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Subject
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Vertrieb 2,189 Physical distribution 1,805 Deutschland 489 Germany 444 Distributionslogistik 342 Marketing 321 Theorie 315 Theory 315 Strategisches Management 223 Logistik 214 Controlling 177 Logistics 177 Verkauf 166 Beziehungsmarketing 162 Relationship marketing 162 Selling 151 Marketingmanagement 136 Distribution channel 131 Vertriebsweg 131 Marketing management 130 Erfolgsfaktor 129 Lieferkette 125 Supply chain 125 Management control 121 Success factor 116 Lieferantenmanagement 98 Salespeople 98 Supplier relationship management 98 Verkaufspersonal 98 B-to-B-Marketing 97 Business-to-business marketing 97 Unternehmen 95 Management 86 Vertriebsorganisation 83 Strategic management 81 USA 75 Logistics provider 70 Logistikdienstleister 70 United States 70 Bank 67
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All
Undetermined 401 Free 104
Type of publication
All
Book / Working Paper 1,588 Article 897 Journal 18
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch 555 Book section 555 Hochschulschrift 347 Article in journal 346 Aufsatz in Zeitschrift 346 Thesis 239 Graue Literatur 141 Non-commercial literature 141 Collection of articles of several authors 110 Sammelwerk 110 Case study 91 Fallstudie 91 Lehrbuch 91 Dissertation u.a. Prüfungsschriften 84 Aufsatzsammlung 82 Textbook 79 Ratgeber 67 Arbeitspapier 65 Working Paper 65 Bibliografie enthalten 62 Bibliography included 62 Guidebook 58 Konferenzschrift 45 Handbook 24 Handbuch 24 Conference proceedings 22 Wörterbuch 12 Glossar enthalten 8 Glossary included 8 Nachschlagewerk 7 Reference book 7 Company information 6 Firmeninformation 6 Collection of articles written by one author 5 Conference paper 5 Konferenzbeitrag 5 Mehrbändiges Werk 5 Multi-volume publication 5 Sammlung 5 Bibliografie 4
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Language
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German 1,716 English 683 Undetermined 93 French 13 Spanish 3 Hungarian 2 Polish 2 Turkish 2 Arabic 1 Dutch 1 Norwegian 1 Russian 1 Swedish 1
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Author
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Homburg, Christian 38 Binckebanck, Lars 24 Kühnapfel, Jörg B. 24 Pufahl, Mario 21 Pepels, Werner 18 Ahlert, Dieter 16 Belz, Christian 16 Schäfer, Heiko 15 Schneider, Janna 14 Lasch, Rainer 13 Herndl, Karl 12 Schmoll, Anton 12 Zupancic, Dirk 12 Schmitz, Christian 11 Vahrenkamp, Richard 11 Winkelmann, Peter 11 Dannenberg, Holger 10 Klenow, Peter J. 10 Meleshchuk, Sergii 10 Rushton, Alan 9 Ackerschott, Harald 8 Biesel, Hartmut H. 8 Daganzo, Carlos 8 Kleinaltenkamp, Michael 8 Lasko, Wolf W. 8 Rodríguez-Clare, Andrés 8 Becker, Jörg 7 Diller, Hermann 7 Hannig, Uwe 7 Hesse, Josef 7 Jensen, Ove 7 Klein, Andreas 7 Koether, Reinhard 7 Kotzab, Herbert 7 Ross, David Frederick 7 Wimmer, Konrad 7 Wood, Donald F. 7 Albers, Sönke 6 Cravens, David W. 6 Croucher, Phil 6
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Institution
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Springer Fachmedien Wiesbaden 65 Books on Demand GmbH <Norderstedt> 7 Gesellschaft Fördertechnik, Materialfluss und Logistik 7 Gesellschaft Entwicklung, Konstruktion, Vertrieb 6 Shaker Verlag 6 De Gruyter Oldenbourg 5 Eric Cuvillier <Firma> 4 GABAL-Verlag GmbH 4 Haufe-Lexware GmbH & Co. KG 4 National Bureau of Economic Research 4 Verein Deutscher Ingenieure 4 Verlag Dr. Kovač 4 Wiley-VCH 4 Duncker & Humblot 3 FOM-Hochschule für Oekonomie & Management 3 Gesellschaft Konstruktion und Entwicklung 3 Springer Gabler <Firma> 3 Technische Universität Berlin 3 Tredition GmbH <Hamburg> 3 UVK Verlagsgesellschaft mbH 3 W. Kohlhammer GmbH 3 Westfälische Wilhelms-Universität Münster 3 Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung 3 Berliner Wissenschafts-Verlag 2 Bundesagentur für Außenwirtschaft 2 CAMPUS 02 - Fachhochschule der Wirtschaft / FH-Bachelorstudiengang Marketing & Sales 2 Canada / Restrictive Trade Practices Commission 2 Chartered Institute of Logistics and Transport in the UK 2 Deutsche Gesellschaft für Logistik 2 Edward Elgar Publishing 2 Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart> 2 Finanz Colloquium Heidelberg 2 Fraunhofer-Institut für Arbeitswirtschaft und Organisation 2 IWDL <7, 2002, Grainau> 2 Logistik-Dialog <7, 1990, Wien> 2 Logistik-Dialog <8, 1991, Wien> 2 Nomos Verlagsgesellschaft 2 Sales Convention <2, 2011, Elmshorn> 2 Springer International Publishing 2 Universitat Pompeu Fabra / Departament d'Economia i Empresa 2
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SpringerLink / Bücher 104 Springer eBook Collection 45 Führung von Vertriebsorganisationen : Strategie - Koordination - Umsetzung 32 The journal of personal selling & sales management : JPSSM 25 The Oxford handbook of strategic sales and sales management 22 essentials 21 Europäische Hochschulschriften / 5 20 Springer eBook Collection / Business and Economics 19 Lehrbuch 17 VDI-Berichte 17 Marketing und Sales Automation : Grundlagen - Tools - Umsetzung ; Alles, was Sie wissen müssen 16 Internationaler Vertrieb : Grundlagen, Konzepte und Best Practices für Erfolg im globalen Geschäft ; [... fand am 11. März 2011 im Audimax der Nordakademie in Elmshorn die zweite "Sales Convention" unter dem Motto "Internationaler Vertrieb - Global Player oder Local Hero" statt] 15 Controlling & Management review / Sonderheft : ZfCM : Zeitschrift für Controlling & Management 14 Gabler Edition Wissenschaft 14 Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms 13 Springer eBooks / Business and Economics 12 Wertorientierte Vertriebssteuerung in Banken und Sparkassen : Deckungsbeitragsmessung, Multikanal-Steuerung, erfolgsabhängige Vergütung 12 Essentials 10 Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten 10 Verkaufen nach der Krise : vertriebliche Erfolgspotenziale der Zukunft nutzen - Strategien und Tipps aus Forschung, Beratung und Praxis 10 Marketing- und Vertriebs-Controlling : [die wichtigsten Instrumente und Steuerungsgrößen, Absatzplanung und Kundendeckungsbeitragsrechnung, Kennzahlen für das Online-Marketing, Aufbau eines effektiven Kundenbeziehungsmanagement] 9 Die Bank 8 Edition Sales Excellence 8 International journal of physical distribution & logistics management : IJPD & LM 8 Moderne Controlling-Instrumente für Marketing und Vertrieb : [Grundlagen und Konzepte, Kennzahlen für das Online-Marketing, Praxisbeispiele aus unterschiedlichen Branchen, IT-gestütztes Kundenbeziehungsmanagement] 8 Professionelles Sales & Service Management : Vorsprung durch konsequente Kundenorientierung 8 Schriftenreihe innovative betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis 8 Vertriebsleiterhandbuch : Erfolge im Verkauf planen und steuern 8 Controller Magazin : Praxiswissen zur Unternehmenssteuerung : Mitgliederzeitschrift des Internationalen Controller Vereins und der RMA Risk Management Association & Rating Association e.V. 7 Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung 7 Erfolgreicher Vertrieb braucht Führung : Konzepte, Praxisberichte und Lösungsansätze für Banken und Sparkassen 7 Handbuch Vertriebs-Exzellenz im Asset Management : institutionelle Anleger gewinnen und binden 7 Kunden und Markt im Fokus : mit Marketingcontrolling zum Erfolg 7 Lecture notes in economics and mathematical systems : LNEMS 7 Wettbewerbsorientierter Vertrieb in der Energiewirtschaft : Kalkulation, Controlling, Beschaffung 7 Wettbewerbsorientierter Vertrieb in der Energiewirtschaft : Kundenverlustprävention, neue Geschäftsfelder und Produkte, optimierte Vertriebsprozesse 7 Bank-Praktiker : rechtssicher, revisionsfest, risikogerecht 6 Beiträge aus dem Institut für Verkehrswissenschaft an der Universität Münster 6 BestMasters 6 Erfolgreiche Vertriebsstrategien im Firmenkundengeschäft : Konzepte ; Praxisberichte ; Lösungen 6
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ECONIS (ZBW) 2,173 USB Cologne (EcoSocSci) 327 RePEc 3
Showing 1 - 50 of 2,503
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Expert report on the review of the vertical block exemption regulation : information exchange in dual distribution : final report
COMMEO Rechtsanwälte; Europäische Kommission / … - 2022
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The mediating influence of procurement strategy on the relationship between physical distribution and availability of contraceptives in public health facilities
Wilson, Tusiime; Nguni, Winnie; Rwehumbiza, Deusdedit - In: Business management review : journal of the University … 25 (2022) 1, pp. 42-59
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Workplace Knowledge Flows
Sandvik, Jason; Saouma, Richard E.; Seegert, Nathan; … - 2022
What prevents the spread of information among coworkers, and which management practices facilitate workplace knowledge flows? We conducted a field experiment in a sales company, addressing these questions with three active treatments. (1) Encouraging workers to talk about their sales techniques...
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Joint inventory replenishment planning of an e-commerce distribution system with distribution centers at producers’ locations
Dai, Bo; Li, Fenfen - In: Logistics 5 (2021) 3, pp. 1-14
In this study, joint inventory replenishment planning of an Alibaba distribution system is investigated, which contributes to the circular economy concept. The distribution system includes suppliers, central distribution centers, and front distribution centers. The total replenishment cost of...
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Revising the warehouse productivity measurement indicators : ratio-based benchmark
Nur Hazwani Karim; Noorul Shaiful Fitri Abdul Rahman; … - In: Maritime business review 6 (2021) 1, pp. 49-71
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Production-distribution model considering traceability and carbon emission : a case study of the Indonesian canned fish food industry
Handayani, Dwi Iryaning; Masudin, Ilyas; Rusdiansyah, Ahmad - In: Logistics 5 (2021) 3, pp. 1-21
Background: Traceability systems and carbon emissions are two important factors involved in production and distribution activities. The involvement of these two factors in production and distribution activities along the supply chain will ensure the safety and quality of food through the...
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Logistikdeterminierte Standortwahl einer zentralen Distributionslogistik
Terre, Paul - 2021
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Public goods and the Fourth Industrial Revolution : inclusive models of finance, distribution and production
Płonka, Maria (ed.) - 2023
The fourth industrial revolution and contemporary technological, economic and cultural megatrends -- Public goods in economics and other social sciences -- The impact of megatrends on the evolution of public goods -- Health security as a public good in the era of the fourth industrial revolution...
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Digitalisierung, aber zu welchem Preis? : unethisches Verhalten in digitalen Verhandlungen
Voeth, Markus; Weinmann, Nina - In: Marketing und Innovation in disruptiven Zeiten, (pp. 363-383). 2023
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Sales and Business Models in the Logistics Industry : Ensuring Growth with Innovative Strategies
Nowroth, Alexander - 2023
Status quo: market and competitive situation -- The players in the market: shipping companies, airlines, logistics service providers, start-ups -- Sales models, analog and digital sales strategies in the logistics industry -- Customer behavior and customer needs today and in the future -- Sales...
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Marketing and Sales Automation : Basics, Implementation, and Applications
Hannig, Uwe (ed.); Seebacher, Uwe G. (ed.) - 2023
Introduction -- Part 1: Digital Transformation in Marketing and Sales -- Automation of Repetitive Processes in Marketing and Sales -- Roadmap to Marketing Automation -- Dovetailing of Marketing and Sales Automation -- CRM, CXM and Marketing Automation -- Marketing Automation changes Sales --...
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Workplace Knowledge Flows
Sandvik, Jason - 2020
What prevents the spread of information among coworkers, and which management practices facilitate workplace knowledge flows? We conducted a field experiment in a sales company, addressing these questions with three active treatments. (1) Encouraging workers to talk about their sales techniques...
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Der Einfluss des Megatrends Digitalisierung auf den Vertrieb eines Automobilherstellers an Endverbraucher anhand der Customer Journey
Birk, Luisa Maria; Pietsch, Detlef; Jung, Hans H. - 2020
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Who Should Compensate the Sales Agent in a Distribution Channel?
Kouvelis, Panos - 2020
We analytically study a value chain consisting of three independent parties: a manufacturer, a retailer, and a sales agent. Either the manufacturer or the retailer may compensate the sales agent, and a variety of supply contracts may be used between the manufacturer and the retailer:...
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Workplace knowledge flows
Sandvik, Jason; Saouma, Richard; Seegert, Nathan; … - 2020
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Three steps to facilitate global distribution of a COVID-19 vaccine
Freund, Caroline L.; McDaniel, Christine - In: Revitalising multilateralism pragmatic ideas for the …, (pp. 155-163). 2020
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Vertriebsmanagement : die Distributions- und Verkaufspolitik im Marketing
Pepels, Werner - 2022 - 3., erweiterte und komplett überarbeitete Auflage
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Versicherungsvertrieb : Absatz von Versicherungen durch Versicherer und Vermittler in Theorie und Praxis
Beenken, Matthias - 2022 - 3. Auflage
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Next Level Sales : wie Sie erfolgreich Ihren Vertrieb digitalisieren
Held, Christopher - 2022
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Investment in China's health and care sector : opportunities and possibilities for foreign investors
Etgen, Björn - 2022
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Redesign of vaccine distribution networks
Lim, Jung; Norman, Bryan A.; Rajgopal, Jayant - In: International transactions in operational research : a … 29 (2022) 1, pp. 200-225
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Vertriebscontrolling : Methoden im praktischen Einsatz
Kühnapfel, Jörg B. - 2022 - 3., überarbeitete und aktualisierte Auflage
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Editorial for first issue of international review of retail, distribution and consumer research : 2022
Johansson, Ulf - In: The international review of retail, distribution and … 32 (2022) 1, pp. 1-2
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Marketing : eine Einführung in die marktorientierte Unternehmensführung : mit 58 Übungsaufgaben und Lösungshinweisen
Olbrich, Rainer - 2022 - 3., vollständig überarbeitete und erweiterte Auflage
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Combining fix and relax heuristic and LP-metric method to solve the multi-objective integrated production-routing problem
Zeddam, Besma; Belkaid, Fayçal; Bennekrouf, Mohammed - In: Logistics and supply chain management in the globalized …, (pp. 244-265). 2022
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The Bonduelle Group's distribution strategy : adding a branded retail store?
Boulocher-Passet, Véronique; Harris, Randall D.; … - In: Cases on digital strategies and management issues in …, (pp. 150-176). 2022
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Investment in China's Health and Care Sector : Opportunities and Possibilities for Foreign Investors
Etgen, Björn - 2022 - 1st ed. 2022.
Investment in medical institutions -- General regulations -- Establishment of medical institutions as joint venture -- Establishment of medical institutions as wholly-owned subsidiary -- Operation of foreign-invested medical institution -- Distribution of medical devices in China -- Approval...
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Kundenschwarm : die Wahrheit über erfolgreiche Verkäufer
Sajdak, Thomas - 2022
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The handbook of logistics and distribution management : understanding the supply chain
Rushton, Alan; Croucher, Phil; Baker, Peter - 2022 - Seventh edition
Verlagsinfo: "Fully grasp the core principles of logistics, distribution management and the supply chain, in addition to emerging trends and the latest technologies, with this definitive guide that offers clear and straightforward explanations. The Handbook of Logistics and Distribution...
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Der moderne Kunde - das PHANTOM : Kunden auf der Flucht: wie der Vertrieb auf ein radikal neues Kaufverhalten reagieren muss
Rainsberger, Livia - 2022
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Praxisleitfaden für Künstliche Intelligenz in Marketing und Vertrieb : Beispiele, Konzepte und Anwendungsfälle
2022
Vorwort: Die Macht der Daten und der Künstlichen Intelligenz -- 1. Einführung: Künstliche Intelligenz verändert unsere Kommunikation -- 2. In digitaler Kommunikation mit dem Kunden -- 3. Künstliche Intelligenz verstehen und in der Organisation verankern -- Wie Maschinen lernen: Einordnung...
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Big data analytics in production and distribution management
Yin, Yunqiang; Chu, Feng; Dolgui, Alexandre; Cheng, T. C. E. - In: International journal of production research 60 (2022) 22, pp. 6682-6690
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Marketing-Automation - Erfolgsmodelle aus Forschung und Praxis : Konzepte, Instrumente und Strategien für die Implementierung
Terstiege, Meike (ed.); Cinar, Muhsin (ed.);  … - 2022
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Kunden- und wertorientiertes Vertriebscontrolling in Genossenschaftsbanken : Modellentwicklung zur Monetarisierung des Zusammenhangs zwischen Kundenzufriedenheit und Unternehmenswe...
Geißdörfer, Thomas - 2022
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Forecasting market index volatility using Ross-recovered distributions
Gagnon, Marie-Hélène; Power, Gabriel J.; Toupin, Dominique - In: Quantitative finance 22 (2022) 2, pp. 255-271
Persistent link: https://ebtypo.dmz1.zbw/10013167736
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Vertriebscontrolling : Methoden im praktischen Einsatz
Kühnapfel, Jörg B. - 2022 - 3., überarbeitete und aktualisierte Auflage
Was ist Vertriebscontrolling? -- Methoden und Kennzahlen als Grundlage des Vertriebscontrollings -- Markt- und Wettbewerbsanalysen für den Vertrieb -- Verkaufsinstanzenerfolgsrechnung -- Kundenerfolgsrechnung -- Produkterfolgsrechnung -- Vertriebsprozesscontrolling -- Vertriebsprognosen.
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Personalized pricing and distribution strategies
Jullien, Bruno; Reisinger, Markus; Rey, Patrick - 2022
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Sales complexity and value appropriation : a taxonomy of sales situations
Rangarajan, Deva; Hochstein, Bryan; Nagel, Duane; … - In: The journal of business & industrial marketing 37 (2022) 11, pp. 2298-2314
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Vertriebspraxis Mittelstand : ein Grundlagenwerk für Strategie, Führung und Sales
Milz, Markus - 2022 - 2., vollständig überarbeitete und erweiterte Auflage
Strategieentwicklung -- Marketing und PR: von Kunden gefunden werden -- Kundenakquise, aktives Verkaufen und Kundenbeziehungsmanagement -- Vertriebsprozess-Optimierung und effiziente Vertriebsstrukturen -- Marketing- und Vertriebscontrolling.
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Strategies used by local food suppliers to increase participation in modern food retailing in Tanzania
Nandonde, Felix Adamu - In: Supermarket retailing in Africa, (pp. 129-150). 2022
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The Kenyan cut flower industry and global market dynamics
Gemählich, Andreas - 2022
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"Building a sailboat in a storm" : the evolution of COVAX in 2021 and its impact on supplies to Southeast Asia's six lower-income economies
Zaini, Khairulanwar - 2022
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AI - The new intelligence in sales : Tools, applications and potentials of Artificial Intelligence
Rainsberger, Livia - 2022
Artificial intelligence (AI) in the sales context -- Advantages and benefits of using AI software in sales -- Opportunities and limitations of AI in sales -- How AI supports the sales process -- AI tools and their uses -- How AI is changing the work in sales -- Where the journey is heading.
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Marketing-Automation – Erfolgsmodelle aus Forschung und Praxis : Konzepte, Instrumente und Strategien für die Implementierung
Terstiege, Meike (ed.); Cinar, Muhsin (ed.);  … - 2022 - 1st ed. 2022.
Marketing-Automation aus der Sicht von Unternehmen -- Marketing-Automation aus der Sicht von Beratungen -- Marketing-Automation aus der Sicht von Agenturen -- Marketing-Automation aus der Sicht der Wissenschaft -- Experteninterviews.
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Der moderne Kunde - das PHANTOM : Kunden auf der Flucht: wie der Vertrieb auf ein radikal neues Kaufverhalten reagieren muss
Rainsberger, Livia - 2022
Die 3E-Welt: Enthusiasmus, Eiltempo, Einfachheit -- Der 3I-Mensch: inkognito, informiert, independent -- Der neue B2B-Kunde, das PHANTOM: passioniert, hochinformiert, autonom, nutzenorientiert, terrorisiert, opportun, mobil -- Die (un-)bewussten Motive des neuen B2B-Kunden: Eigenschaften,...
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Digitalisierung in Marketing und Vertrieb : richtige Strategien entwickeln und Potentiale der Digitalisierung für mehr Umsatz nutzen
Schuster, Norbert - 2022 - 2. Auflage
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Global Marketing Strategy : An Executive Digest
Schlegelmilch, Bodo B. - 2022 - 2nd ed. 2022.
1. Marketing Strategy: A Global Discipline -- 2. The Global Marketing Environment -- 3. Selecting and Entering Global Markets -- 4. Balancing Global Synergies and Local Responsiveness -- 5. Steps in Developing Global Marketing Strategies -- 6. Segmenting Targeting and Positioning in Global...
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Digitalisierung in Marketing und Vertrieb : richtige Strategien entwickeln und Potentiale der Digitalisierung für mehr Umsatz nutzen
Schuster, Norbert - 2022 - 2. Auflage
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Selling and Sales Management
Misra, Sanjog - 2019
About 10% of the US labor force is employed in selling related occupations and the expenditures on selling activities total close to 5% of the US GDP. Without question, selling occupies a prominent role in our economy. This chapter offers a discussion on the construct of selling, its role in...
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The Intensive Margin in Trade
Fernandes, Ana M. - 2019
Is the variation in bilateral trade flows across countries primarily due to differences in the number of exporting firms (the extensive margin) or in the average size of an exporter (the intensive margin)? And how does this affect the estimation and quantitative implications of the Melitz (2003)...
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