EconBiz - Find Economic Literature
    • Logout
    • Change account settings
  • A-Z
  • Beta
  • About EconBiz
  • News
  • Thesaurus (STW)
  • Academic Skills
  • Help
  •  My account 
    • Logout
    • Change account settings
  • Login
EconBiz - Find Economic Literature
Publications Events
Search options
Advanced Search history
My EconBiz
Favorites Loans Reservations Fines
    You are here:
  • Home
  • Search: subject_exact:"Kunden"
Narrow search

Narrow search

Year of publication
Subject
All
Kunden 522 Customers 506 Kunde 496 Beziehungsmarketing 189 Relationship marketing 188 Deutschland 171 Germany 145 Theorie 138 Theory 135 Bank 107 Marketing 96 Unternehmen 91 Konsumentenverhalten 85 Consumer behaviour 84 Kundenorientierung 56 Kundenmanagement 52 Dienstleistung 48 Integration 47 Lieferantenmanagement 42 Supplier relationship management 42 Innovation 41 Beziehungsmanagement 40 Beschwerde 37 Innovationsmanagement 35 Kundenzufriedenheit 35 Vertrauen 35 Customer satisfaction 34 Servicepolitik 33 USA 33 Kundenbindung 32 United States 32 Kommunikation 31 Produktentwicklung 31 Innovation management 29 Kundenintegration 29 Customer integration 28 Kaufentscheidung 27 Lieferant 26 Dienstleistungssektor 25 Economics 25
more ... less ...
Online availability
All
Undetermined 190 Free 68 CC license 3
Type of publication
All
Book / Working Paper 733 Article 257 Journal 6
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift 246 Thesis 164 Article in journal 139 Aufsatz in Zeitschrift 139 Aufsatz im Buch 115 Book section 115 Graue Literatur 74 Non-commercial literature 74 Dissertation u.a. Prüfungsschriften 63 Working Paper 54 Arbeitspapier 48 Bibliografie enthalten 24 Bibliography included 24 Case study 23 Collection of articles of several authors 23 Fallstudie 23 Sammelwerk 23 Aufsatzsammlung 20 Ratgeber 18 Guidebook 17 Conference paper 6 Konferenzbeitrag 6 Konferenzschrift 5 Lehrbuch 5 Statistik 5 Amtsdruckschrift 4 Government document 4 Statistics 4 Textbook 4 Umfrage 4 Handbook 2 Handbuch 2 Article 1 Beispielsammlung 1 Bibliografie 1 Bibliographie 1 Collection of articles written by one author 1 Conference proceedings 1 Einführung 1 Elektronischer Datenträger 1
more ... less ...
Language
All
German 605 English 344 Undetermined 45 French 2 Russian 2 Portuguese 1 Swedish 1
more ... less ...
Author
All
Stauss, Bernd 12 Strausz, Roland 9 Seidel, Wolfgang 8 Stahl, Konrad 8 Schneider, Udo 6 Bittner, Gerhard 5 Krämer, Marius-Florentin 5 Müller-Martini, Markus 5 Reichwald, Ralf 5 Schmidt, Klaus M. 5 Schwarz, Elke 5 Spann, Martin 5 Stich, Lucas 5 Bartl, Michael 4 Becker, Ralf 4 Bruhn, Manfred 4 Büttgen, Marion 4 Herstatt, Cornelius 4 Jovanovic, Boyan 4 Kettl-Römer, Barbara 4 Kluckert, Manuel 4 Kraigher-Krainer, Jörg 4 Manaresi, Francesco 4 Muthers, Helmut 4 Obermüller, Manfred 4 Prat, Julien 4 Rath, Verena 4 Tomczak, Torsten 4 Wittko, Ole 4 Badry, Dina 3 Becker, Grit S. 3 Berlemann, Michael 3 Boppel, Michael 3 Brewer, Elijah 3 Böhm, Stephan 3 Chen, Yuxin 3 Corsten, Hans 3 Dauner, Jörg 3 Everling, Oliver 3 Fort, Margherita 3
more ... less ...
Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden 22 National Bureau of Economic Research 4 USA / Bureau of the Census 4 Verlag Dr. Kovač 4 Books on Demand GmbH <Norderstedt> 3 Nomos Verlagsgesellschaft 3 Haufe-Lexware GmbH & Co. KG 2 National Consumer Council 2 Rostocker Bankentag <8, 2002, Rostock> 2 UVK Verlagsgesellschaft mbH 2 Afurika Chiiki Kenkyū Sentā <Kyōto> 1 Axel Springer AG / Marketing Anzeigen 1 Brandenburgische Technische Universität Cottbus-Senftenberg 1 BusinessVillage GmbH 1 Center for Service Excellence 1 DATEV eG 1 Deutscher Sparkassen Verlag GmbH 1 Deutschland / Bundeswehr / Universität Hamburg 1 Düsseldorf / Amt für Informationstechnik und Organisationsentwicklung 1 Edward Elgar Publishing 1 Eric Cuvillier <Firma> 1 Erich Schmidt Verlag 1 Ernst-Moritz-Arndt-Universität Greifswald / Rechts- und Staatswissenschaftliche Fakultät 1 Eugen-Gutmann-Gesellschaft / Geschäftsstelle <Frankfurt, Main> 1 Europa-Universität Viadrina Frankfurt (Oder) 1 Fachhochschule Salzburg / Studiengang Betriebswirtschaft 1 Federal Reserve Bank of Chicago 1 Forschungsinstitut für Rationalisierung e.V. an der RWTH Aachen 1 Frankfurter Allgemeine Buch 1 Franz Steiner Verlag 1 Freie Universität Berlin / Institut für Bank- und Finanzwirtschaft 1 Friedrich-Ebert-Stiftung / Abteilung Wirtschafts- und Sozialpolitik 1 Friedrich-Schiller-Universität Jena 1 Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg 1 Gemeinwohl-Ökonomie Baden-Württemberg e.V. 1 Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover 1 Govi-Verlag (Pharmazeutischer Verlag) GmbH 1 Helmut-Schmidt-Universität/Universität der Bundeswehr Hamburg 1 Institut für Bankrecht und Bankwirtschaft 1 International Association for the Study of Insurance Economics 1
more ... less ...
Published in...
All
SpringerLink / Bücher 60 Europäische Hochschulschriften / 5 19 Gabler Edition Wissenschaft 13 Research 12 Springer eBook Collection 9 Springer eBook Collection / Business and Economics 7 Betriebswirtschaftslehre für Technologie und Innovation 6 Gabler Research 6 Schriften zum europäischen Management 6 Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing 6 Wirtschaftswissenschaftliche Diskussionspapiere 6 Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung 5 Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung - Kundenzufriedenheit - Kundenbindung 5 The journal of the American Taxation Association : a publ. of the Tax Section of the American Accounting Association 5 Arbeitspapier / Universität Erlangen-Nürnberg, Betriebswirtschaftliches Institut, Lehrstuhl für Marketing 4 Bank- und finanzwirtschaftliche Forschungen 4 BestMasters 4 DUV / Wirtschaftswissenschaft 4 Handbuch Credit Management : [Kreditversicherungen, Risikomanagement, Bonitätsprüfungen] 4 NBER working paper series 4 Neue betriebswirtschaftliche Forschung : Nbf 4 Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapier 4 Springer Gabler Research 4 Springer eBooks / Business and Economics 4 The Rand journal of economics 4 Achieving excellence in retail banking 3 Basler Schriften zum Marketing 3 Business-to-Business-Marketing 3 Discussion paper / Centre for Economic Policy Research 3 Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnen 3 European journal of operational research : EJOR 3 Führung von Vertriebsorganisationen : Strategie - Koordination - Umsetzung 3 Gabler Edition Wissenschaft / Business-to-Business-Marketing 3 Gabler Edition Wissenschaft / Markt- und Unternehmensentwicklung 3 Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten 3 Innovatives Markenmanagement 3 Journal of advertising 3 Kundenmanagement 3 Marktplätze im Umbruch : digitale Strategien für Services im Mobilen Internet 3 Opsearch : journal of the Operational Research Society of India 3
more ... less ...
Source
All
ECONIS (ZBW) 799 USB Cologne (EcoSocSci) 189 EconStor 7 RePEc 1
Showing 1 - 50 of 996
Cover Image
Strompreise für Industrie und Gewerbekunden in Europa
Köppl-Turyna, Monika - 2024
Die Policy Note analysiert und vergleicht Elektrizitätspreise für gewerbliche und industrielle Kunden in Europa seit 2007. Historisch betrachtet zählten die Nettopreise für gewerbliche und industrielle Kunden in Österreich zu den niedrigeren in Europa. Jedoch änderte sich diese Situation...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014536075
Saved in:
Cover Image
The impact of perceived customer discrimination on negative word-of-mouth : the mediating role of customer embarrassment
Ahmed, Farhan; Liang, Dapeng; Abdullah, Muhammad Ibrahim; … - In: Future Business Journal 8 (2022), pp. 1-11
Disadvantaged or minority customers are always vulnerable to discriminatory treatment by service employees. Discrimination against minority customers has become a frequent headline in the news. The main objective of this research is to construct a model that explains the relationship between...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013410800
Saved in:
Cover Image
Invisible Primes : Fintech Lending with Alternative Data
Di Maggio, Marco; Ratnadiwakara, Dimuthu; Carmichael, Don - National Bureau of Economic Research - 2022
We exploit anonymized administrative data provided by a major fintech platform to investigate whether using alternative data to assess borrowers' creditworthiness results in broader credit access. Comparing actual outcomes of the fintech platform's model to counterfactual outcomes based on a...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013172139
Saved in:
Cover Image
Customer incivility, work engagement and service-oriented citizenship behaviours : does servant leadership make a difference?
Mostafa, Ahmed Mohammed Sayed - In: Human performance 35 (2022) 1, pp. 31-47
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012804319
Saved in:
Cover Image
Investing in Customer Capital
He, Bianca; Mostrom, Lauren I.; Sufi, Amir - National Bureau of Economic Research - 2024
Firms invest heavily in customer capital, and such investment is a main source of intangible capital value. This study measures investment in customer capital using sales and marketing expense from income statements, information on salaries paid to workers in sales and marketing, and text from...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10015145122
Saved in:
Cover Image
Financial Sophistication and Bank Market Power
Fleckenstein, Matthias; Longstaff, Francis A. - National Bureau of Economic Research - 2024
We study the relation between bank funding costs and the financial sophistication of bank customers. In doing this, we make use of a natural experiment that allows us to identify banks that--either intentionally or unintentionally--price time deposits in a way that can result in...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10015094891
Saved in:
Cover Image
The art of compassionate business : main principles for the human-oriented enterprise
Cignacco, Bruno R. - 2024 - Second edition
1.Importance of a Meaningful Mission 2.Relentless Passion 3. Prosperity Mindset 4. Additional Aspects of a Prosperity Mindset5. Love and Business Activities 6. Stakeholders and Love 7. Loving Ways to Relate to Stakeholders 8. Natural Conversations with Stakeholders 9. The Use of Positive...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014515334
Saved in:
Cover Image
Pulling together : does supplier digital transformation affect customer risk-taking capability?
Liu, Qinghan; Ren, Zongqiang; Liu, Qiuzi - In: Managerial and decision economics : MDE ; the … 45 (2024) 3, pp. 1659-1676
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014536824
Saved in:
Cover Image
Toward a common customer identity framework for managing participatory marketing communication campaigns
Nariswari, Angeline; Chen, Qimei; Alden, Dana L. - In: Journal of advertising 53 (2024) 3, pp. 357-376
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014575286
Saved in:
Cover Image
Platform Governance
Teh, Tat-How - 2021
Platforms that intermediate trades, such as Amazon, Airbnb, and eBay play a regulatory role in deciding how to govern the marketplaces they create. We propose a framework to analyze a platform's non-price governance designs and its incentive to act in a welfare-enhancing manner. We show that the...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013221410
Saved in:
Cover Image
Who Should Pay for Certification?
Stahl, Konrad; Strausz, Roland - 2021
Who does, and who should initiate costly certification by a third party under asymmetric quality information, the buyer or the seller? Our answer - the seller - follows from a nontrivial analysis revealing a clear intuition. Buyer-induced certification acts as an inspection device,...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013316064
Saved in:
Cover Image
Branding co-creation with consumer-generated advertising : effect on creators and observers
Shulga, Lenna V.; Busser, James A.; Bai, Billy; Kim, Hyelin - In: Journal of advertising 52 (2023) 1, pp. 5-23
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014233714
Saved in:
Cover Image
How restaurant protective ad messaging can increase patronage intentions during the COVID-19 pandemic : conditional serial mediation and COVID-19 consumer concern
Rybak, Garrett; Johnson, Alicia M.; Burton, Scot - In: Journal of advertising 52 (2023) 1, pp. 145-156
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014233780
Saved in:
Cover Image
100 Fragen zur rückgedeckten Unterstützungskasse : Mit Mustersatzung und Auszügen aus Gesetzen, Richtlinien, Durchführungsverordnungen im Anhang
Naumann, Hans Peter - 2023 - 3. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014340305
Saved in:
Cover Image
Einblicke in das Alltagshandeln schreibender Kaufleute
Reinke, Hartmut - In: Werbung und PR im digitalen Zeitalter : Grenzen, …, (pp. 91-121). 2023
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014435259
Saved in:
Cover Image
SEO through the e-costumer journey
Fernández López, Ana - In: Big data marketing strategies for superior customer …, (pp. 165-193). 2023
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014365897
Saved in:
Cover Image
Gewinnberatung statt Steuerberatung : die neue Rolle von Finanzfachleuten
Hogema, Femke - 2023
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012695976
Saved in:
Cover Image
Verwahrentgelt und Negativzinsen in der Bankpraxis
Langner, Olaf; Blank, Alexander; Brocker, Till; Ismer, … - 2023
Zum Werk Das Werk bietet eine systematische und praxisbezogene Darstellung der zivilrechtlichen, steuerrechtlichen und europarechtlichen Fragestellungen rund um die Themen Verwahrentgelt und Negativzinsen im Verhältnis der Kreditinstitute zu ihren Kunden. In diesem Bereich sind noch viele...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013334653
Saved in:
Cover Image
Beschwerdemanagement : unzufriedene Kunden als profitable Zielgruppe
Stauss, Bernd; Seidel, Wolfgang - 2023 - 6., aktualisierte Auflage
Kundenbindung sichern und Kundenverluste minimieren. Kundenzufriedenheit ist für die meisten Unternehmen ein erstrangiges Ziel. Doch unzufriedene Kunden werden nur selten als profitable Zielgruppe wahrgenommen. Nur wenige Unternehmen ermutigen ihre Kunden, sich mit einer Beschwerde zu melden....
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013440196
Saved in:
Cover Image
Value co-creation and customer retention in services : identifying a relevant moderator and mediator
Banik, Shanta; Rabbanee, Fazlul K. - In: Journal of consumer behaviour 22 (2023) 3, pp. 646-663
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014326197
Saved in:
Cover Image
Kundenreaktion auf Out-of-Stock von Food- und Nonfood- Aktionsartikeln bei verschiedenen Betriebstypen im Lebensmitteleinzelhandel
Gimmy, Marcel; Kortum, Carsten - 2023 - 1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014307735
Saved in:
Cover Image
An essay on digital culture hybridization : a myth or reality?
Malhotra, Rohit - In: Cultural marketing and metaverse for consumer engagements, (pp. 26-37). 2023
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014287110
Saved in:
Cover Image
Driving force behind consumer brand engagement : the metaverse
Mittal, Garima; Bansal, Rohit - In: Cultural marketing and metaverse for consumer engagements, (pp. 164-181). 2023
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014287144
Saved in:
Cover Image
Three essays on finance and labor
Bias, Daniel - 2020
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012255451
Saved in:
Cover Image
Addressing obstacles to life insurance demand
Schanz, Kai-Uwe - International Association for the Study of Insurance … - 2020
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012258803
Saved in:
Cover Image
Examining the antecedents and effects of hotel corporate reputation on customers' loyalty and citizenship behavior : an integrated framework
O'Connor, Peter; Assaker, Guy - In: Journal of hospitality marketing & management 31 (2022) 5, pp. 640-661
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013327205
Saved in:
Cover Image
The behavioral economics of digital customer-firm interactions
Back, Camila - 2022 - 1st edition
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013329539
Saved in:
Cover Image
What to ask : how to learn what customers need but don't tell you
Olson, Andrea Belk - 2022
Ways We Seek to Understand -- Customers Don't Know What They Want -- Data as a Security Blanket -- The Influence of Mindsets -- Customer Centricity vs Customer Ownership -- The Impact of Company Culture -- Customer Action Learning -- Shifting Mindsets to Discover Unspoken Needs -- Monetizing...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013162560
Saved in:
Cover Image
Eine Bank für den Mittelstand : die Commerzbank in der ersten Hälfte des 20. Jahrhunderts
Zimmermann, Nicolai M. - Eugen-Gutmann-Gesellschaft / Geschäftsstelle … - 2022
Die Commerzbank versteht sich seit jeher als führende Mittelstandsbank. Im Geschäftsbericht von 1933 heißt es: „Über die ausreichende Befriedigung des Kreditbedürfnisses auch des Mittel- und Kleingewerbes durch die Großbanken im allgemeinen und unsere Bank im besonderen haben wir uns...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013362521
Saved in:
Cover Image
Providing a new perspective on understanding and measuring of customer inspiration
Stoll, Lisa - 2022
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012630765
Saved in:
Cover Image
Base of the pyramid markets in Latin America : innovation and challenges to sustainability
Rueda, Ximena (ed.); Arnold, Marlen (ed.);  … - 2022
"This book focuses on the Base of the Pyramid (BOP) in Latin America and examines the role of the markets in serving low-income populations as consumers, distributors and entrepreneurs. Deep inequalities, violence and urbanization characterize the region. Despite the reduction of poverty...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012547813
Saved in:
Cover Image
Private Banking : Kundenberatung, Finanzplanung und Anlagestrategien in der Vermögensverwaltung
Spremann, Klaus - 2022 - 3., vollständig überarbeitete Auflage
Banken, Versicherungen, Finanzmakler und alle in der Finanzberatung tätigen Personen unterstützen die Privatkundschaft bei der Geldanlage und dem Kapitalaufbau. Das Buch bietet eine aktualisierte, korrigierte und inhaltlich bewährte Einführung in die Vermögensverwaltung. Die drei Teile...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012670708
Saved in:
Cover Image
Identifikation der Einflussfaktoren auf die Nutzungsintention des neuen integrierten Mobilitätskonzeptes Mobility-as-a-Service : eine empirische Untersuchung aus der Nutzerperspektive
Jovic, Josip - 2022
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012667217
Saved in:
Cover Image
Base of the pyramid markets in Latin America : innovation and challenges to sustainability
Rueda, Ximena (ed.); Arnold, Marlen (ed.);  … - 2022
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013176025
Saved in:
Cover Image
Providing a New Perspective on Understanding and Measuring of Customer Inspiration
Stoll, Lisa - 2022
Study I: Definition and Conceptualization of Customer Inspiration -- Motivation -- Literature Review -- A Qualitative Study to Define Customer Inspiration -- Results -- Discussion -- Study II: Measurement Model of Customer Inspiration -- Motivation -- Theoretical Background -- Conceptualization...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012814632
Saved in:
Cover Image
VertrauensArchitektur : wie Vertrauen entsteht und wie Unternehmen die richtigen Kund:innenerlebnisse dafür schaffen
Eller, Eric - 2022
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012586431
Saved in:
Cover Image
The Indirect Purchaser Rule and Private Enforcement of Antitrust Law : A Reassessment
Smith, Spencer - 2022
Despite broad statutory language authorizing “any person” injured by an antitrust law violation to sue for damages, the Supreme Court of the United States has construed that language to bar antitrust damages claims by indirect purchasers, such as consumers two or more steps removed from...
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013295296
Saved in:
Cover Image
Customer journey as participatory service ecosystem
Wolny, Julia - In: The SAGE handbook of digital marketing, (pp. 17-32). 2022
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013367000
Saved in:
Cover Image
Mobilität für morgen - Wichtigkeit und Zahlungsbereitschaft aus Sicht der Endkunden
Teichert, Matthias Achim; Dodt, Marcus - In: Transforming Mobility - What Next? : technische und …, (pp. 749-762). 2022
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013368480
Saved in:
Cover Image
Firm strategies for one-on-one exchanges with customers in social media
Hewett, Kelly; Hoornaert, Steven; Meire, Matthijs - In: The SAGE handbook of social media marketing, (pp. 358-372). 2022
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013368584
Saved in:
Cover Image
Delineate omnichannel retailer and consumer engagement on social networks
Mittal, Tania; Madan, Pankaj; Sharma, Kirti; Dhiman, Aditya - In: Empirical research for futuristic e-commerce system : …, (pp. 290-303). 2022
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013384662
Saved in:
Cover Image
An experimental investigation of customer engagement in Indian retail banking
Bansal, Ajit; Kumar, Sanjeev; Johri, Amar; Kalra, Sushil; … - In: Developing relationships, personalization, and data …, (pp. 203-214). 2022
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013334875
Saved in:
Cover Image
Impact of employee-based brand equity on customer-based brand equity
Abrar, Muhammad; Khan, Ahmad Sohail; Xiang, Li - In: Antecedents and outcomes of employee-based brand equity, (pp. 16-30). 2022
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013336128
Saved in:
Cover Image
The origins of firm heterogeneity : a production network approach
Bernard, Andrew B.; Dhyne, Emmanuel; Magerman, Glenn; … - In: Journal of political economy 130 (2022) 7, pp. 1765-1804
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013253155
Saved in:
Cover Image
Re-Invent : warum wir uns für unsere Kunden immer wieder neu erfinden müssen
Abolhassan, Ferri (ed.) - 2022 - 1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10013169461
Saved in:
Cover Image
Platform governance
Teh, Tat-How - In: American economic journal 14 (2022) 3, pp. 213-254
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10014228704
Saved in:
Cover Image
Kundenorientierung : Grundlagen, Modelle und Best Practices für eine erfolgreiche Transformation
Staudacher, Jörg - 2021
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10011966218
Saved in:
Cover Image
The indirect purchaser rule and private enforcement of antitrust law : a reassessment
Smith, Spencer - In: Journal of competition law & economics 17 (2021) 3, pp. 642-685
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012620018
Saved in:
Cover Image
Psychologie des Kaufes : Kaufentscheidung zwischen Illusion und Verstand
Hofbauer, Günter - 2021
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012694097
Saved in:
Cover Image
Die Rückforderung der Bankgebühren : was auf Banken und Kunden jetzt zukommt
Jäger, Lars - 2021
Persistent link: https://www.econbiz.de, ebvufind01.dmz1.zbw.eu/10012624114
Saved in:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Next
  • Last
A service of the
zbw
  • Sitemap
  • Plain language
  • Accessibility
  • Contact us
  • Imprint
  • Privacy

Loading...