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Marketingmanagement 8,536 Marketing management 8,512 Theorie 1,557 Theory 1,557 Deutschland 1,435 Germany 1,385 Marketing 1,218 Consumer behaviour 894 Konsumentenverhalten 894 Marketingstrategie 781 Beziehungsmarketing 724 Relationship marketing 723 USA 573 United States 566 Strategisches Management 417 Brand management 411 Markenführung 411 Marktforschung 349 Market research 340 Internationales Marketing 320 KMU 300 SME 300 International marketing 297 Innovation 296 Online-Marketing 292 Internet marketing 278 Marketingtheorie 277 Strategic management 276 Werbung 273 Marketing theory 269 Zielgruppe 261 Wettbewerbsstrategie 258 Advertising 248 Target group 245 Erfolgsfaktor 239 Social Web 234 Competitive strategy 232 Unternehmenserfolg 221 Öffentlichkeitsarbeit 217 Public relations 212
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Online availability
All
Free 287 Undetermined 59
Type of publication
All
Article 4,838 Book / Working Paper 4,295 Journal 51 Other 1
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal 3,241 Aufsatz in Zeitschriften 3,241 Article in book 1,644 Aufsatz im Buch 1,644 Graue Literatur 944 Non-commercial literature 944 Thesis 921 Dissertation 917 Hochschulschrift 614 Collection of articles of several authors 547 Sammelwerk 547 Lehrbuch 546 Bibliographie enthalten 443 Bibliography included 443 Case study 400 Fallstudie 400 Arbeitspapier 359 Working Paper 359 Congress report 130 Kongressschrift 130 Glossar enthalten 90 Glossary included 90 Reprint 86 Handbook 77 Handbuch 77 Aufsatzsammlung 70 Dissertation u.a. Prüfungsschriften 63 Kongress 59 Amtsdruckschrift 30 Government document 30 Collection of articles written by one author 28 Sammlung 28 Company information 26 Firmeninformation 26 Survey 26 Übersichtsarbeit 26 Bibliographie 21 Mehrbändiges Werk 21 Multi-volume publication 21 Personenfestschrift 21
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Language
All
English 5,231 German 3,660 Undetermined 101 French 75 Polish 34 Hungarian 24 Russian 23 Dutch 15 Spanish 13 Swedish 11 Italian 10 Ukrainian 8 Romanian 4 Bulgarian 3 Portuguese 3 Slovak 3 Turkish 2 Valencian 1 Czech 1 Danish 1 Finnish 1 Kazakh 1 Macedonian 1 Slovenian 1 Serbian 1
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Persons
All
Bruhn, Manfred 68 Kotler, Philip 59 Meffert, Heribert 53 Homburg, Christian 45 Pepels, Werner 38 Wiedmann, Klaus-Peter 32 Bauer, Hans H. 30 Backhaus, Klaus 29 Esch, Franz-Rudolf 26 Tomczak, Torsten 26 Sheth, Jagdish N. 25 Albers, Sönke 24 Kumar, V. 24 Piercy, Nigel F. 23 Diller, Hermann 21 Keller, Kevin Lane 21 Kerin, Roger A. 20 Peter, Jerome Paul 20 Belz, Christian 19 Fritz, Wolfgang 19 Kirchgeorg, Manfred 19 Kleinaltenkamp, Michael 19 Kuß, Alfred 19 Berndt, Ralph 18 Schneider, Willy 18 Simon, Hermann 18 Walker, Orville C. 18 Drees, Norbert 17 Nufer, Gerd 17 Ahlert, Dieter 16 Gierl, Heribert 16 Hartley, Steven W. 16 Kaiser, Harry M. 16 Fantapié Altobelli, Claudia 15 Herrmann, Andreas 15 Kitchen, Philip J. 15 O'Cass, Aron 15 Armstrong, Gary 14 Huber, Frank 14 Perreault, William D. 14
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Institutions
All
American Marketing Association 30 Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH 20 Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg 14 European Society for Opinion and Marketing Research 11 Harvard Graduate School of Business Administration 8 Institut für Betriebswirtschaftslehre des Außenhandels <Wien> 8 DePaul University / College of Commerce 7 European School of Business <Reutlingen> 7 Verlag Dr. Kovač 6 AMACOM 5 Erasmus Research Institute of Management 4 Internationales Arbeitsamt 4 Bundesverband Bürowirtschaft 3 Center of Market Oriented Product and Production Management 3 Cornell University / Department of Agricultural Economics 3 Gesellschaft zur Erforschung des Markenwesens 3 INSEAD 3 Information Resources Management Association 3 Institut für Genossenschaftswesen <Münster (Westf)> 3 Sankt-Peterburgskij Gosudarstvennyj Universitet / Kafedra Marketinga 3 Universität St. Gallen 3 Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung 3 Academy of Marketing Science / Annual Conference <2016, Orlando, Fla.> 2 Arthur D. Little International Inc. <Wiesbaden> 2 Athens Institute for Education and Research 2 Betriebswirtschaftliche Beratungsstelle für den Einzelhandel <Köln> 2 Bildungswissenschaftliche Hochschule Flensburg 2 Books on Demand GmbH <Norderstedt> 2 Deutsche Gesellschaft für Tourismuswissenschaft 2 Ekonomiska forskningsinstitutet <Stockholm> 2 European Advertising Academy 2 FAO / Expanded Technical Assistance Program 2 Forschungsinstitut für Biologischen Landbau <Frick> 2 Frankreich / Direction de l'Administration Générale et de l'Environnement Culturel / Département des Études et de la Prospective 2 Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung 2 Icfai University Press <Hyderabad> 2 Institut für Marketing und Trendanalysen <Gutau> 2 International Association for the Study of Insurance Economics 2 Kellstadt Center for Marketing Analysis and Planning 2 Marketing Research Congress <44, 1991, Luxembourg> 2
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Journal of strategic marketing 107 Journal of business research : JBR 106 Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms 84 Journal of marketing management : MM 84 European journal of marketing : EJM 74 Europäische Hochschulschriften 70 Gabler Edition Wissenschaft 66 Journal of marketing 63 Journal of marketing communications 54 Journal of the Academy of Marketing Science 51 Marketing intelligence & planning 47 Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences 45 Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung 41 Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF 41 Journal of business economics : JBE 38 Marketing : ZFP : journal of research and management 38 The journal of business & industrial marketing 38 Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten 35 Journal of advertising research 34 Lehrbuch 33 Journal of marketing research : JMR 32 International journal of research in marketing : IJRM : official journal of the European Marketing Academy 29 Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung 28 Harvard business review : HBR 28 The marketing review 28 Journal of marketing theory and practice 27 Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences 27 International journal of technology marketing : IJTMkt 26 Neue betriebswirtschaftliche Forschung : Nbf 25 Die Betriebswirtschaft : DBW 24 Hamburger Schriften zur Marketingforschung 24 International journal of wine business research : IJWBR 24 Psychology & marketing 24 Faculty & research / Insead : working paper series 22 Marketing letters : a journal of research in marketing 22 The journal of brand management : an international journal 22 Management decision : MD 21 Asia Pacific journal of marketing and logistics 20 DUV : Wirtschaftswissenschaft 20 Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice : Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB) 20
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Sources
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ECONIS (ZBW) 8,736 USB Cologne (EcoSocSci) 429 USB Cologne (business full texts) 16 BASE 4
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Advanced analytics competencies : exploiting the full potential of available customer data in the marketing organization
Thaper, Carla - 2017
Durch den Einfluss der digitalen Transformation können Firmen umfangreiche Daten sammeln. Die Analyse dieser Daten kann Unternehmen helfen, wichtige Kundeninformationen zu gewinnen. Jedoch analysieren nur wenige Firmen ihre vorhandenen Daten, da ihnen die Kompetenzen hierzu fehlen. Darüber...
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Theravada Buddhism and Thai luxury fashion consumption
Ning, Mao; McAleer, Michael - 2017
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Theravada Buddhism and Thai luxury fashion consumption
Mao, Ning; McAleer, Michael - 2017
This paper reviews the Thai national character according to Hofstede's cultural dimension theory and Komin's nine values cluster (Psychology of the Thai people), analyses the social hierarchy of Thai consumers according to the Luxury 4P Taxonomy (Han et al., 2010), integrates the Theory of...
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Wirkungen von Farben im Marketing
Nufer, Gerd; Wenk, Victoria - 2017
Farben umgeben den Menschen tagtäglich und beeinflussen unser Befinden und Verhalten - teils bewusst, teils unbewusst. Diese Tatsache veranlasst auch das Marketing, sich mit den Wirkungen von Farben auseinanderzusetzen, um diese gezielt anwenden zu können. Der richtige Einsatz von Farben im...
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Kundenzufriedenheit als Untersuchungsgegenstand im Kontext von Start-Ups
Kattilathu, Biyon - 2017
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A review of marketing strategies from the European chocolate industry
Ramli, Nur Suhaili - In: Journal of Global Entrepreneurship Research : JGER 7 (2017) 10, pp. 1-17
This paper reviews the main marketing strategies applied by the European chocolate industry. It focuses on the role of country-of-origin, product diversification and scenarios, and provides a historical overview of the industry. This is followed by a discussion of the association between a brand...
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Marketing mix elements : a case study on steel industry export
Jolfaei, Neda Gorjian; Haghighi, Mohammad; Gorjian, Nima - In: Iranian economic review : journal of University of Tehran 21 (2017) 1, pp. 121-136
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Kommunikationsmanagement in der Weiterbildungsbranche
Hagemus-Becker, Nadine - 2017
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Marktorientierung von Reitschulen : zwischen Vereinsmanagement und Dienstleistungsmarketing
Wiegand, Katharina; Spiller, Achim - 2016
Reitschulen bilden den wichtigsten Zugangsweg wenn es darum geht, neue Zielgruppen anzusprechen und ihnen den Einstieg in den Pferdesport zu ermöglichen. Für den deutschen Pferdesport ist dies in Zeiten sinkender Mitgliedszahlen und anderer aktueller Herausforderung von hoher Bedeutung. Trotz...
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Factors stimulating content marketing
Azad, Naser; AliAkbar, Seyed Mohsen Seyed; Zomorodian, Sima - In: Management science letters 6 (2016) 2, pp. 109-114
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Die Einführung von Systemmarken in Verbundgruppen : ein mögliches Zukunftskonzept?
Schlesiger, Katrin - 2016
In diesem Arbeitspapier wird analysiert, ob die Systemmarke ein zukunftsfähiges Konzept für Verbundgruppen darstellt. Hierzu wird die Systemmarke für Verbundgruppen zunächst definiert und zudem diskutiert, ob das Systemmarkenkonzept, insbesondere für die „Allrounder“, eine relevante...
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Das Konzept Market Driving - Modell und Messung unternehmerischer Erfolgsfaktoren
Terstiege, Meike - 2016
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Marketing of tourist destinations : the case of Vlora area
Sinanaj, Shkëlqim; Memaj, Fatmir - In: The journal of accounting and management : JAM 6 (2016) 1, pp. 61-70
According to the specific nature of tourism products and services, the marketing of destinations includes many features which are not shown in the company marketing in another industry. In contrast to physical products, a service product cannot be tested before it is purchased due to...
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Resource allocation heuristics for unknown sales response functions with additive disturbances
Gahler, Daniel; Hruschka, Harald - 2016
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The rate of adoption of strategic marketing planning (SMP) by the Libyan commercial banks (LCBs) : an exploratory study
Abusafrita, Fthia Ramdan M. - In: Athens journal of business & economics : AJBE 2 (2016) 1, pp. 71-83
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Modelling consumers' demand for organic food products : the Swedish experience
Irandoust, Manuchehr - In: International journal of food and agricultural … 4 (2016) 3, pp. 77-89
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Pathways to profits : identifying separate channels of small firm growth through business training
Anderson, Stephen J.; Chandy, Rajesh K.; Zia, Bilal - 2016
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Gjirokastra’S promotion as a branding & marketing city
Avdulaj, Jonida; Muço, Klodian - In: Business and Economic Research : BER 6 (2016) 2, pp. 290-301
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Public relation based model of integrated marketing communications
Naumovska, Ljupka; Blazeska, Daliborka - In: UTMS journal of economics : international, … 7 (2016) 2, pp. 175-186
The marketing communications industry and theory are facing rapid changes in accordance with global business and society fluctuations. Global and local market conditions are constantly varying and thus creating hardly predictable environment. The most implemented tool for marketing...
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Practitioners’ view of the role of OOH advertising media in IMC campaigns
Roux, A. T. - 2016
Despite the traction that contemporary out-of-home advertising has gained in the global media landscape, there are still some ambiguities regarding the contribution of this medium in the context of integrated marketing communication. Previous studies have examined consumers’ responses to...
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Die Signalwirkung des Vorankündigungsaufwandes und von Patentinformationen in kundenorientierten Produkt-Vorankündigungen
Ernst, Holger; Schnoor, Anje - 2016
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Analysis of profit contribution variance between actual and plan
Albers, Sönke - 2016
The traditional techniques of calculating quantity and price variances for analyzing deviations of realized profit contribution (actual) from the planned profit contribution only offer the benefit of identifying areas where problems may exist, rather than diagnosing the causes of these problems....
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Experiments in competitive product positioning : an equilibrium analysis
Marks, Ulf G.; Albers, Sönke - 2016
Almost all of the results on competitive product positioning derived in respective literature so far are based fimdamentally on the hypothesis that Nash-equilibria are "accurate predictions" of final market configurations. If the positioning behavior of firms differs from this assumed...
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Fast approximation methods for sales force deployment
Drexl, Andreas; Haase, Knut - 2016
Sales force deployment involves the concurrent resolution of four interrelated subproblems: sizing the sales force, salesman location, sales territory alignment, and sales resource allocation. The first subproblem addresses the topic of selecting the appropriate number of salesman. The salesman...
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Regeln für die Allokation eines Marketing-Budgets auf Produkte oder Marktsegmente
Albers, Sönke - 2016
In der Literatur hat man das im Marketing bedeutende Problem der Verteilung einer knappen Ressource, von der eine Umsatzwirkung ausgeht, auf Produkte oder Marktsegmente dadurch zu lösen versucht, daß man die Parameter vorher spezifizierter Umsatzreaktionsfunktionen statistisch schätzt und...
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Ist die Pionierolle ein Erfolgsfaktor? : eine kritische Analyse der empirischen Forschungsergebnisse
Clement, Michel; Litfin, Thorsten; Vanini, Sven - 2016
Weder die theoretischen Betrachtungen noch die Ergebnisse einer Vielzahl empirischer Studien lassen eine eindeutige Aussage hinsichtlich der Vorteilhaftigkeit der Pionierrolle zu. Die Analyse der methodischen Entwicklungen und der ermittelten Pionierwirkungen zeigen, daß die Pionierrolle per se...
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Marketing-Erfolgsfaktoren bei Innovationen : eine kritische Analyse der Studien von Cooper und Kleinschmidt
Rüdiger, Mathias - 2016
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The effect of life transitions and emotions on food choices in older adults
Reitmeier, Martina Elisabeth - 2016
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Selling today : partnering to create value
Manning, Gerald L.; Ahearne, Michael; Reece, Barry L. - 2018 - Fourteenth edition
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Marketing : the core
Kerin, Roger A.; Hartley, Steven W. - 2018 - Seventh Edition
Initiating the marketing process -- Creating customer relationships and value through marketing -- Developing successful organizational and marketing strategies -- Appendix A: Building an effective marketing plan -- Understanding the marketing environment, ethical behavior, and social...
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Marketing and supply chain management : a systemic approach
Folinas, Dimitris; Fotiadis, Thomas - 2018
Introduction -- Marketing and supply chain management challenges -- Introduction to marketing and supply chain management -- Marketing and supply chain management coexistence in today's market arena -- Identifying the challenges and trends of marketing and supply chain management -- Integrated...
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Buyer Personas : wie man seine Zielgruppen erkennt und begeistert
Häusel, Hans-Georg; Henzler, Harald - 2018 - 1. Auflage
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Essentials of marketing management
Lancaster, Geoffrey; Massingham, Lester - 2018 - Second edition
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Toyota's global marketing strategy : innovation through breakthrough thinking and Kaizen
Hibino, Shōzō; Noguchi, Koichiro; Plenert, Gerhard … - 2018
Prologue -- Secret ingredient #1: don't chase tradition : the uniqueness principle -- Secret ingredient #2: just-in-time information collection : the purposeful information principle -- Secret ingredient #3: a professional systems architecture : the systems principle the secret -- The hybrid...
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Tobacco CSR and the ethics game paradox : a qualitative approach for evaluating tobacco brand name strategy following plain packaging
Morton, Anne; Greenland, Steven J. - In: The goals of sustainable development : responsibility …, (pp. 179-192). 2018
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Strategic marketing : market-oriented corporate and business unit planning
Tomczak, Torsten; Reinecke, Sven; Kuß, Alfred - 2018
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Wert und Werte von arbeitsintensiven Dienstleistungen : die Markt- und Qualitätskonstruktion in der Gebäudereinigungsbranche
Latzke, Peter Paul - 2018
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Marketing in der Sozialwirtschaft
Thiele, David - 2018
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The next frontier of the pricing profession
Mitchell, Kevin - In: Innovation in pricing : contemporary theories and best …, (pp. 391-398). 2018
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Consumers, businesses, and governments during an economic crisis : a marketing perspective
Sigindi, Taner - In: Managerial strategies for business sustainability …, (pp. 208-222). 2018
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Marketing mix adaptation of large-scale hotels in turbulent times : a case from Mugla city
Bayrakdaroğlu, Funda; Karabulut, Ali Naci - In: Managerial strategies for business sustainability …, (pp. 223-240). 2018
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Augmented und Mixed Reality : für Marketing, Medien und Public Relations
Schart, Dirk; Tschanz, Nathaly - 2018 - 2., überarbeitete und erweiterte Auflage
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Start-up enterprises and contemporary innovation strategies in the global marketplace
Rajagopal (ed.); Behl, Ramesh (ed.) - 2018
"This book discusses new taxonomy of marketing strategies for growing innovations in emerging markets and provides suggestions as how firms can improve business convergence with consumers and new market segments"--
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Erfolgreich im Pharma-Marketing : wie Sie Ärzte, Apotheker, Patienten, Experten und Manager als Kunden gewinnen
Umbach, Günter - 2018 - 3. aktualisierte und erweiterte Auflage
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Mastering market analytics : business metrics, practice and application
Kozielski, Robert (ed.) - 2018 - First edition
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Organisatorische Herausforderungen für die marktorientierte Unternehmensführung unter veränderten Rahmenbedingungen
Köhler, Richard - In: Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine …, (pp. 319-333). 2018
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Integrated marketing communication : advertising and promotion in a digital world
Juska, Jerome M. - 2018
What is integrated marketing communications? -- Digital media environments -- IMC budgets and objectives -- Brand research and consumer insights -- Target audiences and segmentation -- Creative development -- Media planning methods -- Advertising campaigns -- Sales promotion strategies -- Brand...
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Kulturmarketing : Grundlagen - Konzepte - Instrumente
Pöllmann, Lorenz - 2018
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Predictive analytics for marketers : using data mining for business advantage
Leventhal, Barry - 2018
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How brands grow : la vérité sur la croissance des marques
Sharp, Byron - 2018
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