EconBiz - Find Economic Literature
    • Logout
    • Change account settings
  • A-Z
  • Beta
  • About EconBiz
  • News
  • Thesaurus (STW)
  • Research Skills
  • Help
  •  My account 
    • Logout
    • Change account settings
  • Login
EconBiz - Find Economic Literature
Publications Events
Search options
Advanced Search history
My EconBiz
Favorites Loans Reservations Fines
    You are here:
  • Home
  • Search: subject_exact:"Distanzhandel"
Narrow search

Narrow search

Year of publication
Subject
All
Distanzhandel 322 Distance selling 320 Deutschland 143 Germany 124 Versandhandel 103 Online-Handel 51 Theorie 51 Theory 51 E-commerce 50 Consumer behaviour 48 Konsumentenverhalten 48 USA 40 United States 38 E-Business 37 E-business 37 Beziehungsmarketing 30 Relationship marketing 30 Einzelhandel 28 Direktmarketing 27 Retail trade 24 Direct marketing 23 Pharmaceutical distributors 22 Pharmahandel 22 Marketing 20 Logistik 18 Logistics 17 Distribution channel 16 Vertriebsweg 16 Electronic Commerce 14 Internet 14 Handelsmarketing 13 Retail marketing 13 Marketing management 12 Marketingmanagement 12 Strategisches Management 11 Arzneimittelmarkt 10 Großbritannien 10 International market entry 10 Internationaler Markteintritt 10 Pharmaceutical market 10
more ... less ...
Online availability
All
Free 22 Undetermined 9
Type of publication
All
Article 194 Book / Working Paper 190 Journal 8
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch 121 Book section 121 Article in journal 73 Aufsatz in Zeitschrift 73 Graue Literatur 43 Non-commercial literature 43 Hochschulschrift 40 Thesis 31 Case study 19 Fallstudie 19 Arbeitspapier 14 Working Paper 14 Dissertation u.a. Prüfungsschriften 10 Collection of articles of several authors 9 Sammelwerk 9 Bibliografie enthalten 8 Bibliography included 8 Business report 5 Geschäftsbericht 5 Amtsdruckschrift 4 Biografie 4 Biography 4 Government document 4 Konferenzschrift 4 Market information 4 Marktinformation 4 Festschrift 3 No longer published / No longer aquired 3 Annual report 2 Aufsatzsammlung 2 Elektronischer Datenträger 2 Jahresbericht 2 Adressbuch 1 Article 1 Catalog of products and producers 1 Collection of articles written by one author 1 Company information 1 Conference paper 1 Conference proceedings 1 Country report 1
more ... less ...
Language
All
German 264 English 105 Undetermined 20 French 4 Russian 3
Author
All
Thieme, Jan 9 Mattmüller, Roland 8 Schäfers, Tobias 6 Krechting, Markus J. 5 Schröder, Hendrik 5 Breitschuh, Jürgen 4 Bouckaert, Jan 3 Cavallo, Alberto 3 Francks, Penelope 3 Hauser, Thomas 3 Hellbusch, Heinz 3 Hennigs, Nadine 3 Hitziger, Walter 3 Künzler, Hans-Peter 3 Meyer, Anton 3 Neslin, Scott A. 3 Petry, Ursula 3 Riekhof, Hans-Christian 3 Schütt, Reinhold 3 Simester, Duncan 3 Teuber, Sebastian 3 Tomasitz-Möseneder, Gabriele 3 Tunder, Ralph 3 Urban, Alexander 3 Vogler, Heike 3 Wiedmann, Klaus-Peter 3 Asdecker, Björn 2 Barringer, Jochen 2 Bulowski, Stefan 2 Cavallo, Alberto F. 2 Coopey, Richard 2 Di Leo, Alessio 2 Däinghaus, Ralf 2 Eli, Max 2 Elsner, Ralf 2 Esch, Franz-Rudolf 2 Flotow, Paschen von 2 Foscht, Thomas 2 Gerardi, Alfred 2 Grossman, Mindy 2
more ... less ...
Institution
All
Bundesverband des Deutschen Versandhandels 4 Europäische Kommission 3 Interdisziplinärer Workshop über das Konfliktfeld Arzneimittelversorgung <2002, Berlin> 2 Sears, Roebuck and Co. 2 Auswirkungen des wachsenden Versandhandels auf das Verkehrsaufkommen <Projekt> 1 Axel-Springer-Verlag / Marketing Anzeigen 1 Axel-Springer-Verlag <Berlin, West> / Marketing Anzeigen 1 Axel-Springer-Verlag <Berlin> / Marketing Anzeigen 1 AĖTERNA 1 B,S,S. Volkswirtschaftliche Beratung 1 Basler & Hofmann AG 1 Boston Consulting Group 1 Bundesverband E-Commerce und Versandhandel Deutschland 1 Bundesverband der Deutschen Versandbuchhändler 1 Centre de recherche pour l'étude et l'observation des conditions de vie 1 Competence Center E-Commerce <Bochum> 1 Deutscher Apotheker-Verlag Doktor Roland Schmiedel 1 Deutscher Umwelt- und Infrastrukturrechtstag <6., 2020> 1 Eurohandelsinstitut 1 Fairchild Publications 1 Förderverein Marburger Japan-Reihe 1 GUS Plc 1 Grossversandhaus Quelle Gustav Schickedanz 1 Großbritannien / Office of Science and Technology 1 Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hamburg / Projektteam LinkFisch 1 Ifo-Institut für Wirtschaftsforschung 1 Karstadt-Quelle AG 1 Kazanskij Kooperativnyj Institut 1 Leuphana Universität Lüneburg 1 Mitteldeutscher Verlag 1 National Bureau of Economic Research 1 Nordwestdeutsche Apothekergenossenschaft <Essen> 1 OECD 1 Otto-Versand (GmbH & Co. KG) 1 P.C.O.-Verlag 1 Plassen Verlag 1 Rijksuniversiteit Gent / Faculteit Economie en Bedrijfskunde 1 Rosa-Luxemburg-Stiftung 1 Rutronik Elektronische Bauelemente GmbH 1 Universität Bayreuth 1
more ... less ...
Published in...
All
Versandhandelsmarketing : marktorientiertes Management einer Wachstumsbranche 26 Europäische Hochschulschriften / 5 7 Allokation im marktwirtschaftlichen System 4 Hamburger Schriften zur Marketingforschung 4 Handel im Fokus : aus dem Instituts für Handelsforschung an der Universität zu Köln 3 Journal of business economics : JBE 3 Journal of state taxation 3 Osteuropa im Fokus : Zahlen, Daten und Fakten zu Direktmarketing und Versandhandel 3 11 Fallstudien von Handelsunternehmen 2 CSR und Reporting : Nachhaltigkeits- und CSR-Berichterstattung verstehen und erfolgreich umsetzen 2 Changing market structure and implications for monetary policy : a symposium sponsored by The Federal Reserve Bank of Kansas City, Jackson Hole, Wyo., Aug. 23-25, 2018 2 Electronic retailing 2 Forschungspapiere 2 Handbuch Handel : Strategien - Perspektiven - internationaler Wettbewerb 2 Journal of customer behaviour 2 Journal of historical research in marketing 2 Kom / Kommission der Europäischen Gemeinschaften 2 MSI reports : working paper series 2 Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences 2 Schriften zur Wirtschaftsinformatik 2 Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing 2 Springer eBook Collection 2 SpringerLink / Bücher 2 Struktur und Wachstum / Reihe Absatzwirtschaft 2 UK retail report 2 Web-Exzellenz im E-Commerce : Innovation und Transformation im Handel 2 Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc. 2 Akzente 1 Arbeitsbericht 1 Arbeitsbericht / Institut für Haushalts- und Konsumökonomik, Universität Hohenheim 1 Arbeitsbericht / Institut für Unternehmensführung und Unternehmensforschung, Ruhr-Universität Bochum 1 Ausbau der Infrastruktur und kommunaler Finanzausgleich 1 Ausgewählte Studien der Forschungsstelle für Arzneimitteldistribution 1 Ausgewählte Studien des ECC-Handel 1 Avis et rapports du Conseil Économique et Social 1 Beiträge des Instituts für Empirische Wirtschaftsforschung 1 Beiträge des Instituts für Empirische Wirtschaftsforschung, Fachbereich Wirtschaftswissenschaften der Universität Osnabrück 1 Beiträge zur Marketingwissenschaft 1 Betriebs-Berater : BB 1 Betriebswirtschaftliche Anwendungen des Soft Computing : neuronale Netze, Fuzzy-Systeme und evolutionäre Algorithmen 1
more ... less ...
Source
All
ECONIS (ZBW) 339 USB Cologne (EcoSocSci) 52 EconStor 1
Showing 1 - 50 of 392
Cover Image
Amazon und der deutsche Paketmarkt: Wettbewerb oder Marktmachthebelung?
Bulowski, Stefan; Kühling, Jürgen; Zierke, Oliver - In: Wirtschaftsdienst 102 (2022) 10, pp. 776-781
Amazon ist der größte Onlinemarktplatzbetreiber in Deutschland. Zudem bietet es für Onlinehändler Logistikdienstleistungen an und gehört zu den größten Paketdienstleistern. Die Position als Onlinemarktplatzbetreiber bietet Amazon die Möglichkeit, seine Paket- und Logistikdienstleistungen...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013468373
Saved in:
Cover Image
Amazon und der deutsche Paketmarkt : Wettbewerb oder Marktmachthebelung?
Bulowski, Stefan; Kühling, Jürgen; Zierke, Oliver - In: Wirtschaftsdienst : Zeitschrift für Wirtschaftspolitik 102 (2022) 10, pp. 776-781
Amazon ist der größte Onlinemarktplatzbetreiber in Deutschland. Zudem bietet es für Onlinehändler Logistikdienstleistungen an und gehört zu den größten Paketdienstleistern. Die Position als Onlinemarktplatzbetreiber bietet Amazon die Möglichkeit, seine Paket- und Logistikdienstleistungen...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013415726
Saved in:
Cover Image
"Advances in fullfilment" : Diskussionsbeiträge für eine nachhaltige Ausrichtung des Versandhandels im Zeitalter des Digital Comerce
Beck, Reejan; Dax, Luka; Eller, Lisa; Gerber, Henri; … - 2023
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013552799
Saved in:
Cover Image
Auswirkungen des wachsenden Versandhandels auf das Verkehrsaufkommen : Forschungsprojekt SVI 2016/005 auf Antrag der Schweizerischen Vereinigung der Verkehrsingenieure und Verkehrs...
Kägi, Wolfram (contributor); Wyss, Romano (contributor);  … - Auswirkungen des wachsenden Versandhandels auf das … - 2020
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012293132
Saved in:
Cover Image
Das Amazon-Modell : wie der unerbittlichste Einzelhändler der Welt den Handel weiter revolutionieren wird
Berg, Natalie; Knights, Miya - 2022
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012695959
Saved in:
Cover Image
Driving forces and factors of Amazon effects : from online bookstores to cloud services
Zhengguang, Yang - In: Frameworks and cases on evolutional supply chain, (pp. 148-167). 2022
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013254391
Saved in:
Cover Image
Online impulse buying and cognitive dissonance : examining the effect of mood on consumer behaviour
Mattia, Giovanni; Di Leo, Alessio; Principato, Ludovica - 2021
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012430509
Saved in:
Cover Image
Das Prinzip Amazon : über den Wandel der Verkaufsarbeit und Streiks im transnationalen Versandhandel : eine Veröffentlichung der Rosa-Luxemburg-Stiftung
Apicella, Sabrina - 2021
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012487217
Saved in:
Cover Image
Urbane Mobilität : politische Perspektiven und rechtlicher Rahmen
Kment, Martin (ed.); Rossi, Matthias (ed.) - Deutscher Umwelt- und Infrastrukturrechtstag <6., 2020> - 2021
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012545491
Saved in:
Cover Image
Online Impulse Buying and Cognitive Dissonance : Examining the Effect of Mood on Consumer Behaviour
Mattia, Giovanni; Di Leo, Alessio; Principato, Ludovica - 2021 - 1st ed. 2021.
1. Introduction -- 2. The impulse buying -- 3. The cognitive dissonance -- 4. The affect state -- 5. Measuring the constructs of impulse buying, cognitive dissonance and affect state -- 6. On-line consumer behavior and technology acceptance models -- 7. Drivers for on-line impulse purchases of...
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012439959
Saved in:
Cover Image
Das Amazon Geheimnis : Strategien des erfolgreichsten Konzerns der Welt : zwei Insider berichten
Bryar, Colin; Carr, Bill - 2021 - 1. Auflage, deutsche Erstausgabe
Nach J. Rossman geben zwei weitere frühere Mitarbeiter von Amazon Einblick in Unternehmenskultur, Geschäftsstrategie und Führungsprinzipien des Internetgiganten. Bryar arbeitete jahrelang als technischer Berater für den Unternehmensgründer Jeff Bezos und trug bezeichnenderweise den...
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012439722
Saved in:
Cover Image
Upravlenie konkurentosposobnostʹju torgovych organizacij
Salichova, R. R.; Dyganova, R.R. - Kazanskij Kooperativnyj Institut - 2021
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012485437
Saved in:
Cover Image
More Amazon Effects : Online Competition and Pricing Behaviors
Cavallo, Alberto - 2018
I study how online competition, with its algorithmic pricing technologies and the transparency of the Internet, can change the pricing behavior of large retailers and affect aggregate inflation dynamics. In particular, I show that online competition has raised both the frequency of price changes...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012480790
Saved in:
Cover Image
More Amazon Effects : Online Competition and Pricing Behaviors
Cavallo, Alberto - 2018
I study how online competition, with its algorithmic pricing technologies and the transparency of the Internet, can change the pricing behavior of large retailers and affect aggregate inflation dynamics. In particular, I show that online competition has raised both the frequency of price changes...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012909857
Saved in:
Cover Image
More Amazon effects : online competition and pricing behaviors
Cavallo, Alberto - 2018
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011925351
Saved in:
Cover Image
Verzeichnis des Versandhandels : Deutschland, Österreich, Schweiz
1996-2020: Bonn : FID Verl., Fachverl. für … - 1.1996/97(1996) - 3.1998/99; 4.2000 - 5.2001; 2002 -2020
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10000594259
Saved in:
Cover Image
Connecting Businesses and Consumers During COVID-19: Trade in Parcels
OECD - 2020
Cross-border trade in parcels has played a critical role in helping people and firms deal with issues stemming from physical distancing and confinement measures implemented during COVID-19. This note discusses that role and the policies that can help ensure parcel trade can continue to be...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012630447
Saved in:
Cover Image
Aufsätze zur Handelslogistik
Holzapfel, Andreas - 2016
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011522191
Saved in:
Cover Image
Redesign and management of marketing strategies using FRA profitability analysis : a case of a mail-order company under turnaround process
Kawata, Shuhei; Hatzinikolakis, John; Saito, Takeshi; … - In: Fixed revenue accounting : a new management accounting …, (pp. 19-33). 2019
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011966601
Saved in:
Cover Image
Exchange in theaAbsence of legal enforcement : reputation and multilateral punishment under uncertainty
Hajikhameneh, Aidin; Rubin, Jared - In: The journal of law, economics, and organization 35 (2019) 1, pp. 192-237
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012170981
Saved in:
Cover Image
Returning mail-order goods : analyzing the relationship between the rate of returns and the associated costs
Asdecker, Björn - In: Logistics research 8 (2015) 1, pp. 1-12
Mail-ordering, particularly on the internet, has continually grown in importance over the last few years. This trend is expected to continue with no apparent end in sight. Liberal return policies have significantly contributed to this development by strengthening trust in both the individual...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011316415
Saved in:
Cover Image
Markteintritts- und Marktbearbeitungsstrategien international agierender deutscher Versandhandelsunternehmen : Eine empirische Analyse am Beispiel osteuropäischer und asiatischer A...
Oberländer, Marc - 2015
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011454669
Saved in:
Cover Image
More Amazon effects : online competition and pricing behaviors
Cavallo, Alberto F. - In: Changing market structure and implications for monetary …, (pp. 291-329). 2018
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012498893
Saved in:
Cover Image
Commentary: More Amazon effects : online competition and pricing behaviors
Gorodnichenko, Yuriy - In: Changing market structure and implications for monetary …, (pp. 331-346). 2018
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012498895
Saved in:
Cover Image
Was bewegt Konsumenten zum Showrooming? : eine Studie zu den Gründen des opportunistischen Kaufverhaltens im stationären Facheinzelhandel
Schneider, André - 2018
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013447086
Saved in:
Cover Image
Die Nutzung von Katalog und Online-Shop : eine empirische Analyse am Beispiel eines deutschen Multichannel-Retailers der Bekleidungsbranche
König, Sophie - 2018 - 1. Auflage
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013462752
Saved in:
Cover Image
Versandverbot für verschreibungspflichtige Arzneimittel : wettbewerbsökonomische und gesundheitspolitische Begründetheit
May, Uwe; Bauer, Cosima; Dettling, Heinz-Uwe - Nordwestdeutsche Apothekergenossenschaft <Essen>; … - 2017 - 1. Auflage
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011711062
Saved in:
Cover Image
Nachhaltigkeit und Resilienz : warum zwei Krisenbegriffe Anlass zur Hoffnung geben
Hildebrandt, Alexandra - In: CSR und Wirtschaftspsychologie : psychologische …, (pp. 165-173). 2017
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011607890
Saved in:
Cover Image
Personalisierung über alle digitalen Touchpoints : Vorgehensmodell am Beispiel otto.de
Schlüter, Olaf; Will, Alexander - In: Praxis der Personalisierung im Handel : mit …, (pp. 143-163). 2017
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011737224
Saved in:
Cover Image
The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850 - 2000
Francks, Penelope (contributor) - 2012
This book explores the rise of consumerism and the expanding variety of goods available in Japan. Japan is placed within the comparative context of the 'consumer revolution' in Europe and North America, contributing to the analysis of the ways in which consumption and everyday life change in the...
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011611435
Saved in:
Cover Image
Data Mining im Retourenmanagement : Evaluation von Retourenmengenprognosen anhand der Transaktionsdaten eines Schuh- und Bekleidungsversandhändlers
Karl, David - In: Mobility in a Globalised World 2015, (pp. 190-213). 2016
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011515804
Saved in:
Cover Image
Sovremennye tendencii i perspektivy razvitija torgovoj otrasli Rossijskoj Federacii : kollektivnaja monografija
Ivanov, Gennadij Gennadeʹevič (ed.) - AĖTERNA - 2016
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011455082
Saved in:
Cover Image
Markteintritts- und Marktbearbeitungsstrategien international agierender Versandhandelsunternehmen für osteuropäische und asiatische Absatzmärkte
Sander, Matthias; Oberländer, Marc - 2016
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011505952
Saved in:
Cover Image
Kundencontrolling im Einzelhandel
Schröder, Hendrik - In: Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte … 28 (2016) 1, pp. 4-10
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011664488
Saved in:
Cover Image
"Schnellste, sorgfältigste und beste Bedienung" : der Aufstieg von F.A. Seiler in Dessau und die Anfänge des Versandhandels
Hempe, Mechthild - 2016 - [1. Auflage]
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011417562
Saved in:
Cover Image
Standard-Vorgehensweise zur Analyse und Optimierung der Distributionslogistik im Bereich Business to Consumer
Moder, Norman - 2010
Diese Arbeit leistet einen Beitrag zur Analyse und Gestaltung von Distributionsmodellen zur Paketzustellung im Endkundenbereich. Der Schwerpunkt liegt auf dem Bereich Business to Consumer (B-to-C), der gleichzeitig viele Parallelen zu der Paketzustellung im Consumer to Consumer Bereich aufweist....
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10008696096
Saved in:
Cover Image
Quelle : Vorstellung eines Versandhandelsunternehmens in der Insolvenzkrise mit Lösungsansätzen zur Bewältigung
Kropp, F. - 2015
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011372462
Saved in:
Cover Image
neckermann.de : Zukunft verschlafen?
Blaum, J. - 2015
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011372463
Saved in:
Cover Image
LinkFisch : Konzeption, Entwicklung und Umsetzung einer Link-Bait-Kampagne für den Online-Shop neckermann.de ; Projektbericht
Schmidt, Ralph (ed.); Bantin, Sarah-Yasmin (contributor) - 2015 - Berichtsschluss: 25. Januar 2014
Die Otto Group hat 2012 die Rechte an der Internetmarke Neckermann.de und deren Eigenmarken in Deutschland übernommen, um ehemalige Neckermann-Kunden für sich zu gewinnen. Auf der Plattform, die am 30. Januar 2013 zunächst als Shopping-Suchmaschine gestartet war, finden sich inzwischen...
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011375283
Saved in:
Cover Image
Family firms and the Internet : how netrepreneurs succeeded in outpacing traditional family businesses in the German mail order industry
Conrad, Werner - 2015
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011686809
Saved in:
Cover Image
Die Zerschlagung : das Unternehmen Friedrich Baur 1925 bis 2015
Streifeneder, Wolf - 2015
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011428380
Saved in:
Cover Image
Building with bricks and mortar : the revenue impact of opening physical stores in a multichannel environment
Pauwels, Koen; Neslin, Scott A. - In: Journal of retailing 91 (2015) 2, pp. 182-197
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011308952
Saved in:
Cover Image
Die Zukunft des deutschen Arzneimittelmarktes : eine institutionenökonomische Analyse unter besonderer Berücksichtigung des Versandhandels
Hofmann, Iris - 2015
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011378675
Saved in:
Cover Image
Nischenartikel : Wachstumstreiber für den Versandhandel?
Riekhof, Hans-Christian; Schäfers, Tobias; Teuber, … - 2009
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10003884552
Saved in:
Cover Image
Nischenartikel : Wachstumstreiber für den Versandhandel?
Riekhof, Hans-Christian; Schäfers, Tobias; Teuber, … - 2009
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10009531261
Saved in:
Cover Image
Analyse von Geschäftsmodellen und Entwicklung von Maßnahmen durch computerbasierte Simulationsexperimente
Grösser, Stefan N.; Bürgi, Michael - In: Modellbasiertes Management : Konferenz für …, (pp. 53-65). 2014
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010345552
Saved in:
Cover Image
The effect of search channel elimination on purchase incidence, order size and channel choice
Konuş, Umut; Neslin, Scott A.; Verhoef, Peter C. - In: International journal of research in marketing : IJRM ; … 31 (2014) 1, pp. 49-64
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010370707
Saved in:
Cover Image
Retourenmanagement im Versandhandel : theoretische und empirisch fundierte Gestaltungsalternativen für das Management von Retouren
Asdecker, Björn - 2014
Preview
Preview
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010466881
Saved in:
Cover Image
Nachhaltigkeitskommunikation der memo AG
Hartmann, Lothar - In: CSR und Reporting : Nachhaltigkeits- und …, (pp. 245-251). 2014
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010355291
Saved in:
Cover Image
Zum ersten "Bericht zur Nachhaltigkeit" von hessnatur
Heimann, Rolf - In: CSR und Reporting : Nachhaltigkeits- und …, (pp. 227-233). 2014
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10010355296
Saved in:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Next
  • Last
A service of the
zbw
  • Sitemap
  • Plain language
  • Accessibility
  • Contact us
  • Imprint
  • Privacy

Loading...