars; Daniels, Peter - 2020 - 1st ed. 2020.
1. Reading and Managing Service Businesses -- 2. Service Research and Service Theory -- 3. Business Models and Service Strategy -- 4. Techno Service Worlds? Digitization of Service Businesses -- 5. Service Operations and Productivity -- 6. Service Personnel and their Management -- 7. Process and...
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Adjusting customer journey mapping for application in industrial product-service systems
West, Shaun; Stoll, Oliver; Østerlund, Marika; … - In: International journal of business environment : IJBE 11 (2020) 3, pp. 275-297
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012506266
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A conceptual framework of the service delivery system design for hospitality firms in the (post-)viral world : the role of service robots
Seyitoğlu, Faruk; Ivanov, Stanislav - In: International journal of hospitality management 91 (2020), pp. 1-10
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012389791
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Dienstleistungsengineering und -management : data-driven service innovation
Leimeister, Jan Marco - 2020 - 2., vollständig aktualisierte und erweiterte Auflage
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Value co-destruction in hotel services : exploring the misalignment of cognitive scripts among customers and providers
Järvi, Henna; Keränen, Joona; Ritala, Paavo; Vilko, Jyri - In: Tourism management : research, policies, practice 77 (2020), pp. 1-13
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012152098
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Linking organizational service orientation to retailer profitability : insights from the service-profit chain
Briggs, Elten; Deretti, Sandro; Kato, Heitor T. - In: Journal of business research : JBR 107 (2020), pp. 271-278
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012156757
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Service operations management : a strategic perspective
McManus, John; Winroth, Mats; Angelis, Jannis - 2020
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Perspektiven des Dienstleistungsmanagements : aus Sicht von Forschung und Praxis
Roth, Stefan (ed.); Horbel, Chris (ed.); Popp, Bastian (ed.) - 2020
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Gestaltung von digitalisierten Service Ecosystems : Konzeptualisierung der Entscheidungstatbestände und Ableitung von Gestaltungshinweisen
Senn, Tim - 2020 - 1st ed. 2020.
Die Gestaltung von digitalisierten Service Ecosystems als Herausforderung -- Konzeptualisierung und theoretische Fundierung von digitalisierten Service Ecosystems -- Gestaltungshinweise zu digitalisierten Service Ecosystems auf Basis empirischer Evidenzen und konzeptioneller Vertiefung --...
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