EconBiz - Find Economic Literature
    • Logout
    • Change account settings
  • A-Z
  • Beta
  • About EconBiz
  • News
  • Thesaurus (STW)
  • Academic Skills
  • Help
  •  My account 
    • Logout
    • Change account settings
  • Login
EconBiz - Find Economic Literature
Publications Events
Search options
Advanced Search history
My EconBiz
Favorites Loans Reservations Fines
    You are here:
  • Home
  • Search: subject_exact:"Handelsvertreter"
Narrow search

Narrow search

Year of publication
Subject
All
Handelsvertreter 520 Handelsvertretung 284 Trade intermediation 283 Deutschland 277 Recht 100 Germany 91 Theorie 86 Theory 86 Außendienst 30 Frankreich 27 Handel 25 Distribution channel 24 USA 24 Vertriebsweg 24 Agency theory 23 Prinzipal-Agent-Theorie 23 United States 21 Betriebsvergleich 20 Vertrieb 19 Interfirm comparison 18 Schweiz 18 China 17 Direct marketing 17 Direktmarketing 17 Compensation system 16 Franchising 16 Vergütungssystem 16 Italien 15 Physical distribution 15 Transaktionskosten 15 Deutschland <Bundesrepublik> 14 Transaction costs 14 Absatz 13 Belgien 13 Estimation 13 Europa 13 Lieferantenmanagement 13 Marketing 13 Schätzung 13 Supplier relationship management 13
more ... less ...
Online availability
All
Free 35 Undetermined 17 CC license 3
Type of publication
All
Book / Working Paper 441 Article 331 Journal 15
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal 110 Aufsatz in Zeitschrift 110 Hochschulschrift 82 Graue Literatur 64 Non-commercial literature 64 Arbeitspapier 38 Working Paper 38 Thesis 36 Bibliografie enthalten 26 Bibliography included 26 Aufsatz im Buch 20 Book section 20 Amtsdruckschrift 19 Government document 19 Gesetz 11 Law 11 Collection of articles of several authors 7 Sammelwerk 7 Statistik 6 Dissertation u.a. Prüfungsschriften 5 Handbook 5 Handbuch 5 Konferenzschrift 4 Ratgeber 4 Umfrage 4 Advisory report 3 Aufsatzsammlung 3 Glossar enthalten 3 Glossary included 3 Guidebook 3 Gutachten 3 Lehrbuch 3 Magazin 3 Statistics 3 Textbook 3 Conference proceedings 2 Adressbuch 1 CD-ROM, DVD 1 Case study 1 Country report 1
more ... less ...
Language
All
German 388 Undetermined 244 English 140 French 17 Italian 3 Swedish 3 Polish 2 Afrikaans 1 Danish 1 Hungarian 1 Dutch 1 Norwegian 1 Romanian 1 Spanish 1
more ... less ...
Author
All
Albers, Sönke 16 Küstner, Wolfram 16 Krafft, Manfred 12 Kimmeskamp, Günter 9 Krüger, Hilmar 9 Maier, Hans Jakob 9 Dichtl, Erwin 7 Haumann, Ernst-Hellmuth 7 Ferrantino, Michael Joseph 6 Liu, Xuepeng 6 Niedetzky, Hans-Manfred 6 Raffée, Hans 6 Shi, Huimin 6 Becker, Ralf 5 Engel, Otto 5 Kaapke, Andreas 5 Meyerhöfer, Walter 5 Paffhausen, Andreas 5 Raff, Horst 5 Schmitt, Nicolas 5 Stötter, Viktor 5 Feenstra, Robert C. 4 Gross, Herbert 4 Hanson, Gordon H. 4 Lin, Songhua 4 Meffert, Heribert 4 Schröder, Georg 4 Voss, Heinz 4 Westphalen, Friedrich <Graf von> 4 Wirtz, Klaus 4 Cohen, Daniel 3 Ebenroth, Carsten Thomas 3 Futrell, Charles M. 3 Gallwitz, Jörn 3 Hohn, Hannsjosef 3 Isselé, Lucien 3 Karrer, Eugen 3 Koinecke, Jürgen 3 Kuestner, Wolfram 3 Lando, Ole 3
more ... less ...
Institution
All
Bundesstelle für Außenhandelsinformation <Köln> 13 Centralvereinigung Deutscher Handelsvertreter- und Handelsmakler-Verbände 7 Svenska Handelsagenters Förening 6 International Union of Commercial Agents and Brokers 4 International Chamber of Commerce 3 National Bureau of Economic Research 3 Centralvereinigung Deutscher Wirtschaftsverbände für Handelsvermittlung und Vertrieb 2 Deutschland 2 Deutschland / Statistisches Bundesamt 2 Deutschland <Bundesrepublik> 2 Deutschland <Bundesrepublik> / Statistisches Bundesamt 2 Federation of Swedish Commercial Agents 2 Handelskammer Deutschland-Schweiz 2 ifo Institut für Wirtschaftsforschung 2 AMEC <7, 2005, Utrecht> 1 Abteilung Betriebswirtschaft im Verband Deutscher Maschinen- und Anlagenbau e. V. 1 Albert-Ludwigs-Universität Freiburg 1 Bayern / Bayerisches Landesamt für Statistik und Datenverarbeitung 1 Bundesagentur für Außenwirtschaft 1 Bundesanzeiger Verlag 1 Bundesfinanzhofs 1 Bundesstelle für Aussenhandelsinformation <Köln> / Kommerzieller und Legislativer Dienst 1 Bundesverband der Deutschen Volksbanken und Raiffeisenbanken 1 Camera di Commercio Italo-Germanica 1 Christian-Albrechts-Universität zu Kiel / Institut für Volkswirtschaftslehre 1 Contactgroep Opvoering Productiviteit = C. O. P. gehoude enquête 1 Cuerpo de agentes comerciales 1 Danmark / Arbejdsgruppen om Handelsagenter 1 Danmarks Aktive Handelsrejsende 1 Dansk Arbejdsgiverforening 1 Deutsch-Algerische Industrie- und Handelskammer 1 Dänemark / Justitsministeriet 1 EEC 1 Europäische Kommission 1 Europäische Union / Harmonisierungsamt für den Binnenmarkt (Marken, Muster und Modelle) 1 Federation of Nordic Commercial Agents 1 Forschungsstelle für den Handel Berlin 1 Forschungsverband für den Handelsvertreter- und Handelsmaklerberuf 1 Fraunhofer-Institut für Arbeitswirtschaft und Organisation 1 Handelsrepresentantenes Forening 1
more ... less ...
Published in...
All
Betriebs-Berater : BB 36 Mitteilungen des Instituts für Handelsforschung an der Universität zu Köln 21 Bfai-Rechtsinformation / Bundesstelle für Außenhandelsinformation : Berichte und Dokumente zum ausländischen Wirtschafts- und Steuerrecht 13 Manuskripte aus den Instituten für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel 12 Der Handelsvertreter in den Ländern der EWG und der EFTA 11 Recht der internationalen Wirtschaft : RIW ; Betriebs-Berater international 11 Wirtschaftsdienst : Zeitschrift für Wirtschaftspolitik 11 Der Betrieb 9 Verkaufsleiter-Serie 9 Ausländisches Wirtschafts- und Steuerrecht / A : AWSt 8 Der Betriebs-Berater : Zehntagedienst für Wirtschafts-, Steuer-, Arbeits- u. Sozialrecht 8 Europäische Hochschulschriften / 5 7 Schriften zum Marketing 7 Operations research 6 European journal of operational research : EJOR 5 Arbeitspapiere für Handelsvermittlung und Vertrieb 4 BfA-Rechtsinformation / Bundesstelle für Außenhandelsinformation : Berichte und Dokumente zum ausländischen Wirtschafts- und Steuerrecht 4 Bücher des Betriebs-Beraters 4 Die Information über Steuer und Wirtschaft 4 Wirtschaft und Recht in Osteuropa : WiRO ; Zeitschrift zur Rechts- und Wirtschaftsentwicklung in den Staaten Mittel- und Osteuropas 4 Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc. 4 Zeitschrift für Unternehmensgeschichte 4 Zeitschrift für das gesamte Handelsrecht und Wirtschaftsrecht : ZHR 4 Außenwirtschafts-Berater : AWB 3 Berichte aus der Betriebswirtschaft 3 Ifo-Schnelldienst 3 Ifo-Studien zu Handels- und Dienstleistungsfragen 3 Journal of business economics : JBE 3 Journal of international business studies : JIBS ; an official journal of the Academy of International Business 3 NBER working paper series 3 Operations research letters 3 Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF 3 Schriften des Betriebs-Berater 3 Sitzungsdokumente / Europäisches Parlament. Europäische Gemeinschaften 3 SpringerLink / Bücher 3 Statens offentliga utredningar : SOU 3 Wirtschaft und Statistik : WISTA 3 A survey of commercial agency : [consists of reports initially presented at a conference held in Waidring, Austria in 1984] 2 Angewandtes Marketing 2 Arbeitspapiere / FOWI ; Verein zur Förderung des Forschungsinstitutes für Mittel- und Osteuropäisches Wirtschaftsrecht 2
more ... less ...
Source
All
ECONIS (ZBW) 724 USB Cologne (EcoSocSci) 62 EconStor 1
Showing 1 - 50 of 787
Cover Image
L' ultimo miglio del marketing : rapporto sulle imprese di marketing operativo in Italia, Ottobre 2023
Ferraresi, Pier Marco (ed.); Stanchi, Alessandro (ed.) - 2023
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014461432
Saved in:
Cover Image
Pharmacy Benefit Managers and Vertical Relationships in Drug Supply : State of Current Research
Brot-Goldberg, Zarek C.; Che, Catherine; Handel, Benjamin R. - National Bureau of Economic Research - 2022
Despite their importance to the supply of prescription drugs, there has been limited research on pharmacy benefit managers (PBMs) and their vertical relationships to insurers and drug manufacturers. This paper provides an overview of the current state of research on this topic, motivates why...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013191054
Saved in:
Cover Image
Chancen und Risiken einer Multi-Channel-Vermarktung in zwei und dreistufigen Vertriebskanälen
Friedrich, Marcel-André - 2021
Die Digitalisierung von Vertriebskanälen hat zu einer Verschärfung des Wettbewerbs auch im B2B Sektor beigetragen. Anbieter technischer Anlagen setzen teilweise bis heute auf eine traditionelle Vertriebsarchitektur durch Werks- und Handelsvertreter. Mehrkanalvertriebs-Systeme die...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012629018
Saved in:
Cover Image
The Value of Information in International Trade : Gains to Outsourcing Through Hong Kong
Feenstra, Robert C.; Hanson, Gordon H.; Lin, Songhua - 2021
In this paper, we estimate the benefits to countries that purchase goods from China of having access to intermediary services provided by Hong Kong. Traders in Hong Kong supply information on markets and producers in China, which provides welfare gains to foreign firms using these services....
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013221844
Saved in:
Cover Image
Chancen und Risiken einer Multi‐Channel‐Vermarktung in zwei und dreistufigen Vertriebskanälen
Friedrich, Marcel‐André - 2021
Die Digitalisierung von Vertriebskanälen hat zu einer Verschärfung des Wettbewerbs auch im B2B Sektor beigetragen. Anbieter technischer Anlagen setzen teilweise bis heute auf eine traditionelle Vertriebsarchitektur durch Werks- und Handelsvertreter. Mehrkanalvertriebs-Systeme die...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012628883
Saved in:
Cover Image
Exclusive Dealing and Common Agency in International Markets
Raff, Horst; Schmitt, Nicolas - 2021
This paper investigates the contractual choice between exclusive dealing and common agency in a simple international oligopoly model where products are sold through intermediaries. We find that when trade barriers are high domestic firms tend to adopt exclusive dealing contracts, whereas trade...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013319311
Saved in:
Cover Image
Der Versicherungsvermittler als Unternehmer : Betriebswirtschaftliche Herausforderungen für Makler und Ausschließlichkeitsvertrieb
Beenken, Matthias - 2023 - 6. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014340307
Saved in:
Cover Image
Intermediation and steering : competition in prices and commissions
Teh, Tat-How; Wright, Julian - In: American economic journal 14 (2022) 2, pp. 281-321
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013202094
Saved in:
Cover Image
Wettbewerbsverbote im Handelsrecht : eine systematisierende Erörterung unter besonderer Berücksichtigung der gesetzlichen Wettbewerbsverbote gewerblicher Absatzmittler
Jakob, Gabriel - 2021
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012618034
Saved in:
Cover Image
Data-driven decision making across disciplines
Moozhipurath, Rahul Kalippurayil - 2021
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012618867
Saved in:
Cover Image
Tax Evasion Through Trade Intermediation : Evidence from Chinese Exporters
Liu, Xuepeng - 2017
Many production firms use intermediary trading firms to export indirectly. This paper uses Chinese export data at the transaction level to investigate the tax evasion motive through indirect trade. The paper provides strong evidence that, under China's partial export value-added tax rebate...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012971906
Saved in:
Cover Image
Ausgleichsanspruch bei Vertragsbeendigung : was Leasing-Handelsvertretern zusteht
Norden, Eberhard - In: Finanzierung, Leasing, Factoring : FLF 67 (2020) 4, pp. 175-181
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012270772
Saved in:
Cover Image
Tax Evasion through Trade Intermediation
Liu, Xuepeng; Shi, Huimin; Ferrantino, Michael Joseph - 2015
Many production firms use intermediary trading firms to export indirectly. This paper uses Chinese export data at the transaction level to investigate the tax evasion motive through indirect trade. The paper provides strong evidence that, under Chinas partial export value-added tax rebate...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012564530
Saved in:
Cover Image
Transithandel : Geld- und Warenströme im globalen Kapitalismus
Haller, Lea - 2019 - Erste Auflage, Originalausgabe
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011928880
Saved in:
Cover Image
Handbuch internationales Handelsvertreterrecht : Wettbewerbsvorteil auf ausländischen Märkten
Rödl & Partner - 2019 - 3. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011775856
Saved in:
Cover Image
The role of sales representatives in cross-cultural business-to-business relationships
Gu, Flora Fang; Wang, Jeff Jianfeng; Wang, Danny T. - In: Industrial marketing management : the international … 78 (2019), pp. 227-238
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012026183
Saved in:
Cover Image
Gatekeeping in the evolving business of independent film distribution
Smits, Roderik - 2019 - 1st edition
This book is about the business of distribution, around which the international film business revolves. Considering sales agents and distributors as primary gatekeepers, the book examines the networks in which they operate, how they operate, how their practices have evolved, and the power and...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012104267
Saved in:
Cover Image
Tax Evasion Through Trade Intermediation : Evidence from Chinese Exporters
Liu, Xuepeng - 2014
Many production firms use intermediary trading firms to export indirectly. This paper investigates the tax evasion motive through indirect trade, using Chinese export data at transaction level. We provide strong evidence that, under the partial export VAT rebate policy of China, production firms...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013047641
Saved in:
Cover Image
The Impatient Salesperson and the Delegation of Pricing Authority
Lazear, Edward P. - 2014
Sales agents are impatient relative to owners. If a good fails to sell, the owner still retains possession of that good and can enjoy its services, whereas the agent receives nothing. As a consequence, sales agents prefer a lower price than does an owner. Owners are therefore reluctant to...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012458136
Saved in:
Cover Image
The Impatient Salesperson and the Delegation of Pricing Authority
Lazear, Edward P. - 2014
Sales agents are impatient relative to owners. If a good fails to sell, the owner still retains possession of that good and can enjoy its services, whereas the agent receives nothing. As a consequence, sales agents prefer a lower price than does an owner. Owners are therefore reluctant to...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013046598
Saved in:
Cover Image
Acquisa
Freiburg, Br. : Haufe-Lexware; anfangs: Würzburg : Schimmel - 37.1989,10-2018, 02 ; damit Erscheinen eingestellt
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10000494160
Saved in:
Cover Image
VR-Branchen special
Bundesverband der Deutschen Volksbanken und Raiffeisenbanken - Wiesbaden : Dt. Genossenschafts-Verl. - 2010,Nov.-November 2018 ; damit Erscheinen eingestellt
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10008906946
Saved in:
Cover Image
Chinese middlemen in Hong Kong's colonial economy, 1830-1890
Abe, Kaori - 2018
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011669710
Saved in:
Cover Image
Acquisa : das Magazin für Marketing und Vertrieb
Würzburg : Schimmel; München : GBI-Genios Deutsche … - 1997, 7-2018, 02 ; damit Erscheinen eingestellt
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10001757118
Saved in:
Cover Image
H&V-Journal : Wirtschaftsmagazin für Handelsvermittlung und Vertrieb ; offizielles Organ der Centralvereinigung Deutscher Wirtschaftsverbände für Handelsvermittlung und Vertrieb (CDH) e.V.
Centralvereinigung Deutscher Wirtschaftsverbände für … - Wiesbaden : Gabler, Springer Fachmedien Wiesbaden; … - 41.1989 - 57.2005; [58.]2006,1; 58.2006,2-69. Jahrgang, …
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10000486994
Saved in:
Cover Image
Der Anti-Stress-Trainer für Handelsvertreter : Entspannt verkaufen
Becker, Steffen - 2017
Dieses Buch aus der Anti-Stress-Trainer-Reihe ist auf die Berufsgruppe der Handelsvertreter zugeschnitten. Ein hohes Arbeitspensum sowie Termin- und Erfolgsdruck und der Umgang mit schwierigen Kunden sind nur einige der Stressoren. Der Tätigkeitsbereich hat sich gewandelt und dennoch ist eines...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014020037
Saved in:
Cover Image
Erfolgreich als Handelsvertreter : 9 Bausteine für nachhaltige Beziehungen zu Marktpartnern und mehr Profit
Paffhausen, Andreas - 2017
Wie wählt man die richtige Vertretung aus? -- Wie bewirbt man sich um eine neue Vertretung? -- Was muss man über den Provisionssatz wissen? -- Welche Serviceleistungen müssen erbracht werden? -- Wie werden Mitarbeiter eingesetzt und geführt? -- Welche Kennzahlen sind für die...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014017525
Saved in:
Cover Image
Handelsvertreter als Kartellbeteiligte : die Zurechnung des Kartellverstoßes durch den Handelsvertreter
Fussenegger, Gerhard - In: Jahrbuch : Referate und Beiträge der FIW-Veranstaltungen (2014/2015), pp. 281-289
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10015187871
Saved in:
Cover Image
Tax evasion through trade intermediation : evidence from Chinese exporters
Liu, Xuepeng; Shi, Huimin; Ferrantino, Michael Joseph - In: International review of economics & finance : IREF 42 (2016), pp. 518-535
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011625262
Saved in:
Cover Image
Droit des agents commerciaux
Vogel, Louis; Vogel, Joseph - 2016
L'ouvrage expose, dans une perspective comparative, l'ensemble des règles européennes et françaises applicables en la matière : agence commerciale et droit de la concurrence, harmonisation européenne, critères du contrat d'agence, fin du contrat
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011583945
Saved in:
Cover Image
International trade and the successful intermediary
Papa, Davide Giovanni. - 2016
ch. 1. The intermediary : an introduction -- ch. 2. The correct trading rules -- ch. 3. PIA : the Primary Intermediary Agent -- ch. 4. Dispelling the myths : LOI, POP, ASWP and more -- ch. 5. Starting to trade -- ch. 6. The string contract -- ch. 7. Securing the goods -- ch. 8. The enquiry...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014499910
Saved in:
Cover Image
Quantitative Evaluierung von Multi-Level Marketingsystemen
Mazzoni, Thomas - 2010
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10015205717
Saved in:
Cover Image
Tax evasion through trade intermediation : evidence from Chinese exporters
Liu, Xuepeng; Shi, Huimin; Ferrantino, Michael Joseph - 2015
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010513376
Saved in:
Cover Image
Tax Evasion through Trade Intermediation : Evidence from Chinese Exporters
Liu, Xuepeng - 2015
Many production firms use intermediary trading firms to export indirectly. This paper uses Chinese export data at the transaction level to investigate the tax evasion motive through indirect trade. The paper provides strong evidence that, under China's partial export value-added tax rebate...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012246297
Saved in:
Cover Image
Fundamentals of selling : customers for life through service
Futrell, Charles M. - 2014 - Thirteenth edition
"Fundamentals of Selling, 13e trains readers on a detailed, yet broad, step-by-step selling process that is universal in nature. Numerous sales personnel in the industry today have commented on how this market-leading textbook reflects what they do on sales calls with prospects and customers....
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009765419
Saved in:
Cover Image
Information disclosure through agents : evidence from a field experiment
Allcott, Hunt; Sweeney, Richard J. - 2014
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010356800
Saved in:
Cover Image
From commercial travellers to sales representatives : the evolution of the sales profession in Britain, 1930s to 1960s
Rossfeld, Roman - In: Zeitschrift für Unternehmensgeschichte 59 (2014) 2, pp. 179-195
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010419517
Saved in:
Cover Image
Travelling salesmen as agents of modernity in France (18th to 20th centuries)
Bartolomei, Arnaud; Lemercier, Claire - In: Zeitschrift für Unternehmensgeschichte 59 (2014) 2, pp. 135-153
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010419521
Saved in:
Cover Image
The impatient salesperson and the delegation of pricing authority
Lazear, Edward P. - 2014
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010421622
Saved in:
Cover Image
Determinants of pharmaceutical sales representative access limits to physicians
Chressanthis, George A.; Sfekas, Andrew; Khedkar, Pratap; … - In: Journal of medical marketing : device, diagnostic and … 14 (2014) 4, pp. 220-243
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011348624
Saved in:
Cover Image
"Kundschaft ist kein Erbgut" : Handelsreisende im Spiegel der modernen Ratgeberliteratur, 1880 bis 1960
Rossfeld, Roman - In: Zeitschrift für Unternehmensgeschichte 59 (2014) 2, pp. 154-178
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10015116062
Saved in:
Cover Image
Handelsreisende - travelling salesmen - voyageurs de commerce : eine Einführung
Rossfeld, Roman - In: Zeitschrift für Unternehmensgeschichte 59 (2014) 2, pp. 129-134
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10015116119
Saved in:
Cover Image
A Socio-Instrumental Pragmatism View for Strengthening Sales Representatives’ Productivity in B2B Face-to-Face Sales Interaction System
Spais, George S.; Vasileiou, Konstantinos Z. - 2013
This paper examined the possibility of an extension of Lind’s and Goldkuhl’s (2005) and Goldkhul (1998) conceptualization of business transaction (in terms of Business Action Theory, B.A.T.), in order to examine the value of a socioinstrumental pragmatism view of communication actions for...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014155027
Saved in:
Cover Image
Rechtliche Grundlagen
Schulte, Karl-Werner; Kühling, Jürgen; Servatius, Wolfgang - Universität Regensburg / International Real Estate … - 2013 - 3. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10010196278
Saved in:
Cover Image
Relationship configurations in the apparel supply chain
Chen, Ivy S. N.; Fung, Patrick K. O. - In: The journal of business & industrial marketing 28 (2013) 4, pp. 303-316
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009747480
Saved in:
Cover Image
The sales lead black hole : on sales reps' follow-up of marketing leads
Sabnis, Gaurav; Chatterjee, Sharmila C.; Grewal, Rajdeep; … - In: Journal of marketing 77 (2013) 1, pp. 52-67
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009725660
Saved in:
Cover Image
The new new thing : the microconsignment model of social innovation
Smith, Brett R.; Van Kirk, Greg; Kayne, Joseph A. - 2013
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009729441
Saved in:
Cover Image
Vertriebsrecht : eine marketingorientierte Analyse im betrieblichen Anwendungszusammenhang
Zerres, Thomas; Zerres, Michael P. - 2013
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013420477
Saved in:
Cover Image
Economic effects of mobile technologies on operations of sales agents
Pichtchoulov, Grigori (contributor);  … - 2005
In the presented paper we introduce an approach to assess particular economic effects which may arise with bringing mobile technologies into the field of sales and distribution. The research problem posed here comprises quite a special case where sales operations of a company are carried by its...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10003088950
Saved in:
Cover Image
Linkage between perceived external prestige and emotional labor : mediation effect of organizational identification among pharmaceutical representatives in India
Mishra, Sushanta Kumar; Bhatnagar, Deepti; D'Cruz, Premilla - In: Journal of world business : JWB 47 (2012) 2, pp. 204-212
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10009517197
Saved in:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Next
  • Last
A service of the
zbw
  • Sitemap
  • Plain language
  • Accessibility
  • Contact us
  • Imprint
  • Privacy

Loading...