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Subject
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IT-gestütztes Marketing 722 Computer-assisted marketing 717 Beziehungsmarketing 280 Relationship marketing 277 Theorie 156 Theory 156 Deutschland 122 Germany 116 Marketinginformationssystem 97 Marketingmanagement 92 Marketing management 91 Marketing 87 Data Mining 77 Kundenmanagement 77 Data mining 74 Marktforschung 61 Konsumentenverhalten 60 Consumer behaviour 59 E-Business 59 E-business 58 Market research 55 Vertrieb 45 Lieferantenmanagement 42 Supplier relationship management 42 Physical distribution 39 Direktmarketing 38 Betriebliches Informationssystem 32 Direct marketing 32 Kundenanalyse 32 USA 31 Einzelhandel 30 United States 30 Customer analysis 29 Customer value 28 Informationsmanagement 28 Kundenwert 28 Management information system 27 Management-Informationssystem 27 Retail trade 27 Controlling 26
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Online availability
All
Undetermined 65 Free 29
Type of publication
All
Article 411 Book / Working Paper 387 Journal 7
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal 208 Aufsatz in Zeitschrift 208 Aufsatz im Buch 202 Book section 202 Hochschulschrift 109 Thesis 92 Graue Literatur 58 Non-commercial literature 58 Collection of articles of several authors 47 Sammelwerk 47 Arbeitspapier 36 Working Paper 36 Case study 33 Fallstudie 33 Aufsatzsammlung 27 Bibliografie enthalten 21 Bibliography included 21 Dissertation u.a. Prüfungsschriften 16 Guidebook 14 Ratgeber 14 Handbook 12 Handbuch 12 Lehrbuch 9 Textbook 8 Glossar enthalten 7 Glossary included 7 Konferenzschrift 5 Reprint 5 Forschungsbericht 4 Conference paper 3 Conference proceedings 3 Fallstudiensammlung 3 Konferenzbeitrag 3 Elektronischer Datenträger 2 Festschrift 2 Interview 2 Mehrbändiges Werk 2 Multi-volume publication 2 Article 1 CD-ROM, DVD 1
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Language
All
German 395 English 393 Undetermined 16 Polish 3 Czech 1 French 1 Dutch 1
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Author
All
Hippner, Hajo 19 Wilde, Klaus D. 18 Muther, Andreas 12 Link, Jörg 11 Felden, Carsten 6 Van den Poel, Dirk 6 Castillo, David 5 Diller, Hermann 5 Fisher, Marshall L. 5 Kridel, Donald J. 5 Peppers, Don 5 Rogers, Martha 5 Baker, Stephen 4 Becker, Jörg 4 Belz, Christian 4 Casillas, Jorge 4 Decker, Reinhold 4 Hanssens, Dominique M. 4 Leußer, Wolfgang 4 Merzenich, Melanie 4 Meyer, Jörn-Axel 4 Oehler, Karsten 4 Sander, Stefan 4 Schwarz, Torsten 4 Temme, Thorsten 4 Weiber, Rolf 4 Wölfel, Julia 4 Biesel, Hartmut H. 3 Blattberg, Robert C. 3 Büttgen, Marion 3 Chen, Qimei 3 Coussement, Kristof 3 Dastani, Parsis 3 Drake, Perry D. 3 Drozdenko, Ronald G. 3 Eid, Riyad 3 Fassott, Georg 3 Göb, Julika 3 Helmke, Stefan 3 Hildebrand, Volker G. 3
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Institution
All
IGI Global 3 Fraunhofer-Institut für Arbeitswirtschaft und Organisation 2 Friedrich-Schiller-Universität Jena 2 Springer Fachmedien Wiesbaden 2 AMACOM 1 American Marketing Association 1 Books on Demand GmbH <Norderstedt> 1 Deutsche Gesellschaft für Operations-Research / Arbeitsgruppe Prognoseverfahren im Marketing 1 Deutsche Verkehrswissenschaftliche Gesellschaft 1 Econometrisch Instituut <Rotterdam> 1 Edward Elgar Publishing 1 Erasmus Research Institute of Management 1 European Society for Opinion and Marketing Research 1 F.A.Z.-Institut für Management-, Markt- und Medieninformationen 1 Fachhochschule Stralsund / Fachbereich Wirtschaft 1 Karlsruher Institut für Technologie 1 Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt 1 Mediengruppe Oberfranken - Fachverlage GmbH & Co. KG 1 Otto-Friedrich-Universität Bamberg 1 Rheinische Friedrich-Wilhelms-Universität Bonn / Institut für Landwirtschaftliche Betriebslehre 1 Seminar on MMIS - Useful for the User <1987, Luxembourg> 1 Steria Mummert Consulting AG 1 Stuttgarter E-Business-Tage <2009, Stuttgart> 1 Universität Freiburg <Schweiz> / Internationales Institut für Management in Telekommunikation 1 Verlag Dr. Kovač 1 Wiley-VCH 1 Workshop über Statistik und Verkehr <10, 2000, Heilbronn> 1 marketing-Börse GmbH 1
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Harvard business review : HBR 12 Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms 12 Grundlagen des CRM : Strategie, Geschäftsprozesse und IT-Unterstützung 10 Journal of retailing and consumer services 9 SpringerLink / Bücher 9 The journal of personal selling & sales management : JPSSM 9 Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten 7 Springer eBook Collection / Business and Economics 7 Der gläserne Konsument : Potentiale und Probleme beim Management von Kundendaten 6 Gabler Edition Wissenschaft 6 Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series 5 Working paper series / Universiteit Gent, Faculteit Economie en Bedrijfskunde 5 Controlling & Management review / Sonderheft : ZfCM : Zeitschrift für Controlling & Management 4 Direct store delivery : concepts, applications and instruments 4 ERIM report series research in management 4 Journal of the Academy of Marketing Science 4 Mit 60 Tabellen 4 Premier reference source 4 Schriftenreihe innovative betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis 4 Vertriebsinformationssysteme : Standardisierung, Individualisierung, Hybridisierung und Internetisierung 4 Arbeitspapier / Universität Erlangen-Nürnberg, Betriebswirtschaftliches Institut, Lehrstuhl für Marketing 3 Berichte aus der Betriebswirtschaft 3 Berichte aus der Wirtschaftsinformatik 3 Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung 3 Data mining for design and marketing 3 Diskussionsarbeit 3 Diskussionsbeiträge der Fakultät Wirtschaftswissenschaft der Universität Duisburg-Essen, Campus Duisburg 3 Electronic commerce : Herausforderungen, Anwendungen, Perspektiven 3 European journal of marketing : EJM 3 Fundamentals of marketing research ; Vol. 1 3 HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik 3 Interactive and multi-channel marketing 3 International journal of business innovation and research 3 International journal of electronic commerce : IJEC 3 Journal of direct, data and digital marketing practice : the international journal of the Institute of Direct Marketing 3 Journal of marketing analytics : JMA 3 Journal of service research : JSR 3 Schriftenreihe Unternehmensführung und Marketing 3 Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen 3 Wettbewerbsorientierter Vertrieb in der Energiewirtschaft : Kundenverlustprävention, neue Geschäftsfelder und Produkte, optimierte Vertriebsprozesse 3
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ECONIS (ZBW) 750 USB Cologne (EcoSocSci) 52 OLC EcoSci 2 EconStor 1
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Algorithmic harm in consumer markets
Bar-Gill, Oren; Sunstein, Cass R.; Talgam-Cohen, Inbal - 2023 - Draft 1/10/23
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CURIE : towards an ontology and enterprise architecture of a CRM conceptual model
Fernández-Cejas, Miguel; Pérez-González, Carlos J.; … - In: Business & information systems engineering 64 (2022) 5, pp. 615-643
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Experiential retailing leveraged by data analytics
Dastidar, Urshita Ghosh; Ambekar, Suhas Suresh; … - In: International journal of business intelligence research … 12 (2021) 1, pp. 98-113
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Künstliche Intelligenz im werteorientierten Marketing : Konzeptualisierung des "Value in Context" und eine Bewertung KI-gestützter Marketingaktivitäten
Weber, Kristina - 2020
Künstliche Intelligenz (KI) ist ein Trendthema der heutigen Zeit und zeigt auch im Marketing großes Einsatzpotenzial. Die Digitalisierung trägt zu einem zunehmend komplexen Markenumfeld bei, in welchem der Konsument stärkste Triebkraft des Wettbewerbs ist. Der Ansatz des werteorientierten...
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Data mining applications in SMEs : an Italian perspective
Topalović, Amir; Azzini, Antonia - In: Business systems research : a system view accross … 11 (2020) 3, pp. 127-146
Background From the last decade, data mining techniques, employed in particular in customer relationship management, have assumed a key role in the profitability and operations of companies. To support small and medium companies (SMEs), several innovative and continuously improving tools have...
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Customer relationship management and IT
Dintsis, Danil (ed.) - 2020
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Essays on organizing for marketing success
Paul, Marian Emre - 2022
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"I can get no e-satisfaction" : what analytics say? : evidence using satisfaction data from e-commerce
Griva, Anastasia - In: Journal of retailing and consumer services 66 (2022), pp. 1-12
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Managing customer experience and relationships : a strategic framework
Peppers, Don; Rogers, Martha - 2022 - Fourth edition
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Co-creating transformative value in marketing analytics
Petrescu, Maria; Krishen, Anjala S. - In: Journal of marketing analytics : JMA 10 (2022) 1, pp. 1-2
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Learning about the customer for improving customer retention proposal of an analytical framework
Simões, Dora; Nogueira, Joana - In: Journal of marketing analytics : JMA 10 (2022) 1, pp. 50-63
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Managing change related to consumer privacy laws : targeting and personal data use in a more regulated environment
Mueller, Sophia; Taylor, Charles Raymond; Mueller, Barbara - In: Media and change management : creating a path for new …, (pp. 267-288). 2022
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Marketing in a digital world
Klein, Kristina; Eisenbeiß, Maik; Dulle, Maik; … - In: Diginomics Research Perspectives : The Role of …, (pp. 13-33). 2022
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Measuring customer lifetime value in a semi-contractual transaction setting with artificially truncated duration
Qi, Jiayin; Zhou, Yong-pin; Li, Jia - In: Journal of relationship marketing : innovations and … 21 (2022) 2, pp. 103-123
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013336321
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The Use of Data-Driven Technologies for Customer-Centric Marketing
Camilleri, Mark Anthony - 2019
The latest technologies are shifting how businesses capture, analyse and distribute data from the individual users' online activity. Therefore, this contribution critically reviews the latest developments on big data analytics and programmatic advertising. Moreover, it sheds light on the use of...
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Importance of applying big data concept in marketing decision making
Stupar, Savo; Kurtović, Emir; Ćar, Mirha Bičo - In: Handbook of research on applied AI for international …, (pp. 49-74). 2021
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Application and integration of omnichannel decisions to customer relationship management
Karacali, Ozan; Salman, Gulberk Gultekin - In: Managing customer experiences in an omnichannel world : …, (pp. 153-176). 2021
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Giant fight : customer churn prediction in traditional broadcast industry
Li, Yixin; Hou, Bingzhang; Wu, Yue; Zhao, Donglai; Xie, … - In: Journal of business research : JBR 131 (2021), pp. 630-639
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012545031
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Big data and data analytics in e-commerce
Berntzen, Lasse; Krumova, Milena; Eixelsberger, Wolfgang; … - In: Proceedings of the IWEMB 2019 : Third International …, (pp. 23-47). 2020
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012521536
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The role of customer online review in the buying decision process of a digital tourism product : a conceptual framework
Permatasari, A.; Mapuasari, S. A.; Yuliana, E.; Ahmad, N. F. - In: Digital economy for customer benefit and business …, (pp. 20-25). 2020
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012227462
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Brave new world? : on AI and the management of customer relationships
Libai, Barak; Bart, Yakov; Gensler, Sonja; Hofacker, … - In: Journal of interactive marketing : a quarterly … 51 (2020), pp. 44-56
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10012299809
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Potenziale künstlicher Intelligenz im Marketing
Baumüller, Nicole; Stemmer, Paul - In: Facetten der Digitalisierung : Chancen und …, (pp. 73-86). 2020
Die Digitalisierung und das damit verbundene exponentielle Wachstum von Daten bietet Unternehmen im Marketing große Chancen, stellt diese aber zugleich vor ebenso große Herausforderungen. Wer in der Lage ist, die heute und in Zukunft zur Verfügung stehenden Informationen über Kunden und...
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Revisiting customer analytics capability for data-driven retailing
Hossain, Md Afnan; Akter, Shahriar; Yanamandram, Venkata - In: Journal of retailing and consumer services 56 (2020), pp. 1-13
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The role of youth in managing village-owned enterprises (BUMDES) through digital marketing
Albab, B.; Munandar, A. I. - In: Managing learning organization in industry 4.0 : …, (pp. 279-282). 2020
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Intelligent assistance systems for marketing decisions
Dogaru, Mirela; Stoica, Dumitru Alexandru; Vânceanu, … - In: Improving business performance through innovation in …, (pp. 70-82). 2020
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Exploring the power of electronic word-of-mouth in the services industry
Loureiro, Sandra Maria Correia (ed.);  … - 2020
"This book examines the importance and the effective utilization of eWOM content for the positioning of products and services that illustrate the value of user generated content for influencing customer decision making in diverse business sectors"--
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From data to action : how marketers can leverage AI
Campbell, Colin L.; Sands, Sean; Ferraro, Carla; Tsao, … - In: Business horizons 63 (2020) 2, pp. 227-243
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Fostering B2B sales with customer big data analytics
Hallikainen, Heli; Savimäki, Emma; Laukkanen, Tommi - In: Industrial marketing management : the international … 86 (2020), pp. 90-98
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Data-driven public relations research : 21st century practices and applications
Eggensperger, Jim; Redcross, Natalie - 2019
Perspective on public relations research -- Truth and the researcher's attitude -- Starting to apply statistics -- Quantitative analysis : part 1 -- Guest author chapter: Defining the problem -- Quantitative analysis : Part 2 -- Qualitative/categorical analysis -- Part 1 --...
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Examining business value of customer relationship management systems : IT usage and two-stage model perspectives
Li, Yangfan; Huang, Jinghua; Song, Tingting - In: Information & management : the internat. journal of … 56 (2019) 3, pp. 392-402
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The impact of CRM components system on customer retention in the telecom industry : a case of Y-Telecom in Yemen
Alhakimi, Wail; Ghaleb, Abdulsalam - In: Middle East journal of management : MEJM 6 (2019) 4, pp. 378-409
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A capability view on organizational information processing : theoretical considerations and empirical investigations
Wölfl, Steffen - 2019
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Data-Driven Marketing und der Erfolgsfaktor Mensch : Schlüsselfaktoren und Kernkompetenzen für das Marketing der Zukunft
Klaus, Lutz - 2019
Daten, Daten, Daten - und was ist mit Menschen? Bei der Digitalisierung von Prozessen und Geschäftsmodellen werden datengetriebene Ansätze und Technologien immer bedeutender. Doch der entscheidende Faktor für den Geschäftserfolg ist der Mensch, der die Daten nutzt und Prozesse mit Leben...
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Data-Driven Marketing und der Erfolgsfaktor Mensch : Schlüsselfaktoren und Kernkompetenzen für das Marketing der Zukunft
Klaus, Lutz - 2019
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Aspektorientierte Datenhaltung in Produktkonfiguratoren : Anforderungen, Konzepte und Realisierung
Liebisch, Matthias - 2014
Seit Mitte des 20. Jahrhunderts äußert sich der weltweite soziokulturelle Prozess der Individualisierung auch im geänderten Konsumverhalten. Dabei sehen sich Unternehmen zunehmend mit dem Wunsch nach kundenindividuellen Produkten zum Preis eines äquivalenten Massenprodukts konfrontiert....
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Event-Resource-Management mit digitalen Tools : schnell – skalierbar – messbar: Wie die Digitalisierung die Live-Kommunikation verändert
Coppeneur-Gülz, Christian; Rehm, Sven-Volker - 2018
Dieses Buch erklärt, wie die vielfältigen Möglichkeiten der Digitalisierung die Live-Kommunikation sowie das Management von Events noch besser machen. Es stellt dar, wie man die Stärken der Live-Kommunikation unterstreicht, die Schwächen abmildert, die Chancen intensiver nutzt und Risiken...
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Handbook of marketing analytics : methods and applications in marketing management, public policy, and litigation support
Mizik, Natalie (ed.); Hanssens, Dominique M. (ed.) - 2018
The Handbook of Marketing Analytics showcases analytical marketing methods and their high-impact real-life applications in marketing management, public policy, and litigation support. Fourteen chapters present an overview of specific marketing analytic methods in technical detail, while 22 case...
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Infonomics : how to monetize, manage, and measure information as an asset for competitive advantage
Laney, Douglas B. - 2018 - First edition
Why monetize information -- Top ways to monetize information -- Methods for monetizing information -- Analytics: the engine of information monetization -- Information management maturity and principles -- Information supply chains and ecosystems -- Leveraging asset management standards and...
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Vertrieb und Marketing in der digitalen Welt : so schaffen Unternehmen die Business Transformation in der Praxis
Biesel, Hartmut H.; Hame, Hartmut - 2018
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Enhancing revenue management systems performance with CRM systems data
Chawan, Vinaysingh - In: International journal of business information systems : … 27 (2018) 4, pp. 493-511
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Ads that don't overstep : how to make sure you don't take personalization too far
John, Leslie K.; Kim, Tami; Barasz, Kate - In: Harvard business review : HBR 96 (2018) 1, pp. 62-69
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Event-Resource-Management mit digitalen Tools : schnell - skalierbar - messbar: Wie die Digitalisierung die Live-Kommunikation verändert
Coppeneur-Gülz, Christian; Rehm, Sven-Volker - 2018
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The marketing analytics orientation (MAO) of firms : identifying factors that create highly analytical marketing practices
Branda, Anthony F.; Lala, Vishal; Gopalakrishna, Pradeep - In: Journal of marketing analytics : JMA 6 (2018) 3, pp. 84-94
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10011951071
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Consumer informational privacy : current knowledge and research directions
Beke, Frank T.; Eggers, Felix; Verhoef, Peter C. - 2018
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Handbook of marketing analytics
Mizik, Natalie; Hanssens, Dominique M. - 2018
The Handbook of Marketing Analytics showcases analytical marketing methods and their high-impact real-life applications in marketing management, public policy, and litigation support. Fourteen chapters present an overview of specific marketing analytic methods in technical detail, while 22 case...
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Vertrieb und Marketing in der digitalen Welt : So schaffen Unternehmen die Business Transformation in der Praxis
Biesel, Hartmut H.; Hame, Hartmut - 2018
Die Digitalisierung der Wirtschaft -- Big Data: Dynamo oder Dynamit? -- Vertrieb und Marketing 4.0 -- Die Vernetzung von Online und Offline -- Strategische Vertriebsziele -- Organisatorische Grundlagen -- Führung von Vertrieb und Marketing 4.0 -- Digitale Werkzeuge und interne Steuerung --...
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Model-supported business-to-business prospect prediction based on an iterative customer acquisition framework
D'Haen, Jeroen; Van den Poel, Dirk - 2013
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Managing customer experience and relationships : a strategic framework
Peppers, Don; Rogers, Martha - 2017 - Third edition.
Intro -- Managing Customer Experience and Relationships: A Strategic Framework -- Contents -- Foreword: The View from Here -- Preface -- Acknowledgments -- About the Authors -- Part I Principles of Managing Customer Experience and Relationships -- Chapter 1 Evolution of Relationships with...
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Sales 4.0 : Strategien und Konzepte für die Zukunft im Vertrieb
Katzengruber, Werner; Pförtner, Andreas - 2017 - 1. Auflage
Intro -- Titelseite -- Impressum -- Inhaltsverzeichnis -- Vorwort: Ein kurzer Blick in die Gegenwart der Zukunft -- Einleitung -- 1 Wie sich Vertrieb durch die Digitalisierung verändert -- Einleitung -- Alles wird 4.0 - die Konsequenzen für den Vertrieb -- Erlebniswirtschaft statt Verkauf --...
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Globalization, innovation, and marketing philosophy : a critical assessment of role of technology in defining new dimensions
Mohanty, Sandeep Kumar - In: Business analytics and cyber security management in …, (pp. 48-63). 2017
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